Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-04-2019 09:27:00 |
Składania : | 30-04-2019 12:00:00 |
Otwarcia : | 30-04-2019 12:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
W imieniu Prowod Sp. z o. o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców i zapraszamy do składania ofert na
"Dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do kosiarek spalinowych (głowice, szpule, żyłka, olej silnikowy, olej do mieszanek), kanistra dwukomorowego, środka chwastobójczego".
Zakres przedmiotu zamówienia:
1) Olej czerwony do mieszanki STIHL HP (kanister 5 l) – 4 szt.
2) Olej silnikowy do kosiarek ARNOLD 4T SAE 30 HD API SF/CD AZ 42 (kanister 0,6 l) – 6 szt.
3) Żyłka tnąca do kos spalinowych STIHL Ø2,7mm (szpula 280 m) (oryginalna marki STIHL) – 8 szt.
4) Głowica do kosy spalinowej STIHL Auto Cut 46-2 (oryginalna marki STIHL) – 4 szt.
5) Szpula do kosy spalinowej STIHL Auto Cut – numer części 4003 7133011 (oryginalna marki STIHL) – 5 szt.
6) Szpula do kosy spalinowej STIHL Auto Cut – numer części 4003 7133001 (oryginalna marki STIHL) – 20 szt.
7) Pokrywa dolna do głowicy kosy spalinowej STIHL Auto Cut (oryginał STIHL, nowy typ dla szpuli 4003 7133001) - 7 szt.
8) Kanister na paliwo dwukomorowy – komory duża 5-6 l + mała 2,5-3 l – 2 szt.
9) Smar do głowicy do kos spalinowych (w tubach 80 g) STIHL Superlub FS – 10 szt.
10) Środek chwastobójczy ROUNDUP 360 SL Plus lub KLINIK Duo 360 SL - (kanister 20 l) - 1 szt.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: min. 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: do 5 dni od złożenia zamówienia;
- dodatkowe koszty związane z dostawą: po stronie Wykonawcy;
- dostawa zamówienia pod adres: Prowod Sp. z o. o. Biuro Zarządu, ul. Janiny Kłopockiej 3, 45-920 Opole;
- dopuszcza się składania ofert na wybrane kategorie/rodzaje elementów z zakresu przedmiotu zamówienia;
- Zamawiający zastrzega sobie prawo złożenia zamówienia jedynie w odniesieniu do wybranych przez siebie pozycji z całego zakresu zamówienia wycenionego przez wybranego Wykonawcę.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty