Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Dostawa sprzętu medycznego dla oddziału Neonatologicznego oraz Ginekologiczno – Położniczego wraz z Blokiem Porodowym LAMPY OPERACYJNE I ZABIEGOWE w ramach Projektu o numerze RPMP.12.01.03-12-0629/17 pn. „Kompleksowa modernizacja i wyposażenie oddziałów szpitalnych ZOZ Sucha Beskidzka – Dziennego Chemioterapii Onkologicznej, Neonatologicznego oraz Ginekologiczno – Położniczego wraz z Blokiem Porodowym” złożony w postepowaniu konkursowym nr RPMP.12.01.03-IZ.00-12-031/17 ogłoszonym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (RPO WM) do Działania 12.1 Infrastruktura ochrony zdrowia, Poddziałania 12.1.3 Infrastruktura ochrony zdrowia o znaczeniu subregionalnym – SPR

Deadlines:
Published : 19-02-2019 11:33:00
Placing offers : 28-03-2019 10:00:00
Offers opening : 28-03-2019 11:00:00
Procedure:
Type: -

Requirements and specifications

Szanowni Państwo

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 roku Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert oraz komunikacja odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną.

Przycisk "Wyślij wiadomość" dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do:

- zadawania pytań do SIWZ,

- odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty,

- przesłania innych wiadomości

Jeśli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty prosimy o kontakt z centrum Wsparcia Klienta platforma zakupowa.pl

Przypominamy, że oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.

Zamawiajacy dopuszcza składanie ofert na pakiety Nie dopuszcza składania ofert w obrębie pakietów.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania.pdf pdf 1759.06 2019-02-19 11:33:00 Proceeding
Specyfikacja.pdf pdf 7547.66 2019-02-19 11:33:00 Proceeding
Załącznik nr 1.docx docx 99.81 2019-02-19 11:33:00 Proceeding
Załącznik nr 2.docm docm 125.7 2019-02-19 11:33:00 Proceeding
załącznik nr 3- projket umowy.docx docx 105.71 2019-02-19 11:33:00 Proceeding
Załącznik nr 4.docx docx 78.61 2019-02-19 11:33:00 Proceeding
Załącznik nr 1a do SIWZ -pakiet nr 1 lampa jednoczaszowa.doc doc 160 2019-02-19 11:33:00 Subject of the order
Załącznik nr 1b do SIWZ -pakiet nr 2 lampa dwuczaszowa.doc doc 162 2019-02-19 11:33:00 Subject of the order
Pytanie nr 1.pdf pdf 1933.86 2019-03-05 06:37:38 Public message
Pytanie nr 2.pdf pdf 1128.2 2019-03-05 06:37:44 Public message
Pytanie nr 6.pdf pdf 228.95 2019-03-14 07:54:07 Public message
Pytanie nr 3.pdf pdf 698.79 2019-03-11 08:21:11 Public message
Pytanie nr 5.pdf pdf 641.77 2019-03-11 08:21:17 Public message
Pytanie nr 4.pdf pdf 358.45 2019-03-12 06:31:20 Public message
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 289.77 2019-03-28 12:29:45 Public message
ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf pdf 1493.25 2019-04-16 08:54:14 Public message
ogłoszenie o wyniku.pdf pdf 453.72 2019-04-08 07:32:22 Public message

Announcements

2019-04-16 08:54 Dział Zamówień Publicznych W załączeniu ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

ogłoszenie o udziele [...].pdf

2019-04-08 07:32 Dział Zamówień Publicznych W załączeniu ogłoszenie o wyniku

ogłoszenie o wyniku. [...].pdf

2019-03-28 12:29 Dział Zamówień Publicznych W załączeniu informacja z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].pdf

2019-03-14 07:54 Dział Zamówień Publicznych Pytanie nr 6

Pytanie nr 6.pdf

2019-03-12 10:02 Dział Zamówień Publicznych Dział zamówień Publicznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej w związku z wymogiem składania ofert przetargowych podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zwraca się z uprzejmą prośbą, aby w trakcie zapisywania dokumentów oraz certyfikatu podpisu elektronicznego w nazwie plików nie umieszczać polskich znaków.
Prosimy również, ze względu na różne programy do kompensacji plików, aby certyfikat podpisu elektronicznego został zapisany tak jak plik, którego dotyczy, co nie spowoduje komplikacji z jego odszyfrowaniem.
2019-03-12 10:02 Dział Zamówień Publicznych Dział zamówień Publicznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej w związku z wymogiem składania ofert przetargowych podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zwraca się z uprzejmą prośbą, aby w trakcie zapisywania dokumentów oraz certyfikatu podpisu elektronicznego w nazwie plików nie umieszczać polskich znaków.
Prosimy również, ze względu na różne programy do kompensacji plików, aby certyfikat podpisu elektronicznego został zapisany tak jak plik, którego dotyczy, co nie spowoduje komplikacji z jego odszyfrowaniem.
2019-03-12 06:31 Dział Zamówień Publicznych W załączeniu odpowiedź na pytanie nr 4

Pytanie nr 4.pdf

2019-03-11 08:21 Dział Zamówień Publicznych W załączeniu odpowiedzi na pytania nr 3 i 5

Pytanie nr 3.pdf

Pytanie nr 5.pdf

2019-03-05 06:37 Dział Zamówień Publicznych W załączeniu odpowiedzi na pytanie nr 1 i 2

Pytanie nr 1.pdf

Pytanie nr 2.pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Pakiet nr 1 Lampa sufitowa zabiegowa

Załącznik nr 1a do S [...].doc

3 pc. - (0)
2 Pakiet nr 2 Lampa operacyjna sufitowa

Załącznik nr 1b do S [...].doc

1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 60% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 60 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 Ocena techniczna 20% Sprzęt oceniany będzie na podstawie parametrów określonych w ofercie przetargowej. Ocena sprzętu nastąpi w II etapach. tj: - sprawdzenie warunków granicznych jako bezwzględnie wymaganych, ich niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty, - oraz analiza parametrów ocenianych, którym jest przypisana punktacja określona w załącznikach nr 1a i 1b (Pakiet nr 1, Pakiet nr 2) do SIWZ. Liczba punktów przyznana oferentowi w danym parametrze będzie zależna od potwierdzenia przez niego spełnienia wymaganych parametrów i oceniana wg wzoru. (0)
5 Okres gwarancji 15% Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Dłuższy będzie oceniany wg wzoru. (0)
6 Termin dostawy 5% Maksymalny wymagany termin dostawy wynosi 6 tygodni. Krótszy zaoferowany termin będzie oceniany wg wzoru. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 936