Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp/FZ –168A/2022 USŁUGA TRANSPORTU SANITARNEGO PACJENTÓW – POWTÓRKA

Jacek Banaszak
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 01-08-2022 10:13:00
Składania : 02-09-2022 09:00:00
Otwarcia : 02-09-2022 09:15:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1.      Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie zabezpieczenia transportu medycznego, sanitarnego pacjentów Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu położonego przy ul H. Kamieńskiego 73a oraz przy ul. Poświęckiej 8 - zwanego dalej Oddziałem Zamiejscowym.

2.      Transport pacjentów odbywać się będzie:

1)      na terenie Szpitala tj. z siedziby szpitala przy ul. Kamieńskiego 73a do Oddziału Zamiejscowego przy ul. Poświęckiej 8 oraz Dolnośląskiego Centrum Chorób Serca MEDINET przy ul. Kamieńskiego 73a,

2)      w granicach administracyjnych Wrocławia i poza granicami miasta,

3)      w przypadkach wynikających z potrzeb bieżących Zamawiającego na terenie całego kraju, 


w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu (opublikowane 01-08-2022).pdf pdf 148.69 2022-08-01 10:13:00 Postępowanie
SWZ - 168 A.pdf pdf 5762.02 2022-08-01 10:13:00 Postępowanie
załącznik nr 6 - oświadczenie sankcje.doc doc 47 2022-08-01 10:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 - OPZ.doc doc 116.5 2022-08-01 10:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.doc doc 136.5 2022-08-01 10:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - JEDZ.doc doc 184.5 2022-08-01 10:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - wykaz usług.doc doc 130 2022-08-01 10:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - wykaz środków transportu.doc doc 125.5 2022-08-01 10:13:00 Postępowanie
Informacja nr 1 dla wykonawców.pdf pdf 3341.14 2022-08-24 10:57:05 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1 dla wykonawców.doc doc 234 2022-08-24 10:57:05 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 - umowa wzór - modyfikacja.pdf pdf 611.5 2022-08-24 10:57:05 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.pdf pdf 189.56 2022-09-02 09:27:30 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 43.5 2022-09-02 09:27:30 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.docx docx 110.36 2022-09-19 09:52:53 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.pdf pdf 37.53 2022-09-19 09:52:53 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu (opublikowane 14-10-2022).pdf pdf 135.69 2022-10-14 09:15:27 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-10-14 09:15 Jacek Banaszak Ogłoszenie o udzieleniu (opublikowane 14-10-2022)

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2022-09-19 09:52 Jacek Banaszak Wyniki postępowania

Wyniki postępowania. [...].docx

Wyniki postępowania. [...].pdf

2022-09-02 09:27 Jacek Banaszak Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

Zbiorcze zestawienie [...].doc

2022-09-02 09:00 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE, JAKA ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA
Stosownie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: USŁUGA TRANSPORTU SANITARNEGO PACJENTÓW przeznaczył kwotę 5 450 000,00 zł brutto.

Zadanie nr 1 – 680 000 zł brutto
Zadanie nr 2 – 4 770 000 zł brutto
2022-08-24 10:57 Jacek Banaszak Informacja nr 1 dla wykonawców

Informacja nr 1 dla [...].pdf

Informacja nr 1 dla [...].doc

Załącznik nr 2 - umo [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 885