GKM.0.124.2.7A.ZP.2017.Z.K Świebodzin, 22.12.2017 rok.
ZAPROSZENIE
Gmina Świebodzin z siedzibą w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, tel. 068/ 4750 918; fax. 068/ 38 230 07, występujący jako „Zamawiający” w trybie udzielenia zamówienia zapytania o cenę, zgodnie § 4 pkt 3, poz 2 Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Świebodzinie i gminnych jednostkach organizacyjnych dla zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro - Zarządzenie NR 678/B/2017 Burmistrza Świebodzina z dnia 27 lutego 2017 roku,
zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie robót branży elektrycznej, p.n.: Konserwacja i utrzymanie urządzeń oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Świebodzin w 2018 roku - na urządzeniach stanowiących własność Gminy Świebodzin.
Tryb postępowania
„Zamawiający” występuje w trybie udzielenia zamówienia zapytanie o cenę [do postępowania nie stosuje się ustawy Pzp -(Dz. U. z 2017 r. , poz. 1579 tekst jednolity z dnia 24.08.2017 roku z późn. zm.), zgodnie z art. 4 ust. 8. , gdyż wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30.000,00 EURO]
I. Przedmiot zamówienia:
Nazwa i kod PCV
50.23.21.00-1
50.23.21.10-4
Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
Obsługa instalacji oświetlenia publicznego
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie usługi w zakresie utrzymania gminnych urządzeń oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Świebodzin w 2018 roku.
Miejsce, zakres i termin wykonania przedmiotu zamówienia
Roboty elektryczne p.n.: „Konserwacja i utrzymanie gminnych urządzeń oświetlenia dróg i miejsc publicznych w 2018 rok - na terenie miasta Świebodzina – Załącznik nr 1a oraz miejscowości wiejskich Gminy Świebodzin– Załącznik nr 1b .
Termin wykonania:
Zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia Wykonawca będzie wykonywał, w terminie:– od dnia 08.01.2018 r. – do dnia 31.12.2018 r.
Wymagania jakie winien spełniać Wykonawca.
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia samochodami spełniającymi wymagania techniczne określone szczególnymi przepisami obowiązujących ustaw, w tym pojazdami specjalistycznymi przystosowanymi do eksploatacji i obsługi gminnej sieci oświetleniowej
a) samochód dostawczy o ładowności min. 0,9 T – szt. 1,
b) samochód specjalistycny z platformą i balkonem o wysięgu min. 12,0 m (podnośnik koszowy) – szt. 1,
c) żuraw samochodowy, udźwig min. 6,0 T – szt,. 1, do wymiany uszkodzonych słupów,
d) przyczepa dłużycowa, udźwig min. 6,0 T – szt. 1, do wymiany uszkodzonych słupów
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi aktualne uprawnienia w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych oraz kontrolno- pomiarowych o napięciu do 1 kV, oraz
- minimum dwoma osobami posiadającymi aktualne uprawnienia „E” w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych oraz kontrolno - pomiarowych o napięciu do 1 kV,
- minimum jeden pracownik posiadający aktualne uprawnienia „D” w zakresie dozoru nad urządzeniami, instalacjami i sieciami elektroenergetycznymi oraz kontrolno - pomiarowymi o napięciu do 1 kV,
- powyższe warunki uważane będą za spełnione w przypadku, gdy jedna osoba posiadająca wspomniane aktualne uprawnienia „E”, posiada łącznie aktualne uprawnienia „D” i „E” w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych oraz kontrolno - pomiarowych o napięciu do 1 kV,
- wykonawca powinien dysponować kierującym p[racami należącym do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającym niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia uprawnienia kierowania robotami, zgodnie z wymogami stosownych szczegółowych przepisów, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji oraz urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych be ograniczeń z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzony aktualnym zaświadczeniem wydanym przez izbę z określonym w niej terminem ważności.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia odpowiednią do przedmiotu zamówienia siedzibą specjalistycznej firmy usytuowaną w Gminie Świebodzin lub w odległości nie większej niż 70 km od granicy Gminy Świebodzin oraz spełniającą pozostałe wymagania, wg szczegółowych przepisów energetycznych w zakresie eksploatacji i obsługi sieci.
4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiada w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na równoważność co najmniej 100 000,00 zł
II. Sposób i termin składania ofert:
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Oferty wg załączonego wzoru -Załącznik nr 1
-należy składać, w terminie:- do dnia 05.01.2017 r. do godz. 10:00
a) w formie elektronicznej – za pośrednictwem platformy zakupowej ,
adres internetowy: cwk@platformazakupowa.pl
Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami: Inspektor Zbigniew Koła
tel. 68/4750 908.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.01.2017 r. o godz.11,00.
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie kryterium
cena netto 100%.
Wybór oferenta i ogłoszenie wyników w tym samym dniu.
III. Termin związania ofertą:
Wykonawca związany jest złożoną ofertą przez okres 7 dni od dnia wyznaczonego jako termin składania ofert.
Dzień składania ofert jest pierwszym dniem związania złożoną ofertą.
IV. Inne wymagania i warunki:
1. Do oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia:
Kompleksowe wykonanie robót branży elektrycznej, p.n.: Konserwacja i utrzymanie urządzeń oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Świebodzin w 2018 roku - na urządzeniach stanowiących własność Gminy Świebodzin, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć
a) kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru KRS albo kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub rejestracji w CE i DG;
b) kserokopie uprawnień w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji oraz urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
c) kserokopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa;
V. Gwarancja.
Wymagany okres gwarancji na roboty wynosi: okres obowiązywania umowy, tj. - od dnia 08.01.2018 roku
- do dnia 31.12.2018 roku
Instrukcja - SIWZ , dot. procedury wyboru wykonawcy wykonania przedmiotu zamówienia wraz z ofertą wykonawcy
– Załącznik nr 1, dostępne są w siedzibie Zamawiającego przy ul. Rynkowej 2 , 66-200 Świebodzin - w Wydziale GKiM.- w pok. nr 39 i na stronie internetowej za pośrednictwem platformy zakupowej ,
adres internetowy: cwk@platformazakupowa.pl
Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami: Inspektor Zbigniew Koła
tel. 68/4750 908.
W załączeniu:
- Formularz ofertowy – Załącznik nr 1,
- Wzór umowy – Załącznik nr 2
Świebodzin, dnia 22.12.2017 r.
ZATWIERDZAM:
(-) Krzysztof Tomalak
` Z-CA BURMISTRZA
Komunikaty