Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji i przebudowy budynku placówki opiekuńczej dla bezdomnych przy ul. Polanka 9

Danuta Liman
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 14-08-2018 13:16:36
Składania : 20-08-2018 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE NR WIM.271.2.87.2018 z dnia 14.08.2018r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości od kwoty 6.000 euro do kwoty 30.000 euro, wyłączonego z obowiązku stosowania przepisów prawa zamówień publicznych na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2017.1579 j.t. z późn. zm.)

1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz

Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud.B, 85-130 Bydgoszcz

2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji i przebudowy infrastruktury technicznej budynku placówki opiekuńczej dla bezdomnych przy ul. Polanka 9 w Bydgoszczy (dz. nr 127, obr. 486) wraz z dostosowaniem obiektu do standardów i wymagań schronisk dla bezdomnych zgodnie z obowiązującymi przepisami:
- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietna 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
- rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2017r. w sprawie standardów noclegowni, schronisk dla bezdomnych i ogrzewalni,
uwzględniającej rozwiązania przyjęte w opracowanej dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy budynku o dodatkowe schody zewnętrzne i remont odtworzeniowy na potrzeby prowadzenia Centrum Pomocy dla Bezdomnych wraz z przebudową kanalizacji deszczowej na terenie dz. o nr ew.. 127, obr. 486, przy ul. Polanka 9.
2.1. Zamówienie jak wyżej obejmuje wykonanie:
1) audytu energetycznego, oświetleniowego i ekologicznego – wersja papierowa: 2 egz., na nośniku elektronicznym: 2 egz. (do odczytu – PDF),
2) karty informacyjnej przedsięwzięcia stanowiącej załącznik do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 5 i art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko – wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym/płyta CDR: 1 egz., do odczytu – z rozszerzeniem PDF oraz do edycji),
3) inne niż KIP dokumenty niezbędne do uzyskania przez Zamawiającego stosownych decyzji administracyjnych w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedmiotowego przedsięwzięcia inwestycyjnego (w związku z ustawą z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko /Dz.U.2013.1235 j.t. z późn. zm./) – wersja papierowa: 2 egz., na nośniku elektronicznym: 1 egz. wersja do edycji (do odczytu – .PDF ),
4) inwentaryzacji ornitologicznych i chiropterologicznych wraz z zaleceniami (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym/płyta CD-R: 2 egz.),
5) ekspertyzy budowlanej budynku branży elektrycznej, sanitarnej i budowlanej z informacją o zalecanym zakresie wykonania prac (wersja papierowa: 5 egz., na nośniku elektronicznym/płyta CD-R: 2 egz., do odczytu – z rozszerzeniem PDF, do edycji – pliki rysunków w formacie dxf),
6) wielobranżowego projektu budowlanego wraz z kompletem opinii, uzgodnień, sprawdzeń rozwiązań projektowych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, poprzedzony uzgodnieniem przyjętych rozwiązań kolorystycznych i materiałowych z Zamawiającym (wersja papierowa: 5 egz., na nośniku elektronicznym/płyta CD-R: 2 egz., do odczytu – z rozszerzeniem PDF, do edycji – pliki rysunków w formacie dxf),
7) wielobranżowego projektu wykonawczego, w tym uzgodnionego z: KPEC – projekt techniczny instalacji wewnętrznych centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego i ciepłej wody użytkowej, węzła cieplnego i Aparatury Kontrolno Pomiarowej i Automatyki (AKPiA); Spółką Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Bydgoszczy (MWiK) - projekt wewnętrznych instalacji: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej (dla kanalizacji deszczowej wymagane jest uzgodnienie również z Zarządem Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy (ZDMiKP); ENEA – projekt instalacji elektrycznej; (wersja papierowa – 5 egz., na nośniku elektronicznym /płyta CD-R: 2 egz., do odczytu – z rozszerzeniem PDF; do edycji – pliki rysunków w formacie dxf),
8) przedmiaru robót budowlanych dla poszczególnych branż (wersja papierowa: 2 egz., na nośniku elektronicznym/płyta CD-R: 2 egz.),
9) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych ze szczegółowym opisem projektowanych materiałów budowlanych dla poszczególnych branż wraz z podaniem kryteriów równoważności zastosowanych wyrobów budowlanych (wersja papierowa: 2 egz., na nośniku elektronicznym/płyta CD-R: 2 egz.),
10) kosztorysu inwestorskiego (wersja papierowa: 2 egz., na nośniku elektronicznym/płyta CD-R: 2 egz., do odczytu – z rozszerzeniem PDF oraz do edycji – z rozszerzeniem ath),
11) wizualizacji – 2 ujęcia zewnętrzne, 2 ujęcia wewnętrzne (wersja papierowa: 5 egz., wersja elektroniczna płyta CD-R z tym, że z rozszerzeniem jpg o rozdzielczości minimum 1700 x 1000 pikseli: 2kpl.),
12) innych wymaganych prawem opracowań jak projekty dotyczące: rozwiązania kolizji uzbrojenia podziemnego i nadziemnego, niezbędnych do prawidłowego wykonania kompleksowej i kompletnej dokumentacji projektowej (wersja papierowa: 5 egz., na nośniku elektronicznym/płyta CD-R: 2 egz.),
13) przygotowanie dokumentów oraz podjęcie uzgodnień niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego (WIM) stosownych decyzji administracyjnych (wersja papierowa: 2 egz.),

2.2. Przedmiot zamówienia powinien być:
1) wykonany zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami regulującymi przedmiotową problematykę, a w szczególności wynikającymi z:
- ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2016.290 j.t.),
- rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.2015.1422 j.t.),
- rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2012.462),
- rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013.1129 t.j.),
- ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz.U.2016.2134 j.t. z późn. zm.),
- rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U.2004.130.1389),
- rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U.2003.120.1126),
- ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U.2016.353 j.t. z późn. zm.)
2) zaakceptowany przez Zamawiającego (WIM) i Użytkownika (Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej) na etapie opracowywania projektu budowlanego, tj. w zakresie zaproponowanych rozwiązań projektowych,

2.3. Przedmiot zamówienia powinien zawierać na etapie odbioru oświadczenie o:
- sporządzeniu projektu budowlanego, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
- kompletności dostarczonych prac projektowych z punktu widzenia celu jakiemu mają służyć oraz zgodności dostarczonych prac projektowych w wersji papierowej z danymi na nośniku elektrycznym,
- zastosowaniu opisu materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej za pomocą cech technicznych i jakościowych.

2.4. Informacje dla Wykonawców dot. sposobu i formy przygotowania dokumentacji:

2.4.1. Tworzenie plików PDF:
1) dokumenty tekstowe: składające się z większej liczby stron (np. opisy do projektów, specyfikacje techniczne) powinny być przygotowane (zapisywane) w formie pojedynczych plików PDF, tzn. cały dokument jako jeden plik PDF,
2) niedopuszczalne jest przygotowanie plików PDF (według formuły 1 do 1) czyli utworzenie takiej ilości plików PDF z ilu stron składa się dokument tekstowy (np. strona tytułowa – 1 plik PDF, spis treści – 1 plik PDF),
3) przygotowując pliki PDF należy uwzględnić maksymalny dopuszczalny rozmiar każdego pojedynczego pliku, tj. 50 MB.

2.4.2. Opisywanie plików PDF i katalogów:
1) wszystkie pliki PDF powinny być opisane zgodnie z wytycznymi wskazanymi w punktach poniżej, tj. w sposób umożliwiający ewentualne ich łączenie w celu zmniejszenia ich ilości,
2) w przypadku załączników w postaci (np. rzutów, map, rysunków) nazwa tworzonego pliku PDF powinna odpowiadać nazwie oraz numerowi opisywanego załącznika,
3) utworzone pliki PDF powinny być zapisane w katalogach odpowiadających poszczególnym branżom, stanowiąc tym samym komplet plików PDF dla danego zagadnienia,
4) nazwa katalogu powinna wskazywać jednoznacznie na zakres tematyczny zawartych w nim plików PDF - jeżeli nie ma takiej potrzeby nie należy tworzyć podkatalogów,
5) tworzone pliki PDF oraz katalogi nie powinny zawierać w swych nazwach polskich liter oraz znaków specjalnych np. ąężźć.,(-
6) nazwy plików, katalogów i podkatalogów – powinny być zapisywane jako nazwy skrócone np. br sanit, br elektr (należy unikać rozbudowanych nazw, które utrudniają skopiowanie dokumentacji z płyty),
7) nazwy katalogów i plików nie powinny zawierać w nazwie lokalizacji (płyta zawiera dokumentację dot. konkretnej inwestycji – nie ma więc potrzeby przywoływania jej nazwy w tworzonych katalogach czy plikach),
8)uzgodnienia, oświadczenia projektantów, zaświadczenia oraz decyzje o stwierdzeniu przygotowania zawodowego należy zamieszczać w osobnym katalogu (z uwagi na zawarte w nich dane osobowe).

2.5. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności w zakresie usług projektowych,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-energetycznych, telekomunikacyjnych,
3) posiadanie doświadczenia: co najmniej jedno wykonane w okresie ostatnich trzech lat zamówienie na dokumentację projektową odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – budowa, przebudowa, rozbudowa, nadbudowa budynku użyteczności publicznej o powierzchni min. 2.000 m².

2.6. Załączniki do ogłoszenia:
1) mapa zasadnicza terenu,
2) założenia merytoryczne zamierzenia inwestycyjnego w placówce opiekuńczej przy ul. Polanka 9 w Bydgoszczy,
3) wypis z ewidencji gruntów,
4) wyrys z mapy ewidencyjnej
5) zdjęcia terenu – 2 ujęcia,
6) wzór umowy, na podstawie której zostanie zawarta umowa,
7) wykaz wykonanych usług,

2.7. Informacje dodatkowe:
Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy:
- mapę do celów projektowych opracowaną przez Miejską Pracownię Geodezyjną (MPG) w Bydgoszczy,
- decyzję o warunkach zabudowy,
- dokumentację projektową przebudowy i rozbudowy budynku o dodatkowe schody zewnętrzne i remont odtworzeniowy na potrzeby prowadzenia Centrum Pomocy dla Bezdomnych wraz z przebudową kanalizacji deszczowej na terenie dz. o nr ew. 127, obr. 486, przy ul. Polanka 9.

3. Kryterium oceny ofert:
100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego, rozliczonego na podstawie oferty Wykonawcy. Oferty z rażąco niską ceną zostaną odrzucone (ceną gwarantującą pozyskanie zamówienia, ale nie oddającą rzeczywistych kosztów wykonania określonego przedmiotu zamówienia).

4. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 31.12.2018r., w tym:
1) ekspertyza budowlana budynku br. sanit.: wewnętrznych instal. wodociągowych i ciepłej wody użytkowej z informacją o zalecanym zakresie wykonania prac – koncepcja przebudowy,
2) projekt budowlany i wykonawczy branży sanitarnej: wewnętrznych instal. wodociągowych i ciepłej wody użytkowej wraz z przedmiarem i kosztorysem oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych,
do 15.09.2018r.
3) ekspertyza budowlana budynku branży budowlanej, elektrycznej i sanit.: pozostałego zakresu z informacją o zalecanym zakresie wykonania prac – koncepcja przebudowy,
4) Karta Informacyjna Przedsięwzięcia (KIP),
5) ekspertyza ornitologiczno-chiropterologiczna wraz z zaleceniami,
do 28.09.2018r.
6) projekt budowlany z kompletem opinii i uzgodnień, stanowiący podstawę uzyskania stosownej decyzji administracyjnej,
do 30.11.2018r.,
7) pozostały zakres przedmiotu zamówienia, w tym wielobranżowy projekt wykonawczy:
do 31.12.2018r.

5. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
Lubomiła Pietkun, Inspektor WIM – tel. 52 58 59 437,
Jerzy Drzewianowski, Inspektor WIM (br. budowlana) – tel. 52 58 58 114,
Marcin Janas, Inspektor WIM (br. elektryczna) – tel. 52 58 58 698,
Łukasz Kaźmierczak, Inspektor WIM (br. sanitarna) – tel. 52 58 59 294.

6. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe: upływa w dniu 20.08.2018r. o godz. 9:00

7. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 8) – wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) opisanych w pkt. 2 ppkt.5.3,
2) dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 8 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane).

7.1. Oferty bez wymaganych i określonych w pkt. 7 ppkt. ppkt.: 1-2 załączników nie będą rozpatrywane.

KIEROWNIK REFERATU
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZ
Joanna Żmich-Fórmaniak

Bydgoszcz, 14.08.2018r.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
6 Polanka Umowa.pdf pdf 3980.18 2018-08-14 13:16:36 Postępowanie
7 Polanka Wykaz.pdf pdf 284.27 2018-08-14 13:16:36 Postępowanie
5 Polanka Zdjęcia.pdf pdf 585.81 2018-08-14 13:16:36 Postępowanie
1 Polanka Mapa.pdf pdf 1235.39 2018-08-14 13:16:36 Postępowanie
2 Polanka Założ Meryt.pdf pdf 2655.97 2018-08-14 13:16:36 Postępowanie
3 Polanka Wypis.pdf pdf 240.18 2018-08-14 13:16:36 Postępowanie
4 Polanka Wyrys.pdf pdf 356.21 2018-08-14 13:16:36 Postępowanie
WYNIK - Polanla.pdf pdf 232.07 2018-08-21 12:39:01 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2018-08-21 12:39 Danuta Liman ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

WYNIK - Polanla.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji i przebudowy budynku placówki opiekuńczej dla bezdomnych przy ul. Polanka 9 Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytanie ofertowe i wzorze umowy 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
2 Koszt dostawy - Po stronie wykonawcy, warunek obowiązkowy, proszę potwierdzić.potwierdzić (0)
3 Warunki płatności - Przelew 14 dni, warunek obowiązkowy zgodnie ze wzorem umowy, proszę potwierdzić (0)
4 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 667