Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp/ZP-102/2022 - Odnowienie licencji i usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania systemu backup’u danych VEEAM oraz oprogramowania antywirusowego ESET

Monika Wojciechowska
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Sekcja Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 20-05-2022 12:53:00
Składania : 08-06-2022 09:00:00
Otwarcia : 08-06-2022 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

1. Postępowanie prowadzone jest przy wartości zamówienia poniżej 215 000 euro w trybie podstawowym bez negocjacji, na podstawie art. 275 pkt. 1) ustawy Pzp.

2. Przedmiotem zamówienia jest odnowienie licencji i usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania systemu backup’u danych VEEAM oraz oprogramowania antywirusowego ESET, zwanych dalej „oprogramowaniem” dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu, określonymi w Zadaniu nr 1-2.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1 zawiera załącznik nr 4 do SWZ.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2 zawiera załącznik nr 5 do SWZ.

5. Przedmiot zamówienia obejmuje:

1) odnowienie licencji i usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania systemu backup’u danych VEEAM na okres 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru – Zadanie nr 1,

2) odnowienie licencji i usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania antywirusowego ESET na okres 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru – Zadanie nr 2.


Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 95.18 2022-05-20 12:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ_FO.doc doc 93.5 2022-05-20 12:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 2_Projekt umowy.doc doc 123 2022-05-20 12:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy.doc doc 63 2022-05-20 12:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Zadanie nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.docx docx 38.23 2022-05-20 12:53:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Zadanie nr 2 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.docx docx 25.12 2022-05-20 12:53:00 Postępowanie
SWZ_102_pdf.pdf pdf 3926.38 2022-05-20 12:53:00 Postępowanie
Informacja nr 1.doc doc 42.5 2022-05-25 10:40:47 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1.pdf pdf 504.71 2022-05-25 10:40:48 Publiczna wiadomość
Informacja o kwocie przeznaczonej na zamówienie.docx docx 18.73 2022-05-27 08:58:40 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2.doc doc 114.5 2022-05-27 14:11:17 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2.pdf pdf 274.85 2022-05-27 14:11:17 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 27_05_22.pdf pdf 37.34 2022-05-27 14:11:44 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3 - Zmiana terminu składania ofert II.doc doc 114.5 2022-05-31 14:24:57 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3 - Zmiana terminu składania ofert II.pdf pdf 251.64 2022-05-31 14:24:57 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - Zmiana terminu składania II.pdf pdf 37.33 2022-05-31 14:24:57 Publiczna wiadomość
Informacja nr 4 - MODYFIKACJE.doc doc 48.5 2022-06-02 10:20:26 Publiczna wiadomość
Informacja nr 4 - MODYFIKACJE.pdf pdf 734.98 2022-06-02 10:20:26 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 49 2022-06-08 10:25:26 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.pdf pdf 332.16 2022-06-08 10:25:26 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.doc doc 75.5 2022-06-20 12:21:16 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.pdf pdf 91.51 2022-06-20 12:21:16 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 83.95 2022-07-21 11:19:55 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-07-21 11:19 Monika Wojciechowska Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2022-06-20 12:21 Monika Wojciechowska Wyniki postępowania

Wyniki postępowania. [...].doc

Wyniki postępowania. [...].pdf

2022-06-08 10:25 Monika Wojciechowska Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu

Zbiorcze zestawienie [...].doc

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

2022-06-02 10:20 Monika Wojciechowska Informacja nr 4 - MODYFIKACJE

Informacja nr 4 - MO [...].doc

Informacja nr 4 - MO [...].pdf

2022-05-31 14:24 Monika Wojciechowska Informacja nr 3 - Zmiana terminu składania ofert II

Informacja nr 3 - Zm [...].doc

Informacja nr 3 - Zm [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2022-05-27 14:11 Monika Wojciechowska Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2022-05-27 14:11 Monika Wojciechowska Informacja nr 2 - ZMIANA TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

Informacja nr 2.doc

Informacja nr 2.pdf

2022-05-27 08:58 Monika Wojciechowska Informacja o kwocie przeznaczonej na zamówienie

Informacja o kwocie [...].docx

2022-05-25 10:40 Monika Wojciechowska Informacja nr 1

Informacja nr 1.doc

Informacja nr 1.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 953