Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Roboty instalacjyjne - sanitarne - remonty bieżące, usuwanie awarii

Łukasz Pełka
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Department: Wydział Inwestycji, Remontów i Przetargów
Deadlines:
Published : 10-01-2018 10:48:56
Placing offers : 17-01-2018 13:00:00
Offers opening : -
Procedure:
Type: -

Requirements and specifications

ZAPYTANIE OFERTOWE


I ZAMAWIAJĄCY:

Powiat Świdnicki, ul. Marii Skłodowskiej –Curie 7, 58-100 Świdnica

Działając w oparciu o zapisy Regulaminu dotyczącego udzielenia zamówień o wartości do 30 000 Euro proszę o złożenie oferty cenowej na świadczenie usług związanych z wykonaniem robót remontowych w branży sanitarnej w budynkach administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Świdnicy, tj. przede wszystkim budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy położonego przy ul. M. Skłodowskiej Curie 7 oraz budynku usytuowanego przy ul. Parkowej 2 w Świdnicy.

(CPV 4545300 7– roboty remontowe i renowacyjne)


II OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Świadczenie usług związanych z wykonaniem robót remontowych w branży sanitarnej w budynkach administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Świdnicy, tj. przede wszystkim budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy położonego przy ul. M. Skłodowskiej Curie 7 oraz budynku usytuowanego przy ul. Parkowej 2 w Świdnicy.


III TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Wykonywanie usług następować będzie na zlecenie i stosownie do potrzeb Zamawiającego, począwszy od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2018 r. zgodnie z podpisaną umową, której treść stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Częstotliwość i zakres zlecanych usług wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji (zlecenie) Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się rozpocząć wykonywanie zleconych usług w ciągu 2 dni od złożenia zlecenia przez Zamawiającego, a w przypadkach awarii - niezwłocznie.

IV INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać za pośrednictwem platformy zakupowej, pisemnie lub drogą elektroniczną:
Starostwo Powiatowe w Świdnicy,
ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7, 58-100 Świdnica, tel. 74/ 85-00-486,
e-mail: lukasz.pelka@powiat.swidnica.pl.

V OBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ
Z WYKONAWCAMI.

1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Pan Łukasz Pełka – Dyrektor Wydziału Inwestycji Remontów i Przetargów, tel. 74/ 85-00-486.
2. Wykonawca może się zwrócić pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia:
Kontakt z Zamawiającym:
- za pośrednictwem platformy zakupowej, lub
- drogą elektroniczną - e-mail – lukasz.pelka@powiat.swidnica.pl, lub
- pisemnie na adres: Starostwa Powiatowego w Świdnicy.
VI WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIENIAWYMAGAŃ jeżeli nie składa oferty przez platformę zakupową:

1. Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1), zawierający stawkę roboczogodziny kosztorysowej brutto wraz ze wskazanymi w treści oferty cenowej składowymi stawki.

VII MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ

Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć:
 za pośrednictwem platformy zakupowej, lub
 w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej–Curie 7, 58-100 Świdnica, w pok. nr 307 lub
 przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej –Curie 7, 58-100 Świdnica lub
 przesłać faksem lub
 drogą e-mail.

Termin składania ofert ustala się do 17 stycznia 2018 r. do godziny 13.00.

VIII OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

1. O wyborze oferty decydować będzie najniższa cena stawki roboczogodziny kosztorysowej brutto – 100%.
2. Stawkę roboczogodziny kosztorysowej brutto należy przedstawić wraz ze wskazanymi w treści oferty cenowej składowymi stawki.


IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
4. Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą stawkę roboczogodziny brutto za świadczenie usług związanych z wykonaniem robót remontowych w branży sanitarnej.
5. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się
o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.
6. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.



Załączniki:
1. Oferta cenowa - wzór,
2. Projekt umowy,

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 2 - Umowa.doc doc 59 2018-01-10 10:48:56 Proceeding
Załącznik nr 1 - Oferta.doc doc 31.5 2018-01-10 10:48:56 Proceeding
Załącznik nr 2 - Umowa.doc doc 59 2018-01-10 10:48:56 Criterion

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 stawka roboczogodziny brutto stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto: ...................... zł, na którą składają się: a) stawka roboczogodziny kosztorysowej netto: ...... zł, b) wskaźnik kosztów pośrednich .... % od (R,S) c) wskaźnik zysku ...... % do (R+Kp(R), S+Kp(S)) 1 man-hour - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 czas reakcji - 2 dni, proszę potwierdzić (0)
2 czas reakcji w przypadku awarii - niezwłocznie, proszę potwierdzić (0)
3 Warunki płatności - przelew 14 dni, proszę potwierdzić (0)
4 warunki umowy - proszę potwierdzić

Załącznik nr 2 - Umo [...].doc

(0)
5 koszt dojazdu w cenie - proszę potwierdzić (0)
6 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 359