Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-04-2019 14:47:00 |
Składania : | 25-04-2019 14:00:00 |
Otwarcia : | 25-04-2019 14:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Z A P R O S Z E N I E do złożenia oferty do W N I O S K U nr 91/WŁiI/2019
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Czytnik kart mikroprocesorowych Identive CLOUD 2700R (uTrust 2700R) - 550 szt. (parametry zgodne ze specyfikacją producenta).
2. Wymagany termin realizacji zamówienia: 14 dni od daty podpisania umowy z Wykonawcą (wzór umowy w załączniku nr 1).
3. Kryteria oceny i wyboru oferty: jedynym kryterium oceny ofert będzie cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia.
4. Osoba upoważniona do kontaktów: Jarosław Karoń, tel. (17) 858-2280, kom. 510-997-102 w godzinach 8.00 do15.00.
5. Wymagany termin podpisania umowy: 7 dni od powiadomienia Wykonawcy o realizacji zamówienia.
6. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wzoru treści umowy.
7. Zamawiający wymaga:
- dostawa: koszt dostawy po stronie Wykonawcy,
adres: KWP w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów;
- warunki płatności: 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej/dostarczonej faktury VAT;
- gwarancja: 12 miesięcy - gwarancja producenta
W przypadku pytań:- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02,czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00. Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty