Zakupowa logo
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?

Używamy plików cookies, aby zapewnić prawidłowe działanie serwisu oraz – za Twoją zgodą – do celów analitycznych. Wykorzystujemy w tym zakresie rozwiązania naszych partnerów: Google i Meta. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookies, odrzucić wszystkie poza niezbędnymi albo wybrać szczegółowe ustawienia Polityce prywatności

Niezbędne pliki cookies

Niezbędne pliki cookie są nieodzowne dla prawidłowego funkcjonowania serwisu. Umożliwiają podstawowe działania, takie jak nawigacja po stronie, logowanie czy zapewnienie bezpieczeństwa. Bez tych plików strona nie może działać poprawnie. Nie wymagają zgody użytkownika.

Analityczne pliki cookies

Analityczne pliki cookies pomagają nam lepiej zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dzięki nim możemy zliczać wizyty, identyfikować źródła ruchu i analizować wydajność strony, co pozwala nam ją systematycznie ulepszać. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody.

Google Analytics

Umożliwia nam zbieranie anonimowych informacji statystycznych o sposobie korzystania ze strony (np. liczba wizyt, źródła ruchu, najczęściej odwiedzane podstrony). Dzięki temu możemy analizować i ulepszać funkcjonalność serwisu.

Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)

Meta wykorzystuje dane z narzędzi takich jak Pixel również do celów analitycznych – m.in. do pomiaru konwersji, analizy skuteczności kampanii i lepszego zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dane te pomagają nam optymalizować treści i działania marketingowe.

Clarity Microsoft

Clarity to narzędzie analityczne od Microsoft, które pomaga nam zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie – np. które elementy klikają, jak przewijają treści czy jak wygląda ich ścieżka wizyty. Dzięki temu możemy poprawiać wygodę korzystania z serwisu i usuwać ewentualne problemy techniczne.

Marketingowe pliki cookies

Marketingowe pliki cookies służą do śledzenia aktywności użytkowników w różnych serwisach internetowych. Umożliwiają wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań i potrzeb, a jednocześnie pozwalają mierzyć skuteczność działań reklamowych. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody. W ramach tych plików mogą działać dostawcy tacy jak Google (Ads / DoubleClick / Analytics 4), Meta (Pixel / Conversions API), LinkedIn (Insight Tag) oraz narzędzia zarządzające tagami (Google Tag Manager). Dane z tych narzędzi mogą być łączone w celach remarketingowych — co pozwala ponownie kierować reklamy do osób, które wcześniej odwiedziły nasze strony lub korzystały z Platformy.

Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)

Meta Pixel pozwala rejestrować działania podejmowane przez użytkowników na stronie (np. odwiedzenie określonej podstrony, wysłanie formularza). Umożliwia to kierowanie spersonalizowanych reklam w serwisach Meta (Facebook, Instagram), mierzenie skuteczności kampanii i docieranie do osób, które wcześniej odwiedziły naszą stronę (remarketing). Dodatkowo Meta może korzystać z funkcji Conversions API, która przekazuje zaszyfrowane dane o zdarzeniach (np. odwiedziny, kliknięcia) w celu lepszego dopasowania reklam do odbiorców.

Google Ads / DoubleClick (Google LLC)

Google wykorzystuje marketingowe pliki cookies do śledzenia aktywności użytkownika w różnych serwisach internetowych. Dzięki nim możliwe jest wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań, prowadzenie remarketingu oraz mierzenie skuteczności kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google, na YouTube i w sieci reklamowej Google. Google może łączyć dane pochodzące z różnych usług (np. Google Ads, Analytics 4, YouTube) w celu oceny skuteczności kampanii.

LinkedIn Insight Tag

LinkedIn Insight Tag umożliwia analizę efektywności reklam i kierowanie ich do użytkowników LinkedIn, którzy odwiedzili naszą stronę. Dane są agregowane i wykorzystywane do tworzenia statystyk konwersji oraz remarketingu w obrębie serwisu LinkedIn.

Google Tag Manager (GTM)

Google Tag Manager nie zbiera samodzielnie danych osobowych. Umożliwia jednak uruchamianie tagów innych dostawców (np. Google Ads, Meta Pixel, LinkedIn Insight Tag). Zarządzanie tagami odbywa się zgodnie z ustawieniami Twojej zgody na pliki cookies.

Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe zapisywane na Twoim urządzeniu podczas korzystania ze strony. Ułatwiają one prawidłowe działanie serwisu, poprawiają jego funkcjonalność i pozwalają nam lepiej dopasowywać treści oraz usługi do potrzeb użytkowników.

Zgodnie z prawem, bez Twojej zgody możemy stosować wyłącznie te cookies, które są niezbędne do działania strony. Wszystkie pozostałe – w szczególności cookies analityczne – wykorzystujemy wyłącznie wtedy, gdy wyrazisz na to zgodę.

W tym zakresie współpracujemy z naszymi partnerami: Google, Microsoft i Meta. Dane zbierane przy użyciu ich narzędzi są przetwarzane zgodnie z politykami prywatności tych podmiotów i mogą być – w niektórych przypadkach – przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (np. do USA). Partnerzy ci stosują mechanizmy ochrony danych, w tym EU-US Data Privacy Framework.

Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies lub wycofać zgodę – wystarczy skorzystać z opcji „Ustawienia cookies” dostępnej w stopce strony.

Dostawca: Open Nexus Sp. z o.o
Dowiedz się więcej: https://platformazakupowa.pl/strona/polityka-prywatnosci
Dostawca: Google LLC
Dowiedz się więcej: https://business.safety.google/privacy/
Zakupowa logo
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 10:40:09
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 1064394
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 1064394 : WZP.271.2.17.2025.JM „Opracowania kompletnej dokumentacji projektowo–kosztorysowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót modernizacji zaplecza sportowego oraz świetlicy w Szkole Podstawowej nr 23 w Płocku”

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Joanna Michniewicz
  • Organizacja
    Urząd Miasta Płocka
  • Oddział
    Wydział Zamówień Publicznych
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2025-02-18 11:09:00
  • Składania
    2025-03-05 10:00:00
  • Otwarcie ofert
    2025-03-05 10:05:00
  • Tryb
  • Rodzaj
    Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający – Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w procedurze przetargu zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł    

pn. :„Opracowania kompletnej dokumentacji projektowo–kosztorysowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót modernizacji zaplecza sportowego oraz świetlicy w Szkole Podstawowej nr 23 w Płocku”

I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy.

1) Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej - zbiórka przy wejściu do szkoły.

    

     - 21.02.2025r.  godzina 11.00

     - 25.02.2025r.  godzina 11.00


2) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej.


II. Termin realizacji zamówienia -  26 tygodni – termin liczony od dnia zawarcia umowy.

III. Kryteria oceny ofert - cena - 100 %

    Cena za całość zamówienia = zakres podstawowy +opcja  (Pełnienie nadzoru autorskiego - 3 pobyty)


IV. Wykonawca zobowiązany jest spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu:

    Oferent musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat zrealizował minimum dwa zadania projektowe, każde obejmujące swoim zakresem branże: architektoniczną i/lub konstrukcyjno–budowlaną, sanitarna, elektryczną, teletechniczną o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto.


UWAGA!  

Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (na wezwanie Zamawiającego przed wyborem oferty najkorzystniejszej) wykaz zrealizowanych usług potwierdzający spełnienie powyższego warunku wraz ze skanem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie.  

Brak wykazu zrealizowanych usług lub dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług  spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty.

2) Wykonawca wykaże, że dysponuje:

    1. Osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie branży architektonicznej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne wydane według wcześniej obowiązujących przepisów prawa budowlanego i co najmniej pięcioletni staż ich uzyskaniu lub Osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie branży konstrukcyjno–budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne wydane według wcześniej obowiązujących przepisów prawa budowlanego i co najmniej pięcioletni staż po ich uzyskaniu,

    2. Osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie branży sanitarnej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne wydane według wcześniej obowiązujących przepisów prawa budowlanego i co najmniej trzyletni staż po ich uzyskaniu,

    3. Osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie branży elektrycznej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne wydane według wcześniej obowiązujących przepisów prawa bud wlanego i co najmniej trzyletni staż po ich uzyskaniu.


Funkcję koordynatora prac projektowych z ramienia Wykonawcy będzie pełnił Projektant branży budowlanej.


UWAGA!  

Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (przed wyborem najkorzystniejszej oferty, na wezwanie Zamawiającego) wykaz osób zawierający informacje potwierdzające spełnienie powyższego warunku. 

Brak wykazu osób powoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty. 

Uwaga! - zapis opcjonalny

Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca nie może w celu wykazania spełniania w/w warunków polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów. 

V. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.  

VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.   

VII. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji złożonych ofert.

VIII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.   

IX. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI oraz konieczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisana w pkt IV.  

X. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

XI. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.   

XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.   

XIII. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.   

XIV. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami jest Krzysztof Pawlak tel 24 367-17-77.



KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO 

Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że: 

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;   

  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,   

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn

    „Opracowania kompletnej dokumentacji projektowo–kosztorysowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót modernizacji zaplecza sportowego oraz świetlicy w Szkole Podstawowej nr 23 w Płocku”

      

  4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021 Poz. 1129 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.   

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;   

  6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.   

  7. Posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;   

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;  

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;   

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

    ______________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
OPZ.odt odt 43.97
2025-02-18 11:09:00
Postępowanie
Umowa_wzór __ SP_23.odt odt 103.24
2025-02-18 11:09:00
Postępowanie
Karta pobytu autorskiego __ SP_23.doc doc 20
2025-02-18 11:09:00
Postępowanie
Formularz cenowy.odt odt 11.22
2025-02-18 11:09:00
Postępowanie
3.1.Rzut piwnic_cz. 1 __ SP_23.pdf pdf 10408.63
2025-02-18 11:09:00
Postępowanie
3.2. Rzut piwnic_cz. 2 __ SP_23.pdf pdf 2621.8
2025-02-18 11:09:00
Postępowanie
SP_23 __ FORMULARZ OFERTOWY.odt odt 102.19
2025-02-20 11:01:47
Postępowanie
SP_23 __ FORMULARZ OFERTOWY.odt odt 102.19
2025-02-20 11:02:01
Kryterium
treśc art 7 ust 1.pdf pdf 18.58
2025-02-18 11:09:00
Kryterium
e-fakturowanie.odt odt 18.41
2025-02-18 11:09:00
Kryterium

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2025-03-06 10:58:22
Joanna Michniewicz Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie. Cena oferty najtańszej przewyższa kwotę przeznaczoną na realizację zamówieni
2025-03-06 07:32:39
Joanna Michniewicz Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Kwota przeznaczona na realizację zamówienia przewyższa wartość oferty najtańszej.
2025-03-03 08:37:21
Joanna Michniewicz Odpowiedź na zapytanie z dnia 1.03.2025
Czy w związku z koniecznością dostosowania pomieszczeń również do warunków pożarowych, należy w ofercie uwzględnić ewentualną ekspertyzę pożarową? Lub, jeśli przebudowa będzie możliwa bez ekspertyzy, czy Zamawiający przewiduje przebudowę wykraczającą poza obręb budynku? Rozbudowa może być też konieczna ze względu na funkcję."
Tak, należy. Z uwagi na zakres prac projektowych na etapie postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie jest w stanie tego przewidzieć. O konieczności wyjścia z pracami projektowymi po za obiekt Zamawiający wraz z Użytkownikiem zdecydują po pierwszym lub drugim spotkaniu koordynacyjnym.  
Ponadto:
1. Zgodnie z Punktem IV. Zakres prac projektowych. Wytyczne, Podpunkt 1 (piąty akapit):
"Wykonawca musi uwzględnić że modernizacja może wymagać ingerencji również w otoczenie zaplecza poza obrysem ścian nośnych zewnętrznych zaplecza sportowego i świetlicy lub wymagać ingerencji w kondygnacje powyżej zaplecza, a wynikać to może z warunków technicznych od gestorów sieci, układu istniejących instalacji, innej infrastruktury technicznej i innych warunków dla uzgodnionego zakresu modernizacji"
2. Zgodnie z Punktem VI. Kalkulacja ceny ofertowej:
Cenę ofertową należy sporządzić na podstawie:
• obowiązkowej wizji lokalnej
• Opisu przedmiotu zamówienia
• dokumentacji archiwalnej dostępnej w siedzibie Użytkownika
• pomiarów, odkrywek, badań, sprawdzeń jeżeli jest to niezbędne do prawidłowego
sporządzenia prawidłowej
• pytań Oferentów i odpowiedzi Zamawiającego
• szczegółowej i wnikliwej analizy poszczególnych elementów oraz jako całości w celu dokonania prawidłowej oceny do określenia ryczałtowego wynagrodzenia
• oceny własnej w oparciu o doświadczenie
• innych ryzyk, które w ocenie Oferenta mogą wystąpić, a których na etapie postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie mógł przewidzieć
• Zapisów wzoru umowy
• opisane wyżej czynności wraz z ich ewentualnymi kosztami Wykonawca wykona w ramach działań własnych.
 
3. Informacja dodatkowa dla oferentów:
Piony kanalizacji w sali gimnastycznej wchodzą w zakres prac projektowych
2025-02-26 12:56:33
Joanna Michniewicz Zamawiający na prośbę wykonawcy dokonuje zmiany terminu składania ofert na dzień 05.03.2025r.

i wyznacza nowy termin wizji lokalnej w dniu 03.03.2025r. o godzinie 10:00
2025-02-25 13:47:37
Joanna Michniewicz Zapytania nr 2
Na jakim etapie należy sporządzić wizualizację i w jakim zakresie?

"Wizualizację należy sporządzić i zaprezentować na spotkaniu koordynacyjnym nr 3. Na spotkaniu koordynacyjnym nr 5 należy zaprezentować wizualizację docelową uwzględniającą wszystkie wymagania i uwagi Użytkownika i Zmawiającego. Wizualizacja musi obejmować projektowany zakres branży budowlanej wraz z wyposażeniem sanitarnym pomieszczeń, ewentualnie wrysować usytuowanie mebli i innych elementów na żądanie Użytkownika"

Informacja dodatkowa dla Oferentów:

Dokumentację należy uzgodnić z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń ppoż.?
2025-02-24 14:32:29
Joanna Michniewicz 1. Czy zasilanie SP 23 należy dostosować do obowiązujących przepisów Ppoż tz , zaprojektowanie wyłącznika ppoz, na zewnątrz
budynku i wymiana kabla zasilającego od złącza ZE.
Tak. wył. p.poż na zewnątrz budynku .
2 . Czy nowy układ pomiarowy na zewnątrz budynku przy certyfikowanej rozdzielni ppoż ?
TAK . Zalecane.
Jeżeli będzie taka potrzeba to należy uzyskać warunki techniczne i uzgodnić projekt z energa - operator .
3. Czy wymiana istniejącej rozdzielni głównej na nową w układzie TNS ?
Wymiana na nową rozdzielnię w układzie TNC / TNS .
4. Czy moc przyłączeniowa do obiektu pozostaje bez zmian ?
Jeżeli zmiana mocy przyłączeniowej będzie wynikała z zakresu opracowania ( piwnica ) to należy wystąpić o zmianę mocy .
5 Czy wymieniamy oprawy oświetleniowe świetlówkowe na oprawy LED energooszczędne ?
Tak.
6. Czy cała instalacja sieci LAN , monitoringu , SSWiN pozostaje bez zmian ?
Instalacja LAN , monitoringu . SSWiN podlega przebudowie i modernizacji w zakresie opracowania .
7.Czy przewiduje się wymianę wewnętrznych linii zasilających z RG obwodów odpływowych do rozdzielni podziałowych ? całego
budynku czy tylko w zakresie opracowania ?
Podlega wykonanie nowych WLZ do rozdzielni lokalnych w zakresie opracowania . Pozostałe WLZ włączamy ponownie do nowej
RG .
2025-02-19 07:28:07
Joanna Michniewicz Zmiana godziny wizji lokalnej w dniu 21.02.2025 roku

Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej - zbiórka przy wejściu do szkoły.


- 21.02.2025r. godzina 09:30

- 25.02.2025r. godzina 11.00

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 dokumentacja projektowa „Opracowania kompletnej dokumentacji projektowo–kosztorysowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót modernizacji zaplecza sportowego oraz świetlicy w Szkole Podstawowej nr 23 w Płocku” 1 usługa Urząd Miasta Płock
Pl. Stary Rynek 1
09-400, Płock
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN EUR: 4.2094 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty

SP_23 __ FORMULARZ O [...].odt

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 E-fakturowanie - Proszę potwierdzić zapoznanie się z informacją z załącznika

e-fakturowanie.odt

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

4 Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. - Proszę potwierdzić

treśc art 7 ust 1.pd [...].pdf

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
714
Odblokuj formularz

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

Zakupowa
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt