Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GKV.222.25.2018 Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy

Anna Kwiatkowska
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Oddział: Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy
Termin:
Zamieszczenia : 16-10-2018 15:37:30
Składania : 23-10-2018 15:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

I. Zamawiający:
Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy, ul. Parkowa 2, 58-100 Świdnica

II. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy. Dostawę należy zrealizować na adres siedziby Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy, 58-100 Świdnica, ul.Parkowa 2.
2. Specyfikacja i opis parametrów sprzętu komputerowego zawarte są w formularzu rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego i będącym jednocześnie załącznikiem do umowy.
3. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
4. Termin realizacji zamówienia w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy.
5. Płatność wynagrodzenia Wykonawcy w terminie do 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
6. Fakturę należy wystawić na dane:
nabywca Powiat Świdnicki, 58-100 Świdnica, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7, NIP 884-23-69-827,
odbiorca i płatnik: Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy, 58-100 Świdnica, ul. Parkowa 2.

III. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca mogą przekazywać pisemnie za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica lub pisemnie drogą elektroniczną na adres e-mail: a.kwiatkowska@geodezja.swidnica.pl.

IV. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania są:
a) w zakresie procedury postępowania Anna Kwiatkowska – Zastępca Dyrektora Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy, e-mail: a.kwiatkowska@geodezja.swidnica.pl, fax 74 852 33 74 wew.201
b) w zakresie udzielania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia Krzysztof Leszczyc-Laskowski – informatyk Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy, e-mail: k.laskowski@geodezja.swidnica.pl, fax 74 852 33 74 wew.201
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy tj. od 7.15 do 15.15 od poniedziałku do piątku do dnia 19 października 2018 r. do godz.15.00. Zapytania złożone po tym terminie mogą pozostać bez odpowiedzi.

V. Miejsce i termin składania oferty cenowej.
Ofertę cenową z wykorzystaniem formularza elektronicznego należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica do dnia 23 października 2018 r. do godz.15.00.

VI. Opis sposobu obliczania ceny.
1. Oferta najkorzystniejsza to oferta z najniższą ceną.
2. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia: koszty przygotowania oferty, koszty transportu, ubezpieczenia na czas dostawy, wniesienia do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego, itp.
3. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VII. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w ramach prowadzonego postępowania oraz po zawarciu umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia obowiązki informacyjnego przewidzianego w art.13 lub art.14 RODO wobec osób trzecich, których dane zostaną przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w niniejszym postępowaniu.
W ramach prowadzonego postępowania GKV.222.25.2018 o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego w formie zapytania ofertowego będą przetwarzane dane osobowe zawarte w złożonych ofertach. Ponadto po wyborze Wykonawcy będą przetwarzane dane osobowe dla potrzeb zawarcia umowy i jej dalszej realizacji. Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej jako „RODO”, informuje się, iż:
1) Administratorem Danych Osobowych będzie Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy, 58-100 Świdnica, ul. Parkowa 2, zwane dalej „ADO”. Skontaktować z nim można się poprzez adres e-mail: sekretariat@geodezja.swidnica.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
2) Inspektorem Ochrony Danych (IOD) w Powiatowym Biurze Geodezji i Katastru w Świdnicy jest Pan Wojciech Chudziński. Skontaktować się z nim można poprzez e-mail: iodo@geodezja.swidnica.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
3) dane osobowe będą przetwarzane w celu prawidłowego udzielenie zamówienia publicznego GKV.222.25.2018 dotyczącego zakupu i dostawy sprzętu komputerowego dla Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy a w przypadku wybranej oferty dla potrzeb zawarcia umowy i jej dalszej realizacji; podstawą prawną przetwarzania danych jest art.6 ust.1 lit b i c RODO;
4) dane osobowe zawarte w ofertach mogą być udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 4 pkt.9 RODO, w szczególności w związku z realizacją obowiązku ustawowego w zakresie udzielenia informacji publicznej;
5) dane osobowe mogą być przekazywane organom publicznym, organom ścigania lub innym organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) w związku z prowadzonym przez nie postępowaniem;
6) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej;
7) dane osobowe będą przetwarzane w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania danych osobowych, nie dłużej niż przez okres wynikający z JRWA (jednolitego rzeczowego wykazu akt) obowiązującego u ADO;
8) przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania i ograniczenia przetwarzania;
9) nie przysługuje Panu/Pani prawo do usunięcia danych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, przenoszenia danych, o którym mowa w art. 20 RODO oraz prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. b i c RODO;
10) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
11) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne dla prawidłowego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie danych spowoduje, że nie będzie możliwe uwzględnienie w niniejszym postępowaniu złożonej oferty;
12) Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez ADO, w tym profilowaniu.

VIII. Informacje dodatkowe.
1. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert cenowych.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
4. Zamawiający poprzez platformę zakupową niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.
5. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
6. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez konieczności przeprowadzania ich ponownej oceny.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość pozostawienia niniejszego zapytania bez rozstrzygnięcia lub odstąpienia od realizacji niniejszego zadania bez podania przyczyny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
umowa_projekt.doc doc 101 2018-10-16 15:37:30 Postępowanie
załącznik do umowy formularz rzeczowo-cenowy_15-10-2018.doc doc 44 2018-10-16 15:37:30 Postępowanie
załącznik do umowy formularz rzeczowo-cenowy_15-10-2018.doc doc 44 2018-10-16 15:37:30 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2018-10-25 14:48 Anna Kwiatkowska Informujemy, że w odpowiedzi na niniejsze zapytanie dotyczące dostawy sprzętu komputerowego dla Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy wpłynęło 17 ofert cenowych. Wybrano ofertę przedstawioną przez CPU ZETO spółka z o.o. z siedzibą w Jeleniej Górze. Cena oferty brutto: 10.606,49 zł (słownie: dziesięć tysięcy sześćset sześć i 49/100 złotych).

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa sprzętu komputerowego wyszczególnionego w formularzy rzeczowo-cenowym Należy załączyć wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną formularz rzeczowo-cenowy

załącznik do umowy f [...].doc

1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Uważam się za związanych niniejszą ofertą cenową przez okres 30 dni licząc od upływu terminu na składanie ofert - proszę potwierdzić tak (0)
2 Dostawa zostanie zrealizowana w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy - proszę potwierdzić tak (0)
3 Udzielę gwarancji na okres wskazany w formularzu rzeczowo-cenowym - proszę potwierdzić tak (0)
4 Zapoznałem się z opisem zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń - proszę potwierdzić tak (0)
5 Przedmiot prowadzonej przeze mnie działalności jest tożsamy z przedmiotem zamówienia - proszę potwierdzić tak (0)
6 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
7 W stosunku do mojej firmy nie otwarto likwidacji i nie ogłoszono upadłości - proszę potwierdzić tak (0)
8 Zapoznałem się z projektem umowy i nie wnoszę do niego zastrzeżeń - proszę potwierdzić tak (0)
9 Uzyskaliśmy wszystkie niezbędne informacje do przygotowania oferty cenowej - proszę potwierdzić tak (0)
10 Wyrażam zgodę na płatności określone w rozeznaniu cenowym - proszę potwierdzić tak (0)
11 Wywiązaliśmy się z obowiązku informacyjnego wobec osób trzecich, których dane zostaną przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu - proszę potwierdzić tak (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 188