- Main page
- Proceeding ID 934190
Bid bond in 2 minutes
Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Proceeding:
D25M/251/N/20-40rj/24 D25M/251/N/20-40rj/24 Zakup lasera siatkówkowego, lasera okulistycznego oraz aparatów USG w ramach projektu „Przebudowa pomieszczeń Budynku nr 28(ul. Huzarska 1 ) na potrzeby Kompleksu Poradni Przyszpitalnych wraz z centralną rejestracją w Szpitalu Morskim im. PCK - Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.”
Wystawiający
-
UżytkownikDział Zamówień Publicznych
-
Organization
-
Message to the buyer
Terminy
-
Published2024-05-29 10:20:00
-
Placing offers2024-07-04 09:00:00
-
Opening of offers2024-07-04 09:30:00
-
ProcedurePrzetarg nieograniczony
-
TypeSupply
Requirements and specifications
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Attachments
Download all attachments
Announcements
Send a message to buyer
2024-08-19
11:54:16
|
Dział Zamówień Publicznych |
Zamawiający
publikuje
Ogłoszenie
z
dnia
19-08-2024r.
Z
poważaniem
Małgorzata
Brancewicz-Malec
Sekretarz
Komisji
Przetargowej
Załączniki |
2024-07-24
12:51:11
|
Dział Zamówień Publicznych |
Zamawiający
publikuje
Ogłoszenie
o
wyniku
postępowania
z
dnia
24-07-2024r.
Z
poważaniem
Małgorzata
Brancewicz-Malec
Sekretarz
Komisji
Przetargowej
Załączniki |
2024-07-04
09:50:31
|
Dział Zamówień Publicznych |
Zamawiający
publikuje
Informacje
z
otwarcia
ofert
z
dnia
04-07-2024r.
Z
poważaniem
Małgorzata
Brancewicz-Malec
Sekretarz
Komisji
Przetargowej
Załączniki |
2024-07-04
09:00:00
|
Buyer message |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
kwotę
łączną:
681
000,00
zł
brutto. Zadanie nr 1: 260 000,00 zł brutto. Zadanie nr 2: 231 000,00 zł brutto. Zadanie nr 3: 90 000,00 zł brutto. Zadanie nr 4: 100 000,00 zł brutto. |
2024-06-25
10:22:21
|
Dział Zamówień Publicznych |
Zamawiający
publikuje
Wyjaśnienia
treści
SWZ
z
dnia
25-06-2024r.
Z
poważaniem Małgorzata Brancewicz-Malec Sekretarz Komisji Przetargowej Załączniki |
The message hasn"t been sent
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?