Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Usługa mycia okien w obiektach Uniwersytetu Morskiego w Gdyni

Grzegorz Muszyński
Uniwersytet Morski w Gdyni Department: Zespól ds. Logistyki
Deadlines:
Published : 22-10-2019 09:03:00
Placing offers : 04-11-2019 14:53:06
Offers opening : 04-11-2019 10:05:00
Procedure:
Type: -

Requirements and specifications

W imieniu Uniwersytetu Morskiego w Gdyni informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na kompleksową usługę mycia okien w obiektach Uniwersytetu Morskiego w Gdyni.

1. Obiekt nr 1 ul. Morska 81-87, 81-225 Gdynia - pow. ok. 6000 m2

2. Obiekt nr 2 Al. Jana Pawła II/3, 81-345 Gdynia - pow. ok. 2000 m2

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Zamawiający wymaga:

- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;

- termin realizacji: 30 dni od podpisania umowy (wzór załącznik nr 4);

Do oferty należy załączyć:

  1. Oświadczenie o metodzie mycia okien (załącznik nr 2),
  2. Poświadczenie potwierdzające, iż w okresie ostatnich trzech lat wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych równieżwykonuje, co najmniej 2 usługi polegające na myciu okien w obiektach, o wartości co najmniej 80 000,00 zł bruttokażda.

Opis przedmiotu zamówienia:

1.       Przedmiotem zamówienia jestusługa jednorazowego mycia okien w następujących obiektach należących doUniwersytetu Morskiego w Gdyni:

a)      Gmach Główny przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni;powierzchnia do mycia- ok. 6000 m²

b)     Gmach Wydziału Nawigacyjnego orazPływalni krytej przy ul.Al. Jana Pawła II/ 3 - powierzchnia do mycia- ok. 2000 m²

2.       Mycie okien będzie wykonanejednorazowo po ustaleniu terminu z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany będziedo przedstawienia Zamawiającemu najpóźniej, licząc od dnia następnego po dniupodpisania umowy, do akceptacji wykaz pracowników, którzy usługę będąwykonywać, jak również osób, którym wykonanie usługi powierzy Wykonawca.

3.       W zakres mycia okien wchodzi wposzczególnych budynkach:

a)      Gmach GłównyUMG- dwustronne mycie szyb, ram okiennych, profili ram, parapetów zewnętrznych;

b)     GmachWydziału Nawigacyjnego oraz Pływalni krytej - dwustronne mycie szyb, ramokiennych oraz parapetów zewnętrznych.

4.       W przypadku zauważenia przezWykonawcę uszkodzeń okien lub zauważenia niesprawności elementów zamykających,skręcających, łączących itp. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenianiezwłocznie tego faktu osobie, która zleciła mu wykonanie Usługi w imieniuZamawiającego. Uniwersytet Morski w Gdyni Dział Gospodarczy, ul. Morska 81-87tel. +48 58 55-86-313, e-mail: gospodarczy@au.umg.edu.pl

5.       W zakres przedmiotu zamówieniawchodzi mycie okien wysokich lub okien umieszczonych wysoko, wówczas Wykonawcamusi posiadać uprawnienia odpowiednie do stosowanej przez Wykonawcę technologiiusługi mycia okien na wysokościach oraz posiadać sprzęt odpowiedni dostosowanej technologii.

6.       W przypadku stosowania przezWykonawcę technik alpinistycznych, pracownicy Wykonawcy muszą posiadaćuprawnienia alpinistyczne tj. świadectwo ukończenia kursu technikalpinistycznych, szkolenia BHP przewidziane kodeksem pracy, aktualne badaniawysokościowe oraz wykupione ubezpieczenie NW i OC.

7.       Używany przez pracowników lubosoby działające na zlecenie Wykonawcy sprzęt alpinistyczny musi spełniaćwymagania polskich lub europejskich norm bezpieczeństwa.

8.       Wykonawca zrealizuje przedmiotzamówienia przy pomocy własnego sprzętu (np. drabin) oraz własnymi środkamimyjącymi nie zawierającymi substancji, które mogą doprowadzić do zarysowań,przebarwień lub uszkodzeń ram okiennych, powierzchni szklanych, parapetów lubokuć, odpowiednich do mytych powierzchni i dopuszczonych do obrotu.

9.       Zastosowane przez Wykonawcęśrodki czystości powinny posiadać substancje/składniki utrudniające osadzaniesię kurzu na szybach, zapewniające im długotrwały efekt czystości.

10.   Zastosowana przez Wykonawcętechnologia mycia, w szczególności mycia okien wysokich bądź wysokoumieszczonych, musi być bezpieczna dla otoczenia, w szczególności osóbtrzecich.

11.   Wykonawca odpowiada materialnieza szkody powstałe z jego winy w zakresie powierzonego mu mienia.

12.   Wykonawca zobowiązany jest dorozpoczęcia wykonywania Usługi w terminie 3 dni roboczych, licząc od ustalonegodnia zlecenia usługi.

13.   Maksymalny czas realizacjicałości usługi, we wszystkich obiektach zgłoszonych przez Zamawiającego wynosi30 dni kalendarzowych.

14.   Mycie okien w budynkach UMG wykonywanebędzie w godzinach 8.00-15.00 a potwierdzenie prawidłowego wykonania pracnastąpi w kolejnym dniu roboczym.

15.   Odbioru całkowitego wykonaniaUsługi ze strony Zamawiającego dokonuje osoba upoważniona do jej zlecenia, napodstawie pisemnego protokołu odbioru.

16.   Podstawą do wystawienia przezWykonawcę faktury VAT za wykonaną Usługę jest podpisanie przez Zamawiającegoprotokołu odbioru, bez uwag i zastrzeżeń w/g wzoru (załącznik nr 3).

17.   Ceny jednostkowe netto za umyciejednego metra kwadratowego powierzchni okna, podane w ofercie, są stałe podczastrwania Umowy i nie będą podlegały waloryzacji.  

UWAGA!

Obowiązkowe jest dokonanie wizjilokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty, pouprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z pracownikami Działu GospodarczegoUMG, tel: +48 58 55-86-313, e-mail: gospodarczy@au.umg.edu.pl


W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. +48 (58) 55-86-313, e-mail: gospodarczy@au.umg.edu.pl

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
1_Opis przedmiotu zamowienia.rtf rtf 70.29 2019-10-22 09:03:00 Proceeding
2_oświadczenie.docx docx 12.07 2019-10-22 09:03:00 Proceeding
3_Protokół odbioru robót.docx docx 12.67 2019-10-22 09:03:00 Proceeding
4_wzór umowy.docx docx 25.04 2019-10-22 09:03:00 Proceeding
20180924_121805.jpg jpg 142.64 2019-10-22 09:03:00 Proceeding
20180924_121846.jpg jpg 130.63 2019-10-22 09:03:00 Proceeding
20180924_121944.jpg jpg 101.48 2019-10-22 09:03:00 Proceeding
20180924_122143.jpg jpg 117.72 2019-10-22 09:03:00 Proceeding
20180924_122210.jpg jpg 134.66 2019-10-22 09:03:00 Proceeding
20180924_122238.jpg jpg 131.53 2019-10-22 09:03:00 Proceeding
2_oświadczenie.docx docx 12.07 2019-10-22 09:03:00 Criterion

Announcements

2019-11-04 14:53 Grzegorz Muszyński Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: W imieniu Uniwersytetu Morskiego w Gdyni pragnę poinformować, iż najkorzystniejsza oferta złożona w postępowaniu przewyższa kwotę przeznaczoną na finansowanie zamówienia. Wobec powyższego Zamawiający postanowił anulować postępowanie.
Dziękuję wszystkim za udział w postępowaniu.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Gmach Główny Dwustronne mycie szyb, ram okiennych, profili ram, parapetów zewnętrznych 6000 m^2 Uniwersytet Morski w Gdyni
Morska 81/87
81-225, Gdynia
(0)
2 Gmach Wydziału Nawigacyjnego Dwustronne mycie szyb, ram okiennych oraz parapetów zewnętrznych 2000 m^2 Uniwersytet Morski w Gdyni
Morska 81/87
81-225, Gdynia
(0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić wpisując "TAK" (0)
3 Oświadczenie o metodzie mycia okien - Oświadczenie w/g wzoru proszę wypełnić i dołączyć do oferty Attachment required

2_oświadczenie.docx

(0)
4 Referencje - proszę o załączenie min. 2 listów referencyjnych (należy dołączyć dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie). Attachment required (0)
5 Termin wykonania - 30 dni od dnia podpisania umowy, proszę potwierdzić wpisując "TAK" (0)
(0)

The number of page views: 980