Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZP-291-3684/2022 „Zakup, dostawa i montaż mebli laboratoryjnych, mebli biurowych, mebli ze stali nierdzewnej, krzeseł i kanap, pojemników na odpady, tablic narzędziowych, szafy magazynowej do przechowywania preparatów i bloczków parafinowych dla Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie w ramach projektu nr RPMP.01.01.00-12-0080/19 pn.: „Budowa Centrum Innowacji oraz Badań Prozdrowotnej i Bezpiecznej Żywności” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 1 Gospodarka wiedzy, Działanie 1.1 Infrastruktura badawcza sektora nauki, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego”

Termin:
Zamieszczenia : 28-09-2022 09:31:00
Składania : 25-10-2022 10:00:00
Otwarcia : 25-10-2022 10:05:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OGŁOSZENIE.pdf pdf 202.11 2022-09-28 09:31:00 Postępowanie
SWZ_specyfikacja.doc doc 435.5 2022-09-28 09:31:00 Postępowanie
Załacznik nr 1A_Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 81.67 2022-09-28 09:31:00 Postępowanie
Załacznik_4_UMOWA.docx docx 78.61 2022-09-28 09:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 2. Formularz OFERTOWY.docx docx 92.96 2022-09-28 09:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 Oświadczenie o aktualności.doc doc 80 2022-09-28 09:31:00 Postępowanie
Załącznik_5_Grupa kapitałowa.doc doc 53.5 2022-09-28 09:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do Zadania nr 1 Rzut stanowisk sensorycznych.pdf pdf 242.79 2022-09-28 09:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1 Zadanie nr 1 Parametry techniczne.xlsx xlsx 59.83 2022-09-28 09:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.2 Zadanie nr 1 Formularz cenowy.xlsx xlsx 55.77 2022-09-28 09:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.3 Zadanie nr 1 Opis mebli laboratoryjnych.docx docx 100.26 2022-09-28 09:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do Zadania nr 1 Rzut stanowisk sensorycznych.pdf pdf 655.57 2022-09-28 09:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.1 Zadanie nr 2 Parametry techniczne.xlsx xlsx 51.99 2022-09-28 09:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.2 Zadanie nr 2 Formularz cenowy.xlsx xlsx 48.39 2022-09-28 09:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.3 Zadanie nr 2 Opis mebli biurowych.docx docx 67.59 2022-09-28 09:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 3.1 Zadanie nr 3 Parametry techniczne.xlsx xlsx 54.25 2022-09-28 09:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 3.2 Zadanie nr 3 Formularz cenowy.xlsx xlsx 48.72 2022-09-28 09:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 3.3 Zadanie nr 3 Opis mebli ze stali nierdzewnej.docx docx 70.04 2022-09-28 09:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 4.1 Zadanie nr 4 Parametry techniczne.xlsx xlsx 48.67 2022-09-28 09:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 4.2 Zadanie nr 4 Formularz cenowy.xlsx xlsx 45.99 2022-09-28 09:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 4.3 Zadanie nr 4 Opis krzeseł i kanap.docx docx 62.34 2022-09-28 09:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 5.1 Zadanie nr 5 Parametry techniczne.xlsx xlsx 46.66 2022-09-28 09:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 5.2 Zadanie nr 5 Formularz cenowy.xlsx xlsx 45.87 2022-09-28 09:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 5.3 Zadanie nr 5 Opis pojemników na odpady.docx docx 54.12 2022-09-28 09:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 6.1 Zadanie nr 6 Parametry techniczne.xlsx xlsx 46.45 2022-09-28 09:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 6.2 Zadanie nr 6 Formularz cenowy.xlsx xlsx 45.42 2022-09-28 09:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 6.3 Zadanie nr 6 Opis tablic narzędziowych.docx docx 53.76 2022-09-28 09:31:00 Postępowanie
Załacznik nr 7.3 Zadanie nr 7 Opis szafy magazynowej do przechowywania.docx docx 53.93 2022-09-28 09:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 7.1 Zadanie nr 7 Parametry techniczne.xlsx xlsx 46.37 2022-09-28 09:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 7.2 Zadanie nr 7 Formularz cenowy.xlsx xlsx 45.5 2022-09-28 09:31:00 Postępowanie
README.txt txt 0.93 2022-09-28 09:31:00 Postępowanie
espd-request.xml xml 247.55 2022-09-28 09:31:00 Postępowanie
espd-request.pdf pdf 82.86 2022-09-28 09:31:00 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania_1.docx docx 60.23 2022-10-17 16:02:31 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 7.1 Zadanie nr 7 Parametry techniczne po zmianie.xlsx xlsx 46.47 2022-10-17 16:02:31 Publiczna wiadomość
Załacznik nr 7.3 Zadanie nr 7 Opis szafy magazynowej do przechowywania po zmianie.docx docx 54.05 2022-10-17 16:02:31 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 7 do SWZ - Oświadczenie Sankcyjne.docx docx 56.05 2022-10-18 16:57:34 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania 2.docx docx 63.44 2022-10-19 11:55:15 Publiczna wiadomość
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.docx docx 63.69 2022-10-25 11:36:35 Publiczna wiadomość
INFORMACJA_WYBÓR_OFERTY_STRONA_PolLab.doc doc 126 2022-12-14 11:31:20 Publiczna wiadomość
INFORMACJA_WYBÓR_OFERTY_ZADANIE7.doc doc 128 2022-12-19 12:16:03 Publiczna wiadomość
INFORMACJA_WYBÓR_OFERTY_Zadanie2.doc doc 126.5 2022-12-30 09:02:07 Publiczna wiadomość
INFORMACJA_WYBÓR_OFERTY_PolLab_3_6.doc doc 132 2022-12-30 09:04:23 Publiczna wiadomość
INFORMACJA_WYBÓR_OFERTY_PolLab_3_6.doc doc 133.5 2022-12-30 09:17:15 Publiczna wiadomość
INFORMACJA_WYBÓR_Zadanie5_Tronus.doc doc 125.5 2023-01-27 10:10:39 Publiczna wiadomość
INFORMACJA_WYBÓR_Zadanie_4_uniewaznienie.doc doc 158.5 2023-02-01 09:40:17 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-02-01 09:40 Iwona Sułkowska-Sajdak INFORMACJA O WYBORZE /ODRZUCENIU OFERT/UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA– zadanie nr 4

INFORMACJA_WYBÓR_Zad [...].doc

2023-01-27 10:10 Iwona Sułkowska-Sajdak INFORMACJA O WYBORZE OFERTY – zadanie nr 5

INFORMACJA_WYBÓR_Zad [...].doc

2022-12-30 09:17 Iwona Sułkowska-Sajdak Korekta - INFORMACJA O WYBORZE OFERTY – zadanie nr 6 i 3

INFORMACJA_WYBÓR_OFE [...].doc

2022-12-30 09:04 Iwona Sułkowska-Sajdak INFORMACJA O WYBORZE OFERTY – zadanie nr 6 i 3

INFORMACJA_WYBÓR_OFE [...].doc

2022-12-30 09:02 Iwona Sułkowska-Sajdak INFORMACJA O WYBORZE OFERTY – zadanie nr 2

INFORMACJA_WYBÓR_OFE [...].doc

2022-12-19 12:16 Iwona Sułkowska-Sajdak INFORMACJA O WYBORZE OFERTY – zadanie nr 7

INFORMACJA_WYBÓR_OFE [...].doc

2022-12-14 11:31 Iwona Sułkowska-Sajdak INFORMACJA O WYBORZE OFERTY – zadanie nr 1

INFORMACJA_WYBÓR_OFE [...].doc

2022-10-25 11:36 Iwona Sułkowska-Sajdak Informacja z otwarcia ofert

INFORMACJA Z OTWARCI [...].docx

2022-10-25 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota przeznaczona na realizację zamówienia ( zł brutto) - Zadania:
1- 2 109 142,16
2-158 934,45
3- 505 486,00
4-133 881,73
5- 1 684,31
6- 402,68
7- 2 377,74
2022-10-19 11:55 Iwona Sułkowska-Sajdak Odpowiedzi na pytania Wykonawcy (2)

Odpowiedzi na pytani [...].docx

2022-10-18 16:57 Iwona Sułkowska-Sajdak Załącznik nr 7 do SWZ - Oświadczenie Sankcyjne

Załącznik nr 7 do SW [...].docx

2022-10-17 16:02 Iwona Sułkowska-Sajdak Odpowiedź na pytanie Wykonawcy. Zmiana Załącznika 7.1 oraz 7.3

Odpowiedzi na pytani [...].docx

Załącznik nr 7.1 Zad [...].xlsx

Załacznik nr 7.3 Zad [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1915