Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/4/2019

Deadlines:
Published : 22-02-2019 10:38:00
Placing offers : 11-04-2019 10:00:00
Offers opening : 11-04-2019 10:30:00
Procedure:
Type: -

Requirements and specifications

Szanowni Państwo, 

w załącznikach do postępowania na dostawę sprzętu jednorazowego użytku zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.

Pod linkiem do pobrania Instrukcja składania oferty dla Wykonawcy.

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert oraz komunikacja odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną.

Przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do:

  • Zadawania pytań do SIWZ;
  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty;
  • Przesłania odwołania/inne

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02,
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Przypominamy, że oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem. W procesie składania oferty na platformie taki podpis składają Państwo zgodnie z instrukcją dostępną pod linkiem.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
SIWZ.docx docx 230.04 2019-02-22 10:38:00 Proceeding
SIWZ.pdf pdf 626.45 2019-02-22 10:38:00 Proceeding
Ogłoszenie o zamówieniu wysłane do publikacji ENOTICES_zzoz-2019-025036-NF02-PL.pdf pdf 610.51 2019-02-22 10:38:00 Proceeding
Załącznik nr 2 do SIWZ JEDZ.docx docx 54.04 2019-02-22 10:38:00 Proceeding
Opublikowane ogłoszenie o zamówieniu 2019-OJS038-084820-pl(1).pdf pdf 744.55 2019-02-22 10:38:00 Proceeding
Załącznik nr 2 espd-request.zip zip 86.36 2019-02-22 10:38:00 Proceeding
Informacja o wpłynieciu pytan oraz modyfikacji.pdf pdf 1305.33 2019-03-27 12:05:35 Public message
ogłoszenie o sprostowaniu wysłane do publikacji.pdf pdf 80.6 2019-03-27 12:17:29 Public message
Sprostowanie do modyfikacji.pdf pdf 282.63 2019-04-02 08:35:15 Public message
Opublikowane ogłoszenie o sprostowaniu.pdf pdf 79.1 2019-03-29 12:11:28 Public message
Informacja o wpłynięciu pytania oraz modyfikacji SIWZ.pdf pdf 289.22 2019-04-03 12:16:04 Public message
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 252.31 2019-04-12 13:32:18 Public message
Informacja o wynikach I - unieważnienie pakietów.pdf pdf 216.08 2019-04-25 13:14:03 Public message
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty II.pdf pdf 252.5 2019-05-30 12:40:05 Public message
Informacja o wynikach w zakresie poszczególnych pakietów - III.pdf pdf 229.62 2019-06-07 12:46:24 Public message
Informacja o unieważnieniu i powtórzeniu czynności w zakresie pak 27.pdf pdf 211.88 2019-06-17 13:16:07 Public message
Informacja o unieważnieniu i powtórzeniu czynności pak 3.pdf pdf 212.93 2019-06-18 11:40:01 Public message
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie pak 3.pdf pdf 242.42 2019-06-19 09:19:09 Public message
wyniki na stronę.docx docx 18.65 2019-07-03 23:17:05 Public message
opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 2019-OJS153-376913-pl.pdf pdf 781.8 2019-08-09 09:59:43 Public message

Announcements

2019-08-09 10:00 Joanna Dąbrowska Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

opublikowane ogłosze [...].pdf

2019-07-03 23:17 Joanna Dąbrowska W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę materiałów jednorazowego użytku dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/4/2019 na podstawie art. 92 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.(t.j. Dz. U. z 2018, poz. 1986 ze zm.) informuję, że najkorzystniejsza oferta wg poszczególnych kryteriów w zakresie pakietu 27 złożyła firma:

Pakiet nr 27
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INTERGOS Sp. z o.o. ul. Legionów 55 43-300 Bielsko Biała, wartość oferty brutto: 4 536,00 zł, która wg kryterium: „cena 60%” uzyskała: 60 pkt, „termin realizacji zamówienia 10% uzyskała 10 pkt, „jakość przedmiotu zamówienia 30%” uzyskała 30 pkt. Łączna liczba uzyskanych punktów: 100 pkt.

Ponadto w postępowaniu w zakresie Pakietu nr 27 zostały złożone następujące oferty firm:

Pakiet nr 27
ZARYS International Group Sp. z o.o. Sp. K. ul. Pod Borem 18 41-808 Zabrze, wartość oferty brutto: 10 130,40 zł, która wg kryterium: „cena 60%” uzyskała: 26,87 pkt, „termin realizacji zamówienia 10% uzyskała 10 pkt, „jakość przedmiotu zamówienia 30%” uzyskała 30 pkt. Łączna liczba uzyskanych punktów: 66,87 pkt.

SINMED Sp. z o.o. ul. Graniczna 32b 44-178 Przyszowice, wartość oferty brutto: 6 048,00 zł, która wg kryterium: „cena 60%” uzyskała: 45 pkt, „termin realizacji zamówienia 10% uzyskała 10 pkt, „jakość przedmiotu zamówienia 30%” uzyskała 30 pkt. Łączna liczba uzyskanych punktów: 85 pkt.

W postępowaniu w zakresie Pakietu nr 27 wpłynęły następujące oferty podlegające odrzuceniu:

1) BIALMED Sp. z o.o. ul. płk. Leona Silickiego 1 12-200 Pisz
Pakiet nr 27
Wartość oferty gross 5 670,00 zł, Oferta podlega odrzuceniuna podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, ponieważ jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Uzasadnienie:Zamawiający wymagał: „Worek na wymioty 1x użytku. Wykonany z przeźroczystego materiału – co pozwala na rozpoznanie najmniejszej ilości krwi w płynie, wyskalowany co 100ml, co umożliwia dokładne oszacowanie objętości płynu, uchwyt posiada wcięcie umożliwiające higieniczne zamknięcie, odcinające przy tym źródło przykrego zapachu. Pojemność 1500ml”. Na podstawie złożonej przez Wykonawcę próbki, Zamawiający stwierdził że worek zaoferowany przez Wykonawcę jest koloru mlecznego, co jest niezgodne z wymaganiami SIWZ.


2) BERYL MED LTD. Siedziba: 1stFloor, 26 Fouberts Place, Londyn w1F 7PP Wielka Brytania,
Adres do korespondencji: ul. Sadowa 14 05-410 Józefów
Pakiet nr 27
Wartość oferty gross 9 223,20 zł, Oferta podlega odrzuceniuna podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, ponieważ jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Uzasadnienie:Zamawiający wymagał: „Worek na wymioty 1x użytku. Wykonany z przeźroczystego materiału – co pozwala na rozpoznanie najmniejszej ilości krwi w płynie, wyskalowany co 100ml, co umożliwia dokładne oszacowanie objętości płynu, uchwyt posiada wcięcie umożliwiające higieniczne zamknięcie, odcinające przy tym źródło przykrego zapachu. Pojemność 1500ml”. Na podstawie złożonej przez Wykonawcę próbki, Zamawiający stwierdził że worek zaoferowany przez Wykonawcę jest koloru niebieskiego, co jest niezgodne z wymaganiami SIWZ.

wyniki na stronę.doc [...].docx

2019-06-19 09:19 Joanna Dąbrowska Informacja o wynikach postępowania w zakresie pakietu nr 3 po powtórzeniu czynności

Informacja o wyborze [...].pdf

2019-06-18 11:40 Joanna Dąbrowska Informacja o unieważnieniu i powtórzeniu czynności w zakresie pakietu nr 3

Informacja o unieważ [...].pdf

2019-06-17 13:16 Joanna Dąbrowska W związku z prowadzonym postępowaniem w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę materiałów jednorazowego użytku dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/4/2019 działając na podstawie art. 7 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018 poz. 1986 ze zm.) informuje, że Zamawiający w zakresie Pakietu nr 27 unieważnia przeprowadzoną czynność wyboru najkorzystniejszej oferty dokonanej w dniu 07.06.2019r. oraz zawiadamia o powtórzeniu czynności badania i oceny ofert

Uzasadnienie
Zamawiający uznał, iż dokonał bezprawnego wyboru oferty firmy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INTERGOS Sp. z o.o. ul. Legionów 25 43-300 Bielsko -Biała nie dokonując wcześniejszego wezwania do uzupełnienia dokumentów na podstawie art. 26 ust. 1 ustawy Pzp. W związku z powyższym dokona czynności zaniechanej, a następnie powtórzy czynność oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej w zakresie Pakietu nr 27.

Proszę o niezwłoczne potwierdzenie otrzymania pisma.

Informacja o unieważ [...].pdf

2019-06-07 12:47 Joanna Dąbrowska Informacja o wynikach postępowania w zakresie poszczególnych pakietów III

Informacja o wynikac [...].pdf

2019-05-30 12:41 Joanna Dąbrowska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie wybranych pakietów - II

Informacja o wyborze [...].pdf

2019-04-25 13:15 Joanna Dąbrowska Informacja o wynikach postępowania przetargowego na dostawę materiałów jednorazowego użytku dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/4/2019 - I

2019-04-25 13:14 Joanna Dąbrowska Informacja o wynikach postępowania przetargowego na dostawę materiałów jednorazowego użytku dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/4/2019 - I

Informacja o wynikac [...].pdf

2019-04-12 13:32 Joanna Dąbrowska Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2019-04-03 12:16 Joanna Dąbrowska Informacja o wpłynięciu pytania oraz modyfikacji

Informacja o wpłynię [...].pdf

2019-04-02 08:41 Joanna Dąbrowska Sprostowanie do modyfikacji z dnia 27.03.2019r.

Sprostowanie do mody [...].pdf

2019-03-29 12:11 Joanna Dąbrowska Opublikowane ogłoszenie o sprostowaniu
2019-03-29 12:11 Joanna Dąbrowska Opublikowane ogłoszenie o sprostowaniu
2019-03-29 12:11 Joanna Dąbrowska Opublikowane ogłoszenie o sprostowaniu

Opublikowane ogłosze [...].pdf

2019-03-27 12:17 Joanna Dąbrowska Informacja o sprostowaniu wysłana do publikacji
2019-03-27 12:17 Joanna Dąbrowska Informacja o sprostowaniu wysłana do publikacji

ogłoszenie o sprosto [...].pdf

2019-03-27 12:07 Joanna Dąbrowska Informacja o wpłynięciu pytań oraz modyfikacji SIWZ na dostawę sprzętu jednorazowego użytku dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/4/2019
2019-03-27 12:06 Joanna Dąbrowska Informacja o wpłynięciu pytań oraz modyfikacji SIWZ na dostawę sprzętu jednorazowego użytku dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/4/2019

Informacja o wpłynie [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Oferta Wykonawcy - Tu zamieść załączniki z Twoją ofertą (zostaną one podpisane przez Ciebie w drugim kroku składania oferty). Poszczególne pliki załączone przez wykonawcę na platformę, powinny być podpisane przez upoważnione do tego osoby, zależnie od rodzaju dokumentu. np: 1) JEDZ podwykonawcy - podpisany przez osobę upoważnioną ze strony podwykonawcy 2) Pełnomocnictwo - podpisane przez osoby upoważnione. Attachment required (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 2945