Zakupowa logo
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?

Używamy plików cookies, aby zapewnić prawidłowe działanie serwisu oraz – za Twoją zgodą – do celów analitycznych. Wykorzystujemy w tym zakresie rozwiązania naszych partnerów: Google i Meta. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookies, odrzucić wszystkie poza niezbędnymi albo wybrać szczegółowe ustawienia Polityce prywatności

Niezbędne pliki cookies

Niezbędne pliki cookie są nieodzowne dla prawidłowego funkcjonowania serwisu. Umożliwiają podstawowe działania, takie jak nawigacja po stronie, logowanie czy zapewnienie bezpieczeństwa. Bez tych plików strona nie może działać poprawnie. Nie wymagają zgody użytkownika.

Analityczne pliki cookies

Analityczne pliki cookies pomagają nam lepiej zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dzięki nim możemy zliczać wizyty, identyfikować źródła ruchu i analizować wydajność strony, co pozwala nam ją systematycznie ulepszać. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody.

Google Analytics

Umożliwia nam zbieranie anonimowych informacji statystycznych o sposobie korzystania ze strony (np. liczba wizyt, źródła ruchu, najczęściej odwiedzane podstrony). Dzięki temu możemy analizować i ulepszać funkcjonalność serwisu.

Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)

Meta wykorzystuje dane z narzędzi takich jak Pixel również do celów analitycznych – m.in. do pomiaru konwersji, analizy skuteczności kampanii i lepszego zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dane te pomagają nam optymalizować treści i działania marketingowe.

Clarity Microsoft

Clarity to narzędzie analityczne od Microsoft, które pomaga nam zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie – np. które elementy klikają, jak przewijają treści czy jak wygląda ich ścieżka wizyty. Dzięki temu możemy poprawiać wygodę korzystania z serwisu i usuwać ewentualne problemy techniczne.

Marketingowe pliki cookies

Marketingowe pliki cookies służą do śledzenia aktywności użytkowników w różnych serwisach internetowych. Umożliwiają wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań i potrzeb, a jednocześnie pozwalają mierzyć skuteczność działań reklamowych. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody. W ramach tych plików mogą działać dostawcy tacy jak Google (Ads / DoubleClick / Analytics 4), Meta (Pixel / Conversions API), LinkedIn (Insight Tag) oraz narzędzia zarządzające tagami (Google Tag Manager). Dane z tych narzędzi mogą być łączone w celach remarketingowych — co pozwala ponownie kierować reklamy do osób, które wcześniej odwiedziły nasze strony lub korzystały z Platformy.

Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)

Meta Pixel pozwala rejestrować działania podejmowane przez użytkowników na stronie (np. odwiedzenie określonej podstrony, wysłanie formularza). Umożliwia to kierowanie spersonalizowanych reklam w serwisach Meta (Facebook, Instagram), mierzenie skuteczności kampanii i docieranie do osób, które wcześniej odwiedziły naszą stronę (remarketing). Dodatkowo Meta może korzystać z funkcji Conversions API, która przekazuje zaszyfrowane dane o zdarzeniach (np. odwiedziny, kliknięcia) w celu lepszego dopasowania reklam do odbiorców.

Google Ads / DoubleClick (Google LLC)

Google wykorzystuje marketingowe pliki cookies do śledzenia aktywności użytkownika w różnych serwisach internetowych. Dzięki nim możliwe jest wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań, prowadzenie remarketingu oraz mierzenie skuteczności kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google, na YouTube i w sieci reklamowej Google. Google może łączyć dane pochodzące z różnych usług (np. Google Ads, Analytics 4, YouTube) w celu oceny skuteczności kampanii.

LinkedIn Insight Tag

LinkedIn Insight Tag umożliwia analizę efektywności reklam i kierowanie ich do użytkowników LinkedIn, którzy odwiedzili naszą stronę. Dane są agregowane i wykorzystywane do tworzenia statystyk konwersji oraz remarketingu w obrębie serwisu LinkedIn.

Google Tag Manager (GTM)

Google Tag Manager nie zbiera samodzielnie danych osobowych. Umożliwia jednak uruchamianie tagów innych dostawców (np. Google Ads, Meta Pixel, LinkedIn Insight Tag). Zarządzanie tagami odbywa się zgodnie z ustawieniami Twojej zgody na pliki cookies.

Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe zapisywane na Twoim urządzeniu podczas korzystania ze strony. Ułatwiają one prawidłowe działanie serwisu, poprawiają jego funkcjonalność i pozwalają nam lepiej dopasowywać treści oraz usługi do potrzeb użytkowników.

Zgodnie z prawem, bez Twojej zgody możemy stosować wyłącznie te cookies, które są niezbędne do działania strony. Wszystkie pozostałe – w szczególności cookies analityczne – wykorzystujemy wyłącznie wtedy, gdy wyrazisz na to zgodę.

W tym zakresie współpracujemy z naszymi partnerami: Google, Microsoft i Meta. Dane zbierane przy użyciu ich narzędzi są przetwarzane zgodnie z politykami prywatności tych podmiotów i mogą być – w niektórych przypadkach – przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (np. do USA). Partnerzy ci stosują mechanizmy ochrony danych, w tym EU-US Data Privacy Framework.

Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies lub wycofać zgodę – wystarczy skorzystać z opcji „Ustawienia cookies” dostępnej w stopce strony.

Dostawca: Open Nexus Sp. z o.o
Dowiedz się więcej: https://platformazakupowa.pl/strona/polityka-prywatnosci
Dostawca: Google LLC
Dowiedz się więcej: https://business.safety.google/privacy/
Zakupowa logo
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 17:32:23
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 1051826
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 1051826 : TTI.2232.2.2025 Konserwacje i naprawy systemów sygnalizacji pożaru

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Sabina Kurdziel
  • Organizacja
    Krakowski Szpital Specjalistyczny im. św. Jana Pawła II
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2025-01-23 11:42:00
  • Składania
    2025-02-07 10:00:00
  • Otwarcie ofert
    2025-02-07 10:30:00
  • Tryb
    Zapytanie ofertowe
  • Rodzaj
    Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Aktualizacja ogłoszenia w związku z zadanymi pytaniami

Konserwacje i naprawy systemów sygnalizacji pożaru

 

Numer ogłoszenia TTI.2232.2.2025

Data ogłoszenia 23.01.2025r.

 

Zamawiający: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. św. Jana Pawła II ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków.

 

Informacje dotyczące zamówienia:

 

Zakres prac:

 

1.      Sprawdzenie działania central zgodnie z instrukcją producenta.

2.      Sprawdzanie awaryjnych źródeł zasilania (pomiar rezystancji wewnętrznej akumulatorów), napięć, stan zacisków, połączeń oraz układu zabezpieczającego.

3.      Sprawdzenie okablowania, prawidłowości w mocowaniu połączeń na łączówkach, puszkach i rozdzielniach.

4.      Kontrola stanu elementów w centrali (w szczególności w kontekście warunków temperaturowych, korozji, wilgotności, czystości)

5.      Sprawdzenie działania sygnalizatorów ręcznych ostrzegaczy pożarowych, sygnalizatorów akustycznych i optycznych.

6.      Sprawdzenie działania systemu oddymiania (klap oddymiających), przycisków oddymiania, siłowników, czujników deszcz-wiatr, wymiana szybek ostrzegawczych, żarówek i bezpieczników.

7.      Kontrola przynajmniej 25% elementów systemu poprzez aktywację czujek oraz ręcznych ostrzegaczy pożarowych. W ciągu roku sprawdzeniu powinno podlegać łącznie 100% elementów.

8.      W protokole w czwartym kwartale konserwacji, należy załączyć zaktualizowany spis elementów
 z przedmiotu umowy z podziałem na budynki

9.      Wywiad z użytkownikami systemu odnośnie pracy urządzenia

 

WYKAZ SPRZĘTOWY

Budynki: M-1, M-2,M-3, M-4, M-5, M-6, M-8, M-9, A-1,A-4, A-5

 

Konserwacja wykonywana 1 raz na kwartał

 

Nazwa aparatury

Ilość sztuk

Elementy kontrolno-sterujące, kontrolno-sterujące wielowejściowe

86

Zasilacze ZSP 135

19

Uniwersalna adresowalna czujka dymu i czujka temperatury z izolatorami zwarć

1095

Ostrzegacze pożaru

235

Adresowalny sygnalizator akustyczny

29

System oddymiania i usuwania ciepła z klatki schodowej

26

Centrala Telsap CSP-10

1

Centrala Telsap 2100

2

Centrala Polon 4200

1

Centrala Polon 6000

1

Centrala Bosch FPA-5000

1

Czujki izotopowe

720

Czujki optyczne, temperaturowe

332

Czujki multisensorowe

262

Czujki multisensorowe + wskaźniki zadziałania

174

Adaptery linii konwencjonalnej

8

Wskaźniki zadziałania

1020

 

 

Badanie szczelności czujek izotopowych 1 raz w roku dla 720 sztuk

 

Termin wykonania usługi: 15.02.2025-14.02.2026 r.

 

Gwarancja: 24 miesiące na wykonane naprawy

 

Wykonawca zobowiązuje się do utylizacji demontowanych czujek po wymianie, potwierdzonej Zamawiającemu protokołem

 

Czas reakcji w razie awarii: 2 godziny od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego.

Zapewnienie całodobowej (24 godziny/7 dni w tygodniu) dyspozycyjności pogotowia i całodobowej infolinii przeznaczonej do zgłaszania awarii.

Przybycia konserwatora Wykonawcy na miejsce w czasie do 2 godzin od chwili zgłoszenia awarii, usterki przez Zamawiającego i dokonać oględzin usterki

Wykonawca ma obowiązek przystąpić do naprawy w czasie do 2 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego awarii/usterki w przypadku usterki nie wymagającej części zamiennych

 

Wykonawca wraz z ofertą składa następujące ksera poświadczone za zgodność:

·         zatrudnienie pracowników posiadających uprawnienia SEP do 1 kV

·         rejestr firmy (np. KRS)

·         świadectwo autoryzacji na instalowanie, programowanie, konserwację systemów: POLON-ALFA,  TELSAP, BOSCH, aktualizacja ,

Wykonawca posiada stosowne szkolenia, świadectwa poświadczające uprawnienia do instalowania, programowanie, konserwację wyżej wymienionych systemów posiada wiedzę na temat części, elementów z jakich składa się dany system.

Zamawiający dopuszcza oświadczenie o posiadaniu kompetencji, wiedzy w zakresie instalowania, programowania, konserwacji systemów TELSAP.

·         uprawnienia Państwowej Agencji Atomistyki-inspektora ochrony radiologicznej typu: IOR-0, IOR-1, IOR-3- aktualizacja Zamawiający dopuszcza posiadanie przez inspektora ochrony radiologicznej minimum uprawnienia IOR-1Z są wystarczające, dotyczy czujek izotopowych

·         aktualne zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na wykonywanie działalności, o której mowa w art. 4 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. – Prawo atomowe (t. j. Dz. U. 2023 poz. 1173 ze zm.), polegającej na obrocie, instalowaniu oraz obsłudze izotopowych czujek dymu.

·         referencje z ostatnich 2 lat-min. 1 zamówienia na wykonanie usług konserwacyjnych urządzeń oraz instalacji alarmowo-pożarowej o wartości min. 50'000 zł brutto

Ofertę należy złożyć do dnia 07.02.2025 roku do godz. 10:00

 

Miejsce składania ofert:
Ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy  wraz z numerem ogłoszenia, nazwą zadania i dopiskiem „nie otwierać przed dniem 07.02.2025 roku przed godziną 10:30” należy złożyć na Dzienniku Podawczym
w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80 w Krakowie w budynku Administracji A-5 lub poprzez platformę zakupową: www.platformazakupowa.pl

 

Wszelkie informacje pod numerem tel: 12 614 20 12 w godz. 8:00-12.00

 

Prowadzone postępowanie nie stanowi przetargu w rozumieniu Kodeksu Cywilnego ani ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie jest zobligowany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie nie stanowi podstawy do wystąpienia z jakimkolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę

 

Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych negocjacji z wybranym Wykonawcą

 

Warunki zgłaszania ofert:

·         Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać

·         Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie lub innym      opakowaniu, wyraźnie oznaczonej numerem postępowania wskazanym w ogłoszeniu

·         Zamawiający dokona wyboru oferty na podstawie Formularza Cenowego (Załącznik nr 1)

·         Wykonawca załączy Oświadczenie o dyspozycyjności (załącznik nr 4 )

·         Wykonawca załączy Oświadczenie o dostępie do części zamiennych (załącznik nr 5)

·         Wykonawca załączy wypełnione oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
w związku z agresją na Ukrainę (załącznik nr 6)

·         Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji wartości oferty

·         Niekompletne oferty nie będą brane pod uwagę

Załączniki:

Załącznik nr 1 do ogłoszenia - Formularz Cenowy

Załącznik nr 2 do ogłoszenia - Wzór Umowy

Załącznik nr 3 protokoły kontroli systemów SSP i oddymiania

Załącznik nr 4 oświadczenie o dyspozycyjności

Załącznik nr 5 oświadczenie o dostępie do części zamiennych

Załącznik nr 6 oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w związku z agresją na Ukrainę


Konserwacje i naprawy systemów sygnalizacji pożaru

 

Numer ogłoszenia TTI.2232.2.2025

Data ogłoszenia 23.01.2025r.

 

Zamawiający: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. św. Jana Pawła II ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków.

 

Informacje dotyczące zamówienia:

 

Zakres prac:

 

1.      Sprawdzenie działania central zgodnie z instrukcją producenta.

2.      Sprawdzanie awaryjnych źródeł zasilania (pomiar rezystancji wewnętrznej akumulatorów), napięć, stan zacisków, połączeń oraz układu zabezpieczającego.

3.      Sprawdzenie okablowania, prawidłowości w mocowaniu połączeń na łączówkach, puszkach i rozdzielniach.

4.      Kontrola stanu elementów w centrali (w szczególności w kontekście warunków temperaturowych, korozji, wilgotności, czystości)

5.      Sprawdzenie działania sygnalizatorów ręcznych ostrzegaczy pożarowych, sygnalizatorów akustycznych i optycznych.

6.      Sprawdzenie działania systemu oddymiania (klap oddymiających), przycisków oddymiania, siłowników, czujników deszcz-wiatr, wymiana szybek ostrzegawczych, żarówek i bezpieczników.

7.      Kontrola przynajmniej 25% elementów systemu poprzez aktywację czujek oraz ręcznych ostrzegaczy pożarowych. W ciągu roku sprawdzeniu powinno podlegać łącznie 100% elementów.

8.      W protokole w czwartym kwartale konserwacji, należy załączyć zaktualizowany spis elementów
 z przedmiotu umowy z podziałem na budynki

9.      Wywiad z użytkownikami systemu odnośnie pracy urządzenia

 

WYKAZ SPRZĘTOWY

Budynki: M-1, M-2,M-3, M-4, M-5, M-6, M-8, M-9, A-1,A-4, A-5

 

Konserwacja wykonywana 1 raz na kwartał

 

Nazwa aparatury

Ilość sztuk

Elementy kontrolno-sterujące, kontrolno-sterujące wielowejściowe

86

Zasilacze ZSP 135

19

Uniwersalna adresowalna czujka dymu i czujka temperatury z izolatorami zwarć

1095

Ostrzegacze pożaru

235

Adresowalny sygnalizator akustyczny

29

System oddymiania i usuwania ciepła z klatki schodowej

26

Centrala Telsap CSP-10

1

Centrala Telsap 2100

2

Centrala Polon 4200

1

Centrala Polon 6000

1

Centrala Bosch FPA-5000

1

Czujki izotopowe

720

Czujki optyczne, temperaturowe

332

Czujki multisensorowe

262

Czujki multisensorowe + wskaźniki zadziałania

174

Adaptery linii konwencjonalnej

8

Wskaźniki zadziałania

1020

 

 

Badanie szczelności czujek izotopowych 1 raz w roku dla 720 sztuk

 

Termin wykonania usługi: 15.02.2025-14.02.2026 r.

 

Gwarancja: 24 miesiące na wykonane naprawy

 

Wykonawca zobowiązuje się do utylizacji demontowanych czujek po wymianie, potwierdzonej Zamawiającemu protokołem

 

Czas reakcji w razie awarii: 2 godziny od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego.

Zapewnienie całodobowej (24 godziny/7 dni w tygodniu) dyspozycyjności pogotowia i całodobowej infolinii przeznaczonej do zgłaszania awarii.

Przybycia konserwatora Wykonawcy na miejsce w czasie do 2 godzin od chwili zgłoszenia awarii, usterki przez Zamawiającego i dokonać oględzin usterki

Wykonawca ma obowiązek przystąpić do naprawy w czasie do 2 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego awarii/usterki w przypadku usterki nie wymagającej części zamiennych

 

Wykonawca wraz z ofertą składa następujące ksera poświadczone za zgodność:

·         zatrudnienie pracowników posiadających uprawnienia SEP do 1 kV

·         rejestr firmy (np. KRS)

·         świadectwo autoryzacji na instalowanie, programowanie, konserwację systemów: POLON-ALFA,  TELSAP, BOSCH

·         uprawnienia Państwowej Agencji Atomistyki-inspektora ochrony radiologicznej typu: IOR-0, IOR-1, IOR-3-

·         aktualne zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na wykonywanie działalności, o której mowa w art. 4 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. – Prawo atomowe (t. j. Dz. U. 2023 poz. 1173 ze zm.), polegającej na obrocie, instalowaniu oraz obsłudze izotopowych czujek dymu.

·         referencje z ostatnich 2 lat-min. 1 zamówienia na wykonanie usług konserwacyjnych urządzeń oraz instalacji alarmowo-pożarowej o wartości min. 50'000 zł brutto

Ofertę należy złożyć do dnia 07.02.2025 roku do godz. 10:00

 

Miejsce składania ofert:
Ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy  wraz z numerem ogłoszenia, nazwą zadania i dopiskiem „nie otwierać przed dniem 07.02.2025 roku przed godziną 10:30” należy złożyć na Dzienniku Podawczym
w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80 w Krakowie w budynku Administracji A-5 lub poprzez platformę zakupową: www.platformazakupowa.pl

 

Wszelkie informacje pod numerem tel: 12 614 20 12 w godz. 8:00-12.00

 

Prowadzone postępowanie nie stanowi przetargu w rozumieniu Kodeksu Cywilnego ani ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie jest zobligowany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie nie stanowi podstawy do wystąpienia z jakimkolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę

 

Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych negocjacji z wybranym Wykonawcą

 

Warunki zgłaszania ofert:

·         Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać

·         Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie lub innym      opakowaniu, wyraźnie oznaczonej numerem postępowania wskazanym w ogłoszeniu

·         Zamawiający dokona wyboru oferty na podstawie Formularza Cenowego (Załącznik nr 1)

·         Wykonawca załączy Oświadczenie o dyspozycyjności (załącznik nr 4 )

·         Wykonawca załączy Oświadczenie o dostępie do części zamiennych (załącznik nr 5)

·         Wykonawca załączy wypełnione oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
w związku z agresją na Ukrainę (załącznik nr 6)

·         Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji wartości oferty

·         Niekompletne oferty nie będą brane pod uwagę

Załączniki:

Załącznik nr 1 do ogłoszenia - Formularz Cenowy

Załącznik nr 2 do ogłoszenia - Wzór Umowy

Załącznik nr 3 protokoły kontroli systemów SSP i oddymiania

Załącznik nr 4 oświadczenie o dyspozycyjności

Załącznik nr 5 oświadczenie o dostępie do części zamiennych

Załącznik nr 6 oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w związku z agresją na Ukrainę

Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
OGŁOSZENIE 2025.docx docx 147.47
2025-01-23 11:42:00
Postępowanie
Wzór umowy 2025.doc doc 119.5
2025-01-23 11:42:00
Postępowanie
Załącznik nr 1 do ogłoszenia - Formularz cenowy.docx docx 12.21
2025-01-23 11:42:00
Postępowanie
Załącznik nr 3 do umowy - 2025 protokoły konserwacji.docx docx 21.61
2025-01-23 11:42:00
Postępowanie
Załącznik nr 4 oświadczenie o dyspozycyjności 2025.odt odt 6.5
2025-01-23 11:42:00
Postępowanie
Załącznik nr 5 oświadczenie o dostępie do części zamiennych 2025.odt odt 6.4
2025-01-23 11:42:00
Postępowanie
Załącznik nr 6 oświadczenie o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę 2025.docx docx 16.09
2025-01-23 11:42:00
Postępowanie
OGŁOSZENIE 2025.docx docx 147.47
2025-01-23 11:42:00
Przedmiot zamówienia
Wzór umowy 2025.doc doc 119.5
2025-01-23 11:42:00
Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 do ogłoszenia - Formularz cenowy.docx docx 12.21
2025-01-23 11:42:00
Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 3 do umowy - 2025 protokoły konserwacji.docx docx 21.61
2025-01-23 11:42:00
Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 4 oświadczenie o dyspozycyjności 2025.odt odt 6.5
2025-01-23 11:42:00
Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 5 oświadczenie o dostępie do części zamiennych 2025.odt odt 6.4
2025-01-23 11:42:00
Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 6 oświadczenie o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę 2025.docx docx 16.09
2025-01-23 11:42:00
Przedmiot zamówienia
OGŁOSZENIE 2025.docx docx 147.47
2025-01-23 11:42:00
Kryterium
Wzór umowy 2025.doc doc 119.5
2025-01-23 11:42:00
Kryterium
Załącznik nr 1 do ogłoszenia - Formularz cenowy.docx docx 12.21
2025-01-23 11:42:00
Kryterium
Załącznik nr 3 do umowy - 2025 protokoły konserwacji.docx docx 21.61
2025-01-23 11:42:00
Kryterium
Załącznik nr 4 oświadczenie o dyspozycyjności 2025.odt odt 6.5
2025-01-23 11:42:00
Kryterium
Załącznik nr 5 oświadczenie o dostępie do części zamiennych 2025.odt odt 6.4
2025-01-23 11:42:00
Kryterium
Załącznik nr 6 oświadczenie o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę 2025.docx docx 16.09
2025-01-23 11:42:00
Kryterium
rozstrzygnięcie 11.02.25.pdf pdf 150.55
2025-02-11 13:06:33
Publiczna wiadomość

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2025-02-11 13:06:33
Sabina Kurdziel Kraków, 11.02.2025r.

Rozstrzygnięcie:

Krakowski Szpital Specjalistyczny im. św. Jana Pawła II powiadamia, iż w związku z ogłoszeniem nr TTI.2232.2.2025 na świadczenie usług „Konserwacje i naprawy systemów sygnalizacji pożaru”
w wyniku rozstrzygnięcia ofert na Wykonawcę wygrała oferta przedstawiona przez:

CENTRUM OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ I ANTYWŁAMANIOWEJ KRAK-POŻ SPÓŁKA
Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, 30-362 Kraków, Ceglarska 15 NIP 6790084648

Wybór oferty nastąpił w oparciu o kryterium najniższej ceny brutto.
Oferta firmy CENTRUM OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ I ANTYWŁAMANIOWEJ KRAK-POŻ SPÓŁKA
Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, 30-362 Kraków, Ceglarska 15 NIP 6790084648 spełniła wszystkie warunki przedstawione w zapytaniu ofertowym.

Złożone oferty:
1. CENTRUM OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ I ANTYWŁAMANIOWEJ KRAK-POŻ SPÓŁKA
Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, 30-362 Kraków, Ceglarska 15 NIP 6790084648
2. ENERGO TELCOM SP. Z O.O., 30-102 Kraków, ul. Syrokomli, 26/2, NIP 6783149602

Załączniki

  • rozstrzygnięcie 11.0 [...].pdf

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Konserwacje i naprawy systemów sygnalizacji pożaru -

OGŁOSZENIE 2025.docx

Wzór umowy 2025.doc

Załącznik nr 1 do og [...].docx

Załącznik nr 3 do um [...].docx

Załącznik nr 4 oświa [...].odt

Załącznik nr 5 oświa [...].odt

Załącznik nr 6 oświa [...].docx

1 szt. Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
Prądnicka 80
31-202, Kraków
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN EUR: 4.2115 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty

OGŁOSZENIE 2025.docx

Wzór umowy 2025.doc

Załącznik nr 1 do og [...].docx

Załącznik nr 3 do um [...].docx

Załącznik nr 4 oświa [...].odt

Załącznik nr 5 oświa [...].odt

Załącznik nr 6 oświa [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

5 Oświadczenie sankcyjne - Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
1134
Odblokuj formularz

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

Zakupowa
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt