Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szkolenie - „Techniki rozmowy z trudnym klientem. Dialog motywujący.”

Małgorzata Curyl
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Oddział: Zespół Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych w Świdnicy
Termin:
Zamieszczenia : 08-03-2018 15:21:15
Składania : 14-03-2018 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

W związku z aplikowaniem o środki Krajowego Funduszu Szkoleń Zespół Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych w Świdnicy zaprasza doskładania ofert na przeprowadzenie szkolenia z zakresu „Techniki rozmowy z trudnym klientem. Dialog motywujący.” Szkolenie ma być zorganizowane w siedzicie Zespołu Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych w Świdnicy przy ulicy Pionierów 14.Program szkolenia powinien być realizowany w systemie weekendowym(sobota, niedziela) z przewidzianymi przerwami kawową i obiadową.(Łącznie maksymalnie dwa dwudniowe spotkania). Po ukończeniu szkolenia uczestnicy mają dostać certyfikaty potwierdzające ukończenie szkolenia. 

Cele szkolenia:

 Zapoznanie uczestników z podstawowymi założeniami Dialogu Motywującego

 Ćwiczenie umiejętności uczestników z zakresu motywowania klientów do zmiany zachowań.

 Zdobycie umiejętności: 

  • Jak rozpoznać u siebie skuteczne i nieskuteczne sposoby motywowania i powstrzymać się od stosowania tych ostatnich?
  • Jak w praktyce rozpoznać fazę motywacji pacjenta?
  •  Jaki rodzaj rozmowy podjąć, aby wzmocnić zmianę pacjenta?
  •  Kiedy nie mam wpływu na motywację pacjenta, a kiedy go mam?
  •  Jak chronić siebie przed frustracją czyli „ja przecież tak się staram, a efektów brak”?
  •  Jak zrozumieć i wykorzystać w motywowaniu pacjenta ich „chce i nie chce mi się jednocześnie”?
  •  Jak konstruktywnie wykorzystać „opór”?
  •  Jak w komunikacji zadbać o poczucie własnej wartości pacjenta?
  •  Jak się komunikować, żeby zachęcać, a nie zniechęcać do zmiany (działania)?
  •  Jak rozpoznać wypowiedzi świadczące o oporze wobec zmiany i jak na nie reagować?

Wyłoniony w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest w terminie 2 dniroboczych dostarczyć: 

Program szkolenia, który zawiera:

- nazwę szkolenia

- liczbę godzin szkolenia

- cele-plan nauczania

- formę zaliczenia

- wzór dokumentu potwierdzającego kompetencje nabyte przez uczestników wystawianego przez realizatora usługi

przypadku nie przyznania środków z KFS przeprowadzone postępowanie nie zakończy się wyborem dostawcy.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe - szkolenie dialog motywujący .pdf pdf 260.58 2018-03-08 15:21:15 Postępowanie
projekt umowy.pdf pdf 238.36 2018-03-08 15:21:15 Postępowanie

Komunikaty

2018-03-15 13:21 Małgorzata Curyl W związku z niemożliwością wyboru oferenta,ze względu na nieporównywalność ofert, dużą rozbieżność cenową i godzinową niniejsze postępowanie zostaje unieważnione, nie wyłoniono oferenta.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Szkolenie - „Techniki rozmowy z trudnym klientem. Dialog motywujący.” Szkolenie dla grupy do 16 osób 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 Miejsce relizacji - siedziba Zespołu Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych w Świdnicy, proszę potwierdzić (0)
5 Czas realizacji - od 07 maja do 14 grudnia 2018r., proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 365