Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DKW.2233.350.2022 Usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji wszystkich budynków Aresztu Śledczego w Grójcu, Oddziału Zewnętrznego w Stawiszynie Aresztu Śledczego w Grójcu oraz wszystkich samochodów Zleceniodawcy w systemie monitoringu.

Katarzyna Pieniacha
Areszt Śledczy w Grójcu
Termin:
Zamieszczenia : 11-08-2022 10:43:00
Składania : 16-08-2022 08:30:00
Otwarcia : 16-08-2022 08:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" .

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

1. Określenie przedmiotu zamówienia –  świadczenie usług dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji wszystkich budynków Aresztu Śledczego w Grójcu o powierzchni użytkowej 2683,08 m2 , kojca dla psawszystkich budynków Oddziału Zewnętrznego w Stawiszynie Aresztu Śledczego w Grójcu o powierzchni użytkowej 3707,15 m2 oraz czterech samochodów Zleceniodawcy w systemie monitoringu, środkami własnymi zgodnie z potrzebami zgłaszanymi przez Zleceniodawcę.  W skład usługi wchodzić będą czynności wykonywane okresowo oraz podejmowane na zgłoszenie Zamawiającego.

1.1. dezynfekcja (odkażanie): zwalczanie drobnoustrojów i ich form przetrwalnikowych środkami chemicznymi, mechanicznymi i biologicznymi w celu przeciwdziałania zakażeniom

1.2. dezynsekcja: zwalczanie środkami chemicznymi, mechanicznymi i biologicznymi wszelkiego rodzaju insektów takich jak: bezpośrednie pasożyty człowieka (pluskwa domowa, pchła ludzka itd.), owady wlatujące do pomieszczeń (np. muchy, komary, meszki, osy, szerszenie, pszczoły itd.), owady żywiące się resztkami pokarmowymi (np. prusaki, karaluchy, mrówki, karaczany itp.), owady żywiące się materią organiczną (np. mole, szubaki, mrzyki, mkliki itp.), owady, których larwy drążą drewno oraz inne szkodniki sanitarne, pasożytnicze i magazynowe.

1.3. deratyzacja (odszczurzanie): zwalczanie wszelkich gryzoni, w szczególności takich jak: mysz, szczur.

2. Wraz z ofertą należy przedłożyć:

1.2 Oświadczenie RODO.

2. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi wykonawca. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z warunkami Zamawiającego i nie wnosimy do nich zastrzeżeń, oraz zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty.

3. Z wybranym wykonawcą zostanie przed realizacją zamówienia podpisana umowa uwzględniająca wymagania zamawiającego oraz ofertę wykonawcy.

4. Wykonawca oświadcza, że w celu realizacji przedmiotu umowy posiada odpowiednie zasoby techniczne, dysponuje odpowiednią bazą do wykonania usługi w zakresie objętym umową, personel posiadający zdolności, doświadczenie, wiedzę oraz wymagane uprawnienia i kwalifikacje w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu umowy.

5. W przypadku świadczenia usługi doraźnej dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji na zgłoszenie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest podjąć działania w ciągu 6 godzin od chwili zgłoszenia. Jeżeli termin 6 godzin upływa w dniu ustawowo wolnym od pracy, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi w godz. 8.00÷13.00 w pierwszym dniu następującym po dniu ustawowo wolnym od pracy.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
RODO do zamówień publicznych.doc doc 54.5 2022-08-11 10:43:00 Postępowanie
UMOWA.docx docx 26.23 2022-08-11 10:43:00 Postępowanie
RODO do zamówień publicznych.doc doc 53.5 2022-08-11 10:43:00 Kryterium

Komunikaty

2022-08-24 12:05 Katarzyna Pieniacha Niniejszym zawiadamiam o wyborze najkorzystniejszej oferty na wykonywanie usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji wszystkich budynków Aresztu Śledczego w Grójcu, Oddziału Zewnętrznego w Stawiszynie Aresztu Śledczego w Grójcu oraz wszystkich samochodów Zleceniodawcy w systemie monitoringu. Najkorzystniejszą (najtańszą) ofertę złożyła firma: CHRUSZLAK WOJCIECH ZAKŁAD USŁUG DEZYNFEKCJI, DEZYNSEKCJI I DERATYZACJI, ul. Stefana Żeromskiego 28/25, 26-600 Radom. Wartość zamówienia wynosi 4200,00 zł brutto, z w/w Wykonawcą zostanie podpisana umowa.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 I kwartał + 3 Usługi doraźnej dezynfekcji, deratyzacji, dezynsekcji na zgłoszenie Zamawiającego 1.1 Usługa deratyzacji będzie realizowana w miesiącu wrzesień - I kwartał. 1.2. Usługa doraźnej dezynfekcji na zgłoszenie: Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania doraźnej dezynfekcji pomieszczeń wraz z wszelkimi znajdującymi się tam przedmiotami oraz kojca dla psa na zgłoszenie Zamawiającego. 1.3. Usługa doraźnej dezynsekcji na zgłoszenie: Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania doraźnej dezynsekcji pomieszczeń wraz z wszelkimi znajdującymi się tam przedmiotami oraz kojca dla psa na zgłoszenie Zamawiającego. 1.4. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania doraźnej deratyzacji na zgłoszenie Zamawiającego. 1.5. Monitoring czterech samochodów Zleceniodawcy. 1 usługa - (0)
2 II kwartał + 3 Usługi doraźnej dezynfekcji, deratyzacji, dezynsekcji na zgłoszenie Zamawiającego 2.1 Usługa deratyzacji będzie realizowana w miesiącu grudzień - II kwartał. 2.2. Usługa doraźnej dezynfekcji na zgłoszenie: Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania doraźnej dezynfekcji pomieszczeń wraz z wszelkimi znajdującymi się tam przedmiotami oraz kojca dla psa na zgłoszenie Zamawiającego. 2.3. Usługa doraźnej dezynsekcji na zgłoszenie: Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania doraźnej dezynsekcji pomieszczeń wraz z wszelkimi znajdującymi się tam przedmiotami oraz kojca dla psa na zgłoszenie Zamawiającego. 2.4. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania doraźnej deratyzacji na zgłoszenie Zamawiającego. 2.5. Monitoring czterech samochodów Zleceniodawcy. 1 usługa - (0)
3 III kwartał + 3 Usługi doraźnej dezynfekcji, deratyzacji, dezynsekcji na zgłoszenie Zamawiającego 3. 1. Usługa deratyzacji będzie realizowana w miesiącu marzec - III kwartał. 3.2. Usługa doraźnej dezynfekcji na zgłoszenie: Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania doraźnej dezynfekcji pomieszczeń wraz z wszelkimi znajdującymi się tam przedmiotami oraz kojca dla psa na zgłoszenie Zamawiającego. 3.3. Usługa doraźnej dezynsekcji na zgłoszenie: Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania doraźnej dezynsekcji pomieszczeń wraz z wszelkimi znajdującymi się tam przedmiotami oraz kojca dla psa na zgłoszenie Zamawiającego. 3.4. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania doraźnej deratyzacji na zgłoszenie Zamawiającego. 3.5. Monitoring czterech samochodów Zleceniodawcy. 1 usługa - (0)
4 IV kwartał + 3 Usługi doraźnej dezynfekcji, deratyzacji, dezynsekcji na zgłoszenie Zamawiającego 4. 1. Usługa deratyzacji będzie realizowana w miesiącu czerwiec - IV kwartał. 4.2. Usługa doraźnej dezynfekcji na zgłoszenie: Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania doraźnej dezynfekcji pomieszczeń wraz z wszelkimi znajdującymi się tam przedmiotami oraz kojca dla psa na zgłoszenie Zamawiającego. 4.3. Usługa doraźnej dezynsekcji na zgłoszenie: Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania doraźnej dezynsekcji pomieszczeń wraz z wszelkimi znajdującymi się tam przedmiotami oraz kojca dla psa na zgłoszenie Zamawiającego. 4.4. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania doraźnej deratyzacji na zgłoszenie Zamawiającego. 4.5. Monitoring czterech samochodów Zleceniodawcy. 1 usługa - (0)
5 Dodatkowa interwencja 1. Usługa dodatkowej dezynfekcji. 2. Usługa dodatkowej deratyzacji. 3. Usługa dodatkowej dezynsekcji. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność przelewem w terminie 30 dni od daty przyjęcia faktury częściowej przez Zamawiającego, po realizacji usługi jednostkowej. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Usługi będą realizowane w Oddziale Zewnętrznym w Stawiszynie, Stawiszyn 31, 26-800 Białobrzegi oraz w Areszcie Śledczym w Grójcu ul. Armii Krajowej 21, 05-600 Grójec planowany czas obowiązywania umowy: 12 miesiące od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Usługa ma być wykonywana przez Wykonawcę własnym transportem i na własny koszt i ryzyko. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Odpowiedzialność za szkody. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Termin związania z ofertą. - Termin związania z przedstawioną ofertą przez Wykonawcę 30 dni. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Świadczenie usług. - W ramach świadczonych usług Wykonawca zobowiązuje się do: - uzupełniania preparatów i środków wabiących; - sporządzania protokołów z przeprowadzonych kontroli. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
8 Świadczenie usług. - Wykonawca wybiera metodę i preparaty do skutecznego świadczenia usług. Stosowane przez Wykonawcę preparaty i środki muszą posiadać wymagane prawem zezwolenia oraz dopuszczenia do stosowania, w szczególności decyzje Ministra Zdrowia, Polskiego Zakładu Higieny. W przypadku wycofania preparatu lub środka z obrotu, Wykonawca jest zobowiązany wskazać preparat lub środek zastępczy przekazując Zamawiającemu dokument o jego dopuszczeniu/pozwoleniu na obrót/stosowanie wraz z kartą charakterystyki. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania się do zaleceń SANEPID-u i innych instytucji kontrolujących w ramach świadczonych usług. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
9 Gwarancja. - Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na wykonane zabiegi zwalczające szkodniki. Gwarancja obejmuje cały okres obowiązywania umowy. W przypadku stwierdzenia aktywności szkodników w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wszelkich niezbędnych czynności (w tym zabiegów dodatkowych), zmierzających do wyeliminowania szkodników. W przypadku wykonania nieskutecznego zabiegu, koszty jego ponownego wykonania ponosi Wykonawca. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
10 Zobowiązania. - Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia we własnym zakresie i na własny koszt narzędzi, sprzętu, środków i preparatów niezbędnych do świadczenia usług. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
11 Protokół. - Wykonawca każdorazowo dostarczy protokół z wykonania usługi, w celu zatwierdzenia jej wykonania przez przedstawiciela Zamawiającego, zawierający co najmniej następujące informacje: datę przeprowadzenia usługi, rodzaj przeprowadzonej usługi, miejsce przeprowadzenia usługi, nazwy środków, które zostały użyte podczas przeprowadzania usługi. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
12 Termin realizacji usług. - 1) w przypadku świadczenia usługi sukcesywnej: deratyzacja budynków cztery razy w roku w miesiącach wrzesień, grudzień marzec, czerwiec: do 15 dnia danego miesiąca, a jeżeli dzień ten przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, czynności wykonane będą w najbliższym dniu roboczym poprzedzającym dzień wolny; dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8.00-15.00. 2) w przypadku świadczenia usługi doraźnej dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji na zgłoszenie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest podjąć działania w ciągu 6 godzin od chwili zgłoszenia. Jeżeli termin 6 godzin upływa w dniu ustawowo wolnym od pracy, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi w godz. 8.00÷13.00 w pierwszym dniu następującym po dniu ustawowo wolnym od pracy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
13 Warunki udziału w postępowaniu. - Wraz z ofertą należy przedłożyć: 1.2 Oświadczenie RODO. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

RODO do zamówień pub [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 335