Używamy plików cookies, aby zapewnić prawidłowe działanie serwisu oraz – za Twoją zgodą – do celów analitycznych. Wykorzystujemy w tym zakresie rozwiązania naszych partnerów: Google i Meta. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookies, odrzucić wszystkie poza niezbędnymi albo wybrać szczegółowe ustawienia Polityce prywatności
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookie są nieodzowne dla prawidłowego funkcjonowania serwisu. Umożliwiają podstawowe działania, takie jak nawigacja po stronie, logowanie czy zapewnienie bezpieczeństwa. Bez tych plików strona nie może działać poprawnie. Nie wymagają zgody użytkownika.
Analityczne pliki cookies
Analityczne pliki cookies pomagają nam lepiej zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dzięki nim możemy zliczać wizyty, identyfikować źródła ruchu i analizować wydajność strony, co pozwala nam ją systematycznie ulepszać. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody.
Google Analytics
Umożliwia nam zbieranie anonimowych informacji statystycznych o sposobie korzystania ze strony (np. liczba wizyt, źródła ruchu, najczęściej odwiedzane podstrony). Dzięki temu możemy analizować i ulepszać funkcjonalność serwisu.
Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)
Meta wykorzystuje dane z narzędzi takich jak Pixel również do celów analitycznych – m.in. do pomiaru konwersji, analizy skuteczności kampanii i lepszego zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dane te pomagają nam optymalizować treści i działania marketingowe.
Clarity Microsoft
Clarity to narzędzie analityczne od Microsoft, które pomaga nam zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie – np. które elementy klikają, jak przewijają treści czy jak wygląda ich ścieżka wizyty. Dzięki temu możemy poprawiać wygodę korzystania z serwisu i usuwać ewentualne problemy techniczne.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookies służą do śledzenia aktywności użytkowników w różnych serwisach internetowych. Umożliwiają wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań i potrzeb, a jednocześnie pozwalają mierzyć skuteczność działań reklamowych. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody. W ramach tych plików mogą działać dostawcy tacy jak Google (Ads / DoubleClick / Analytics 4), Meta (Pixel / Conversions API), LinkedIn (Insight Tag) oraz narzędzia zarządzające tagami (Google Tag Manager). Dane z tych narzędzi mogą być łączone w celach remarketingowych — co pozwala ponownie kierować reklamy do osób, które wcześniej odwiedziły nasze strony lub korzystały z Platformy.
Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)
Meta Pixel pozwala rejestrować działania podejmowane przez użytkowników na stronie (np. odwiedzenie określonej podstrony, wysłanie formularza). Umożliwia to kierowanie spersonalizowanych reklam w serwisach Meta (Facebook, Instagram), mierzenie skuteczności kampanii i docieranie do osób, które wcześniej odwiedziły naszą stronę (remarketing). Dodatkowo Meta może korzystać z funkcji Conversions API, która przekazuje zaszyfrowane dane o zdarzeniach (np. odwiedziny, kliknięcia) w celu lepszego dopasowania reklam do odbiorców.
Google Ads / DoubleClick (Google LLC)
Google wykorzystuje marketingowe pliki cookies do śledzenia aktywności użytkownika w różnych serwisach internetowych. Dzięki nim możliwe jest wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań, prowadzenie remarketingu oraz mierzenie skuteczności kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google, na YouTube i w sieci reklamowej Google. Google może łączyć dane pochodzące z różnych usług (np. Google Ads, Analytics 4, YouTube) w celu oceny skuteczności kampanii.
LinkedIn Insight Tag
LinkedIn Insight Tag umożliwia analizę efektywności reklam i kierowanie ich do użytkowników LinkedIn, którzy odwiedzili naszą stronę. Dane są agregowane i wykorzystywane do tworzenia statystyk konwersji oraz remarketingu w obrębie serwisu LinkedIn.
Google Tag Manager (GTM)
Google Tag Manager nie zbiera samodzielnie danych osobowych. Umożliwia jednak uruchamianie tagów innych dostawców (np. Google Ads, Meta Pixel, LinkedIn Insight Tag). Zarządzanie tagami odbywa się zgodnie z ustawieniami Twojej zgody na pliki cookies.
Zgodnie z prawem, bez Twojej zgody możemy stosować wyłącznie te cookies, które są niezbędne do działania strony. Wszystkie pozostałe – w szczególności cookies analityczne – wykorzystujemy wyłącznie wtedy, gdy wyrazisz na to zgodę.
W tym zakresie współpracujemy z naszymi partnerami: Google, Microsoft i Meta. Dane zbierane przy użyciu ich narzędzi są przetwarzane zgodnie z politykami prywatności tych podmiotów i mogą być – w niektórych przypadkach – przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (np. do USA). Partnerzy ci stosują mechanizmy ochrony danych, w tym EU-US Data Privacy Framework.
Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies lub wycofać zgodę – wystarczy skorzystać z opcji „Ustawienia cookies” dostępnej w stopce strony.
Dostawca: Open Nexus Sp. z o.o
Dowiedz się więcej: https://platformazakupowa.pl/strona/polityka-prywatnosci
Dostawca: Google LLC
Dowiedz się więcej: https://business.safety.google/privacy/
- Strona główna
- Postępowanie ID 1060865
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1060865 :
OZ/261/44-OZ(TM)/2025 Drabina aluminiowa magazynowa składana FARAONE LADY10
Wystawiający
-
UżytkownikAnna Wodzisz-Głąb
-
Organizacja
-
OddziałDział Administracji i Organizacji Zasobów
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-02-11 11:03:00
-
Składania2025-02-14 11:00:00
-
Otwarcie ofert2025-02-14 11:05:00
-
TrybPrzetarg regulaminowy - FA
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Tryb
postępowania - przetarg nieograniczony
Przedmiot
zamówienia:
1. Drabina aluminiowa magazynowa składana FARAONE
LADY10 – 1 szt.
Profesjonalna drabina magazynowa FARAONE seria LADY
10 - 10 stopni wraz z podestem roboczym
Parametry techniczne:
zasięg roboczy : 4,23 m
obciążenie maksymalne: 150 kg
wymiar platformy roboczej: 27cm x 27cm
składana do transportu i przechowywania
stopnie antypoślizgowe: 8cm
kąt nachylenia schodów: 70 stopni
lekka (łatwa do przenoszenia)
certyfikat EN-131
instrukcja użytkowania
CENA OFERTOWA - ŁĄCZNA WARTOŚĆ
NETTO (w PLN) CAŁEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WRAZ Z
TRANSPORTEM.
Warunki
płatności - przelew 30 dni od daty otrzymania prawidłowo
wystawionej faktury VAT.
Zamawiający
wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z
przepisem art. 4 ust.3 ustawy z 9 listopada 2018 r. o elektronicznym
fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub
usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym.
Termin
dostawy - do 7 dni od daty złożenia zamówienia
Sposób
realizacji zamówienia - podstawą dostawy towaru będzie zamówienie wysłane
wybranemu Wykonawcy odrębnym pismem (pocztą elektroniczną na adres mailowy
wskazany przez Wykonawcę).
Informacje
o kontakcie z Zamawiającym - osobami uprawnionymi do kontaktu
z Wykonawcami na etapie przygotowania i składania ofert jest:
- Monika Mikoszek, tel. 32/34-24-272, Anna Kurcius, Anna Wodzisz-Głąb, tel.
32/34-24-270
Warunki
udziału w postępowaniu - Z postępowania o udzielenie
zamówienia wyklucza się:
a) Wykonawców, którzy nie są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym,
b) Wykonawców,
którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw
wykluczenia (jeżeli wykazanie jest wymagane w warunkach ogłoszenia),
c) Wykonawców, którzy znajdują się w sytuacji finansowej niezapewniającej
wykonania zamówienia,
d) Wykonawcę, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert nie zrealizował zamówienia z przyczyn leżących po jego
stronie lub nienależycie wykonał zamówienie,
e) Wykonawców , którzy są podmiotem postępowania o upadłość, są w stanie
upadłości, lub otwarto w stosunku do nich likwidację,
f) Wykonawców, którzy zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek
na ubezpieczenie społeczne,
g) Wykonawców, którzy zostali skazani prawomocnym wyrokiem za
przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia,
przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia
korzyści majątkowych,
h) Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub
nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo
komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta
prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo
przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści
majątkowych,
i) Wykonawców, na których została nałożona na nich kara pieniężna, o
której mowa w przepisach o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, za czyn
nieuczciwej konkurencji polegający na przekupstwie osoby pełniącej funkcje
publiczną,
j) Wykonawców, w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(Dz.U. 2022 poz. 835) - okres wykluczenia ustala się na podstawie przepisów
wskazanej ustawy.
Wystąpienie, którejkolwiek z wyżej wymienionych sytuacji skutkuje wykluczeniem
Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za
odrzuconą. Wykonawca składając ofertę w postępowaniu potwierdza, że nie
podlega wykluczeniu w przypadkach, o których mowa powyżej.
Sposób
składania ofert - oferty należy składać drogą elektroniczną
poprzez platformę zakupową Open Nexus.
Informacja
na temat możliwości składania ofert częściowych - oferta
musi obejmować całość zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza możliwości
składania ofert częściowych. Oferty częściowe zostaną odrzucone.
Informacja
na temat możliwości składania ofert wariantowych -
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Tryb oceny
ofert -
Zamawiający odrzuca ofertę, której treść jest niezgodna z
wymaganiami określonymi w postępowaniu, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu,
z zastrzeżeniem zdania poniżej.
W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać uzupełnienia
dokumentów lub udzielenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści
złożonych przez nich ofert. Zamawiający odrzuca ofertę Oferenta, który nie
złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień nie spełnia wymagań
Zamawiającego.
Sposób zadawania
pytań i udzielania odpowiedzi:
- pytania do postępowania należy zadawać za pośrednictwem
przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość",
- Zamawiający treść zapytań wraz z wyjaśnieniami umieści na stronie z
ogłoszeniem, w zakładce "Komunikaty". Udzielając wyjaśnień
Zamawiający nie ujawni źródła zapytania,
- korespondencja prowadzona jest w języku polskim,
- pytania związane z
obsługą platformy - Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod
nr. 22/101-02-02 (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 17.00)
Okres
związania ofertą - 30 dni od dnia ostatecznego terminu składania
ofert.
Uczestnicy
postępowania zostaną poinformowani o wyniku postępowania poprzez ogłoszenie na
stronie Zamawiającego w zakładce "Komunikaty". Złożenie oferty jest
równoznaczne ze zgodą składającego ofertę na podanie do publicznej informacji
jego danych (nazwa, miejscowość) oraz oferowanej przez niego ceny. Jeżeli
wybrany Wykonawca wycofa swoją ofertę, wybór ofert może zostać przeprowadzony
ponownie, spośród ofert złożonych, o ile nie zostaną one odrzucone.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez podania przyczyn.
Zamawiający zastrzega, że ogłoszenie, a także warunki postępowania mogą być
zmienione lub odwołane bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu
jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, w tym odszkodowania czy odsetek.
Informacja
o przetwarzaniu danych osobowych dla Wykonawcy zawarta jest w załączniku do
postępowania o nazwie: "KLAUZULA RODO ART. 13". Prosimy o zapoznanie
się z treścią klauzuli. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w
przypadku wskazania w dokumentacji ofertowej danych osobowych innych osób (np.
pracowników, podwykonawców) przekazał tym osobom załącznik do postępowania o
nazwie: "KLAUZULA RODO ART. 14" wraz z informacją dotyczącą
przedmiotu postępowania, w związku z którym Zamawiający otrzymał przedmiotowe
dane. Złożenie oferty będzie równoznaczne z potwierdzeniem przez Wykonawcę
wykonania obowiązku wskazanego w zdaniu poprzedzającym (w przypadku przekazania
Zamawiającemu danych innych osób).
Postępowanie
prowadzone jest w oparciu „Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i
roboty budowlane Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rudzie
Śl.” dostępny na stronie internetowej www.pwik.com.pl
Przetarg
nie jest objęty ustawą Prawo zamówień publicznych.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
|
2025-02-14
14:36:26
|
Anna Wodzisz-Głąb | Zamawiający informuje, że do realizacji zamówienia wybraliśmy Wykonawcę : PHU 'NOWAK' SP. Z O.O.- Komorniki, oferowana cena netto: 987,00 zł |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
