Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.202.377.2022 Dokonanie wymiany lub czyszczenia części tryskaczy oraz wykonanie modernizacji instalacji tryskaczowej w lokalu Dworca autobusowego Poznań Główny przy ul. Stanisława Matyi 2 w Poznaniu

Termin:
Zamieszczenia : 01-08-2022 12:30:00
Składania : 04-08-2022 15:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: "Dokonaniu wymiany lub czyszczenia części
tryskaczy oraz wykonanie modernizacji instalacji tryskaczowej w lokalu Dworca autobusowego Poznań Główny przy ul. Stanisława Matyi 2 w Poznaniu". Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj
- OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj

- Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 604-21-79-40.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wykonanie naprawy instalacji tryskaczowej na DA Poznań Główny-projekt umowy wzór sierpień 2022.docx docx 48.64 2022-08-01 12:30:00 Kryterium

Komunikaty

2022-08-08 13:40 Aleksandra Szych W niniejszym postępowaniu - Postępowanie: „DOA.202.377.2022 Dokonanie wymiany lub czyszczenia części tryskaczy oraz wykonanie modernizacji instalacji tryskaczowej w lokalu Dworca autobusowego Poznań Główny przy ul. Stanisława Matyi 2 w Poznaniu (ID 646508)”, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez firmę PPHU TEL-POŻ-SYSTEM „ISKRA” sp. z o.o., z siedzibą w Poznaniu, w kwocie netto 12.886,00 zł tj. 15.849,78 zł brutto. Oferta tejże firmy mieści się w kwocie, jaką Zamawiający zabezpieczył na realizację zamówienia.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dokonanie wymiany lub czyszczenia części tryskaczy oraz wykonanie modernizacji instalacji tryskaczowej w lokalu Dworca autobusowego Poznań Główny przy ul. Stanisława Matyi 2 w Poznaniu Dokonanie wymiany lub czyszczenia części tryskaczy oraz wykonaniu modernizacji instalacji tryskaczowej w lokalu Dworca autobusowego Poznań Główny (dalej jako Dworzec), w następującym zakresie: I. prace główne w lokalu (poza poczekalnią): a) wymiana nieprawidłowych tryskaczy – obecnie 93oC zamiast prawidłowych 68oC (brak rewizji w suficie z płyty GK na korytarzu za kasami); tryskacze do weryfikacji przez Wykonawcę w dokumentacji instalacji tryskaczowej Zarządcy budynku – wymiana 7 szt. tryskaczy zgodnie z poniższym zestawieniem: - Kasa nr 5 – 1 szt., - Informacja – 1 szt., - Kasa nr 3 – 1 szt., - Kasa nr 2 – 1 szt., - Korytarz za kasami – 3 szt., b) przesunięcie tryskacza w rejonie kantoru, c) czyszczenie lub wymiana tryskacza w pomieszczeniu Dyspozytora ruchu, d) wykonanie tryskacza (1 szt.) na obniżonym suficie w korytarzu, e) wykonanie instalacji tryskaczowej podstropowej w rejonie kas biletowych, w tym wykonanie projektu i jego uzgodnienie z Zarządcą budynku i Specjalistą ppoż z ramienia Zamawiającego. Szacunkowo w ramach zadania wskazanego w punkcie e) przewidywane jest do montażu 10 szt. tryskaczy po .......zł netto sztuka. Liczba tryskaczy może ulec zmianie po wykonaniu projektu, o którym mowa wyżej. W takim przypadku konieczny będzie aneks do Umowy, zwiększający poziom wynagrodzenia o koszt dodatkowego/wych tryskacza/y, nie więcej jednak niż ......zł netto za sztukę. II. prace główne w poczekalni: a) czyszczenie i regulacja części tryskaczy w poczekalni Dworca - 10 szt. do czyszczenia (delikatne odkurzenie), 2 szt. do regulacji (bez konieczności zmiany podejścia); III. prace przygotowawcze i dodatkowe do wykonania przez Wykonawcę: a) spuszczenie wody z sekcji tryskaczowej i napełnienie jej w uzgodnieniu z Zarządcą budynku, b) wykonywanie prac w godzinach późno wieczornych (po 20.30) i nocnych, c) wykonanie niezbędnych do realizacji Umowy prac demontażowych i odtworzeniowych sufitów podwieszanych, d) wykonanie próby szczelności zamontowanej instalacji, e) opracowanie dokumentacji powykonawczej i jej złożenie wraz z protokołem potwierdzającym szczelność zamontowanej instalacji w 1 egz. u Zarządcy budynku i 1 egz. u Zamawiającego oraz przesłanie wersji elektronicznej w formie pdf, f) uzyskanie opinii i pozwoleń w niezbędnym zakresie, zgodnie z wymogami prawa. 1 usługa Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych
Jana Matejki 57
60-770, Poznań
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wykazanie doświadczenia w realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia - Zamawiający oczekuje przedstawienia potwierdzenia wykonania przynajmniej 1 (jednego) zlecenia o przedmiocie związanym z naprawą urządzeń/modernizacją instalacji objętych postępowaniem o zbliżonej do szacowanej wartości zamówienia, w postaci potwierdzenia prawidłowości wykonania prac przez Wykonawcę w formie protokołu odbioru robót (bez wniesienia uwag czy zastrzeżeń), pisma lub korespondencji elektronicznej, zawierających informacje odn. zrealizowanego zakresu prac. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
4 Termin realizacji - Wykonawca zrealizuje Przedmiot Umowy w terminie najpóźniej do dnia 30.09.2022 r. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
7 Okres gwarancji - Wykonawca udzieli 36 – miesięcznego okresu gwarancji na wykonane prace w części dotyczącej wykonania modernizacji instalacji tryskaczowej, będącej Przedmiotem Umowy, liczonego od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Prac. Natomiast w pozostałym zakresie prac, w tym na wymieniane tryskacze i inne materiały, Wykonawca udzieli 12 – miesięcznego okresu gwarancji, liczonego od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Prac. (0)
8 Ogólne warunki umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ wpisując "Akceptuję" (0)
9 Wskazanie ceny 1 tryskacza do montażu (pkt. e w części opis pozycji) w .......zł netto za sztukę - W związku z możliwością zmiany ilości tryskaczy do montażu, Wykonawca winien wskazać cenę tryskacza w .......zł netto za sztukę (0)
10 Akceptacja projektu umowy - Prosimy potwierdzić akceptację Projektu umowy, wpisując "Akceptuję"

Wykonanie naprawy in [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 341