Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp/ZP–225/2022 DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO

Jacek Banaszak
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 11-07-2022 11:35:00
Składania : 29-07-2022 09:00:00
Otwarcia : 29-07-2022 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury  medycznego zwanych dalej „sprzętem medycznym” do siedziby Zamawiającego.


Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5.1 – 5.4 do SWZ.


Przedmiot zamówienia obejmuje:

1)      dostawę sprzętu medycznego określonego w załączniku nr 5.1 – 5.4 do SWZ,

2)      udzielenia instruktażu w zakresie obsługi sprzętu medycznego, o którym mowa w ust. 1, w jednym, dwóch lub trzech terminach, w zależności od potrzeb Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu instruktażu i ilości osób z Zamawiającym.


Zaoferowane wyroby medyczne muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane po 1 stycznia 2022 r. Nie dopuszcza się oferowania wyrobu medycznego rekondycjonowanego oraz sprzętu medycznego demonstracyjnego. Wyroby medyczne muszą być wolne od wszelkich wad fizycznych (konstrukcyjnych) i prawnych.

 

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu (11-07-2022).pdf pdf 116.11 2022-07-11 11:35:00 Postępowanie
SWZ_225.pdf pdf 3722.74 2022-07-11 11:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy.doc.docx docx 23.93 2022-07-11 11:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - oświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia.doc doc 49 2022-07-11 11:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 5.1-5.4 - Zestawienie wymaganych minimalnych parametrów.docx docx 40.26 2022-07-11 11:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.doc doc 80.5 2022-07-11 11:35:00 Postępowanie
Informacja nr 1 dla wykonawców.pdf pdf 1256.32 2022-07-13 11:27:22 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1 dla wykonawców.doc doc 233.5 2022-07-13 11:27:22 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 5.1-5.4 - Zestawienie wymaganych minimalnych parametrów - modyfikacja.docx docx 47.13 2022-07-13 11:27:22 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2 dla wykonawców.pdf pdf 348.67 2022-07-14 10:55:40 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2 dla wykonawców.doc doc 192 2022-07-14 10:55:40 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3 dla wykonawców.doc doc 192.5 2022-07-14 10:56:43 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3 dla wykonawców.pdf pdf 356.8 2022-07-14 10:56:43 Publiczna wiadomość
Informacja nr 4 dla wykonawców.pdf pdf 379.58 2022-07-18 12:10:18 Publiczna wiadomość
Informacja nr 4 dla wykonawców.doc doc 193.5 2022-07-18 12:10:18 Publiczna wiadomość
Informacja nr 5 dla wykonawców.pdf pdf 700.57 2022-07-20 11:00:51 Publiczna wiadomość
Informacja nr 5 dla wykonawców.doc doc 196 2022-07-20 11:00:51 Publiczna wiadomość
Informacja nr 6 dla wykonawców.pdf pdf 463.72 2022-07-22 12:21:43 Publiczna wiadomość
Informacja nr 6 dla wykonawców.doc doc 194.5 2022-07-22 12:21:43 Publiczna wiadomość
Informacja nr 7 dla wykonawców.doc doc 199.5 2022-07-27 10:09:38 Publiczna wiadomość
informacja nr 7 dla wykonawców.pdf pdf 736.9 2022-07-27 10:09:38 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 49 2022-07-29 09:43:43 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.pdf pdf 620.31 2022-08-03 13:20:45 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.docx docx 113.24 2022-08-03 13:20:45 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (25-08-2022).pdf pdf 91.28 2022-08-25 11:35:24 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-08-25 11:35 Jacek Banaszak Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (25-08-2022)

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2022-08-03 13:20 Jacek Banaszak Wyniki postępowania

Wyniki postępowania. [...].pdf

Wyniki postępowania. [...].docx

2022-07-29 09:43 Jacek Banaszak Zestawienie z otwarcia ofert

Zbiorcze zestawienie [...].doc

2022-07-29 09:00 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE, JAKA ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

Stosownie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO przeznaczył kwotę 69 980,00 zł brutto w tym:

Zadanie 1 – 45 000,00 zł
Zadanie 2 – 6 800,00 zł
Zadanie 3 – 4 500,00 zł
Zadanie 4 – 13 800,00 zł
2022-07-27 10:09 Anna Lis Informacja nr 7 dla Wykonawców

Informacja nr 7 dla [...].doc

informacja nr 7 dla [...].pdf

2022-07-22 12:21 Jacek Banaszak Informacja nr 6 dla wykonawców

Informacja nr 6 dla [...].pdf

Informacja nr 6 dla [...].doc

2022-07-20 11:00 Jacek Banaszak Informacja nr 5 dla wykonawców

Informacja nr 5 dla [...].pdf

Informacja nr 5 dla [...].doc

2022-07-18 12:10 Jacek Banaszak Informacja nr 4 dla wykonawców

Informacja nr 4 dla [...].pdf

Informacja nr 4 dla [...].doc

2022-07-14 10:56 Jacek Banaszak Informacja nr 3 dla wykonawców

Informacja nr 3 dla [...].doc

Informacja nr 3 dla [...].pdf

2022-07-14 10:55 Jacek Banaszak Informacja nr 2 dla wykonawców

Informacja nr 2 dla [...].pdf

Informacja nr 2 dla [...].doc

2022-07-13 11:27 Jacek Banaszak Informacja nr 1 dla wykonawców

Informacja nr 1 dla [...].pdf

Informacja nr 1 dla [...].doc

Załącznik nr 5.1-5.4 [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 876