Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej dla zadania pn.: ,,Zagospodarowanie działki nr ewid. 532/1 w Harklowej wraz z jej częściowym utwardzeniem koło Szkoły Podstawowej w Harklowej"

Maciej Jastrząb
Gmina Skołyszyn
Termin:
Zamieszczenia : 13-06-2019 10:29:00
Składania : 21-06-2019 12:00:00
Otwarcia : 21-06-2019 12:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Gmina Skołyszyn zwraca się z zapytaniem ofertowym dot.realizacji zadania pn.: ,,Opracowaniedokumentacji projektowo kosztorysowej dla zadania pn.: ,,Zagospodarowanie działki nr ewid. 532/1 w Harklowej wraz z jej częściowymutwardzeniem koło Szkoły Podstawowej w Harklowej”"

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kompletnejdokumentacji projektowo – kosztorysowej dotyczącej budowy parkingu przy SzkolePodstawowej w Harklowej.

Wytycznedla projektantów:

  • Dla działki objętej inwestycją Gmina Skołyszyn nieposiada obowiązującego Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego.
  • Koszty wszelkich uzgodnień pokrywa Wykonawca -działając w oparciu o upoważnienie Wójta Gminy Skołyszyn do reprezentowaniaZamawiającego.
  • Opisstanu istniejącego:
    - Droga dojazdowa dł. 33,00 m, szer. 3,00m wraz z zjazdemna tył budynku dł. 22,00m szer. 3,50m (wykonane z trylinki betonowej) orazchodnikiem szer. 1,00m (płyty chodnikowe 50x50);
    - Brama wjazdowa o szerokości 3,00m plus furtka;
    - Łączna powierzchnia utwardzonej części ok. 423,00m2;
    - Nieutwardzona część parkingu o wymiarach ok. 28,00 x13,00m;
  • Wytycznedla wykonawcy:
    - Poszerzenie drogi dojazdowej i zjazdu na tył budynkudo szerokości określonej odpowiednimi przepisami wraz z chodnikiem,poszerzeniem bramy wjazdowej i furtką;
    - Powiększenie istniejącego parkingu na rzucie półokręgudo wymiarów prostokąta o wymiarach 18,00 x 17,00m;
    - Wykonanie parkingu na części nieutwardzonej;
    - Na całości parkingu należy przyjąć nawierzchnię zkostki brukowej oraz przewidzieć zagospodarowanie terenu w sposób bezpiecznytechnologicznie i dla użytkowania;
    - Należy przewidzieć odwodnienie całości parkingu wraz zdrogą dojazdową w oparciu o istniejącą studnię kanalizacyjną oznaczoną literą „A” na Załączniku Nr 4 do zapytania ofertowego;
    - W razie wystąpienia kolizji z istniejącymi sieciami,uzyskanie niezbędnych zgód oraz warunków od właścicieli poszczególnych sieci;
  • Przed przystąpieniem do sporządzania dokumentacji projektowokosztorysowej, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu doakceptacji propozycji rozwiązań technicznych oraz zagospodarowania terenu wrazz szacunkową wyceną kosztów realizacji zadania.
  • Konsultowanie z Zamawiającym na każdym etapie wykonywania projekturozwiązań dotyczących istotnych elementów mających wpływ na koszty realizacji zadaniadla którego sporządzana jest dokumentacja.
  • Zastosowanie w projekcie rozwiązań standardowych skutkującychoptymalizacją kosztów.

Uwaga: Podane w zapytaniu ofertowym obmiary sąobmiarami orientacyjnymi. Zalecana jest wizja w terenie i dokonanie własnychpomiarów.

Dokumentacja projektowo – kosztorysowa niezbędna do zrealizowaniaw/w zadań powinna obejmować:

  1. Wykonanie wszelkich pomiarów, ekspertyz orazuzgodnień niezbędnych dla prawidłowego wykonania  dokumentacji projektowo – kosztorysowe;
  2. Przygotowanie dokumentacji do uzyskaniadecyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz pozwolenia na budowę;
  3. Opracowanie aktualnej mapy sytuacyjno – wysokościowej– do celów projektowych;
  4. Wykonanie projektu budowlanego wielobranżowego(branża architektoniczna, budowlano – konstrukcyjna, sanitarna, elektryczna),złożenie odpowiednich wniosków oraz uzyskanie, w imieniu Zamawiającegowszelkich decyzji administracyjnych (w tym decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego), warunków,uzgodnień niezbędnych do realizacji robót budowlanych, opracowanie informacji dotyczącejbezpieczeństwa i ochrony zdrowia, o ile jej opracowanie jest wymagane;
  5. Przygotowanie kompletnej dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę (lub zgłoszenia robót budowlanych) oraz w razie konieczności dokonywanie wszelkich zmian, uzupełnień, wyjaśnień itp. dokumentacji projektowej w trakcie postępowania administracyjnego związanego z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę;
  6. Opracowanie przedmiaru robót, kosztorysuinwestorskiego, uwzględniającego koszty robót budowlanych z podziałem naposzczególne elementy robót;
  7. Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania iodbioru robót budowlanych;
  8. Opracowanie opisu przedmiotu zamówienia nawykonanie robót budowlanych. Dokumentacja winna być kompletna z punktu widzeniacelu, któremu ma służyć oraz w przypadku dokumentacji, o której mowaw ust. 2 także skoordynowana międzybranżowo;
  9. Projekt budowlany, przedmiar robót a takżespecyfikację techniczną wykonania i odbioru robót należy wykonać zgodnie zrozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawieszczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacjitechnicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programufunkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.);
  10. Kosztorys inwestorski należy wykonać zgodnie zrozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawieokreślenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczaniaplanowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robótbudowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz.1389). Przy sporządzaniu kosztorysu należy uwzględnić możliwość podziałuwykonania zadań na etapy, w ramach posiadanych przez Zamawiającego środkówfinansowych;
  11. Opis przedmiotu zamówienia na wykonanie robótbudowlanych, dostawę, montaż i uruchomienie instalacji należy wykonaćzgodnie z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.z 2018 r, poz. 1986 z późn.zm.) ze szczególnym uwzględnieniem zapisów art. 29 –31 ustawy (nie dopuszcza się stosowania nazw własnych w dokumentacjiprojektowo-kosztorysowej);
  12. Wykonawcy zaleca się dokonanie wizji lokalnejmiejsca realizacji przedmiotu zamówienia oraz jego otoczenia w celu określenia,na własną odpowiedzialność, oceny możliwości występowania wszelkich ryzykmających wpływ na koszty realizacji zamówienia, a niezbędnych doprzygotowania oferty. Kontakt w sprawie przeprowadzenia wizji lokalnej: PanWojciech Kras - kierownik GPIR UG Skołyszyn tel. 13 4491742, Maciej Jastrząb tel.13 4491734;
  13. Ilość wymaganych egzemplarzy wykonanegoopracowania:
  • dokumentacja budowlana - 5 egz.;
  • kosztorys ofertowy, przedmiar robót, STWiORB - 2egz.;
  • kompletne opracowanie Wykonawca będzie równieżzobowiązany dostarczyć w wersji elektronicznej, na płycie CD w 2 egz.;

Termin wykonania  kompletnejdokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem wszystkich decyzji i uzgodnień niezbędnych do złożenia wniosku owydanie decyzji pozwolenia na budowę (lub zgłoszenia robót budowlanych): do 15 listopada2019 r.

Sposób złożenia i sporządzenia oferty:
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznejpoprzez platformę zakupową Gminy Skołyszyn, do dnia: 21 czerwca 2019 r. do godziny 12:00. Należy wypełnić wszystkiepozycje oferty. Kryterium oceny ofert: cena 100%. Oferta spełniająca wymaganiai zawierająca najniższą cenę zostanie wybrana do udzielenia zamówienia. Opróczwypełnienia formularza na stronie platformy zakupowej Wykonawca jestzobowiązany dołączyć jako załącznik skan wypełnionego i podpisanegoformularza ofertowego oraz projektu umowy, które są dostępne pod nw. adresempostępowania jako załączniki do zapytania ofertowego.

Oferty składane w formiepapierowej lub elektronicznej na adresy e-mail Zamawiającego nie będą brane poduwagę. Adres platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszynw zakładce POSTĘPOWANIA w części dotyczącej niniejszego postępowania.Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie rejestracji naplatformie zakupowej w zakładce „zostań wykonawcą”. Uprości to Wykonawcy składanie ofert orazotrzymywanie na bieżąco informacji o statusie postępowania.
Rejestracja jestcałkowicie darmowa.Wykonawca posiadając konto naplatformie zakupowej, gdzie sam fakt bycia zalogowanym użytkownikiemautomatycznie potwierdza ofertę - jeżeli nie jest zalogowany zostaniepoproszony o zalogowanie się do konta, które zostało przez Wykonawcęutworzone.
W przypadku gdy Wykonawca nie posiada konta na platformie zakupowej, powypełnieniu formularza składania oferty Wykonawca zostanie przekierowany dokroku drugiego, gdzie zostanie poproszony o podanie danych kontaktowych. Powykonaniu tego procesu system generuje wiadomość na adres e-mail podany wformularzu, który zawiera link potwierdzający złożenie oferty - wystarczy razkliknąć i oferta zostaje potwierdzona.

Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający dokona wyborunajkorzystniejszej oferty z najniższą ceną.
W postępowaniu ocena ofert dokonana będzie wyłącznie w oparciu opoprawnie złożone poprzez platformę zakupową oferty.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiemwyboru oferty w przypadku gdy koszt wykonania zadania  podany przez Wykonawcę - przekraczamożliwości finansowe Zamawiającego.

W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwemprzycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lubpod nr tel. 13 4491734 od poniedziałku do piątku w godzinach:poniedziałek: 7:30 – 17:00, wtorek-czwartek: 7:30 – 15:30, piątek: 7:30 –14:00;
-związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt zCentrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 10102 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do17:00.

Niniejsze postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn.zm.).

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał.Nr 3 - Mapa zasadnicza.pdf pdf 810.96 2019-06-13 10:29:00 Postępowanie
Zał.Nr 4 - Zakres inwestycji.pdf pdf 2569.84 2019-06-13 10:29:00 Postępowanie
Zał.Nr 1 - Formularz oferty.doc doc 71 2019-06-13 10:29:00 Kryterium
Zał.Nr 2 - projekt umowy.doc doc 101.5 2019-06-13 10:29:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Należy podać kwotę za całość zamówienia - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Gwarancja - min. 24 Miesiące, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy (0)
4 Formularz oferty - Należy załączyć skan wypełnionego i podpisanego formularza oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zał.Nr 1 - Formular [...].doc

(0)
5 Projekt umowy - Należy załączyć skan wypełnionego i podpisanego projektu umowy (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zał.Nr 2 - projekt u [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 621