Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: MTP/2022/DNI/1 Modernizacja AV w pawilonie Poznań Congress Center

Termin:
Zamieszczenia : 09-05-2022 07:39:00
Składania : 31-05-2022 11:55:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

DOKUMENTACJA OFERTOWA   MTP/2022/DNI/1

1.  Przedmiot zamówienia

     Modernizacja AV w pawilonie Poznań Congress Center


2. Zamawiający:

Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o.

Głogowska 14

60-734 Poznań
NIP 777-00-00-488


Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Krajowego Rejestru Sądowego, nr KRS 0000202703
Kapitał zakładowy – 288.348.000,00 PLN

Zamawiający nie podlega przepisom ustawy z 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami.
(tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655)

 

3. Sposób finansowania zakupu

Środki własne zamawiającego

4. Dokumentacja zawiera:

·      Warunki zamówienia,

·      Warunki techniczne,

·      Ofertę Wykonawcy – wzór,

·      Dane finansowe – wzór,

·      Dane o zatrudnieniu – wzór,

·      Projekt umowy.

 

                                                                     

WARUNKI ZAMÓWIENIA

  

1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

1.1.     Oferent ma prawo złożyć tylko jedną kompletną ofertę. Oferty niejednoznaczne
nie będą brane pod uwagę.

1.2.    Ofertę należy złożyć poprzez uzupełnienie wymaganych pól cenowych, kryteriów i warunków formalnych platformy z wykorzystaniem druków, których wzory zawiera dokumentacja. Wszelkie pliki zawierające wyceny powinny być zaszyfrowane a hasło przesłane sms na nr telefonu Przewodniczącego Komisji Ofertowej pana Piotra Krasińskiego – nr tel. 609 297 544

1.3.     Druki oferty należy wypełnić pismem drukowanym w języku polskim. Każda strona powinna być opatrzona kolejnym  numerem i podpisana przez osobę prawidłowo umocowaną do występowania w imieniu oferenta. Ewentualne poprawki w tekście oferty  muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

1.4.     Ceny ofertowe mogą być  wyrażone w PLN lub w EUR całościowo lub częściowo i skalkulowana przy założeniu  30  dniowego terminu płatności.

1.5.     Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

1.6.     Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych oraz wariantowych.

 

2.    WYMAGANE DOKUMENTY I INFORMACJE

2.1.    Oferta Wykonawcy –  wg wzoru,

2.2.    Kopia dowodu wpłaty wadium jako skan dokumentu, opatrzony podpisem kwalifikowanym, przekazany elektronicznie przez platformę zakupową, datowany najpóźniej na 23.05.2022r.

2.3.    Parafowany  projekt umowy,

2.4.    Dane finansowe –  wg  wzoru,

2.5.     Dane o zatrudnieniu – wg wzoru,

 

3.    OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację dystrybucji audio i video oraz projekcji video w pawilonie PCC. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Warunki Techniczne.

 

4.    OKREŚLENIE TERMINU REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Termin realizacji: do  31.12.2022 roku.

 

5. KRYTERIA WYBORU OFERENTA

5.1.     Każda oferta podlega indywidualnej ocenie Komisji Ofertowej według niżej  podanych kryteriów:

·       zaproponowana cena - porównanie cen ofertowych będzie przeprowadzone po przeliczeniu kwot EUR na PLN kursem średnim NBP obowiązującym w terminie składania ofert wskazanym w warunkach zamówienia pkt. 9,

           ·        wiarygodność ekonomiczna oferenta na podstawie danych finansowych,

           ·       wiarygodność techniczna oferenta na podstawie przedstawianiach referencji oraz certyfikatów stwierdzających kompetencje pracowników zespołu wdrożeniowego,

           ·       brak zaległości płatniczych wobec Zamawiającego.

5.2.     Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru Oferenta.

5.3.     Zamawiający odrzuci ofertę o najniższej cenie, jeżeli zostanie ona uznana za nierealną w świetle warunków technicznych lub kontraktowych.

 

6.      WADIUM

6.1.     Oferent przystępujący do postępowania obowiązany jest wpłacić wadium
w terminie do  27.05.2022r. w wysokości: 15.000 złotych  (słownie: piętnaście tysięcy złotych ).

6.2.     Wadium należy wnieść w formie pieniężnej.

6.3.     Wpłaty należy dokonać na konto Zamawiającego :

38   020 4027 0000 1102 0424 2962 .

6.4.    Zamawiający dokona zwrotu wadium z chwilą upływu terminu ważności ofert,  
 chyba, że wcześniej zaistniała jedna z niżej podanych okoliczności:

     ·        zakończono postępowanie konkursowe bez wyboru oferty,

     ·        wycofano ofertę przed upływem terminu składania ofert.

6.5.    Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli:

     ·        odmówi podpisania umowy z Zamawiającym na warunkach określonych w ofercie,

     ·        wycofa ofertę w okresie związania ofertą,

     ·        odmówi wniesienia zabezpieczenia gwarantującego należyte wykonanie umowy.

6.6.     Oferentowi, którego oferta została wybrana wadium zostanie zwrócone po podpisaniu umowy z Zamawiającym i wniesieniu w uzgodnionej formie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

6.7.     Wadium zwracane jest w wartości nominalnej.

 

7.      OKRES WAŻNOŚCI OFERT

Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 90 dni licząc od dnia wskazanego jako termin składania ofert.

 

8.      TRYB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ

8.1.        Każdy Oferent ma prawo zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o udzielenie wyjaśnień merytorycznych w terminie nie później niż do dnia 18.05.2021r. włącznie. Oferent zadaje pytanie poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego z wykorzystaniem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego".

8.2.        Odpowiedzi na pytania merytoryczne zostaną udzielone w formie komunikatu Zamawiającego i udostępnione wszystkim uczestnikom postępowania, bez wskazania źródła zapytania.

8.3.        W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

- tel. 22 101 02 00

                     cwk@platformazakupowa.pl

 

8.4.        Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Oferentów.

8.5.        Przewiduje się przeprowadzenie wizji lokalnej dla Oferentów w obiekcie, w którym będzie realizacja przedmiotu dostawy w terminie 16 maja godzina 10:00 (przed wejściem do Basilico Bistro) . Wizja lokalna będzie wspólna dla wszystkich oferentów. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa.

 

9. TERMIN SKŁADANIA OFERT

Oferty na platformie zakupowej można składać do dnia 31.05. do godziny 11.55.

 

10. OTWARCIE OFERT

10.1.  Komisyjne otwarcie i odczytanie ofert nastąpi w tym samym dniu w siedzibie  Zamawiającego.

10.2.  Zamawiający przy otwarciu ofert nie przewiduje obecności Oferentów.


11.     OGŁOSZENIE WYNIKÓW

Oferent, którego ofertę wybrano zostanie powiadomiony pismem akceptującym jego wybór, a informacja o wynikach postępowania ofertowego zostanie przekazana pozostałym uczestnikom.

 

12.     UNIEWAŻNIENIE KONKURSU OFERT

Międzynarodowe Targi Poznańskie zastrzegają sobie prawo unieważnienia konkursu ofert, bez podania przyczyny.

 

13.     INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO ZAKOŃCZENIU OFERTOWANIA

Oferent w terminie do 7 dni od chwili ogłoszenia wyników konkursu ofert winien dostarczyć podpisaną przez siebie umowę zgodną z warunkami określonymi w ofercie. Jeżeli Oferent nie dostarczy umowy w w/w terminie lub w innej formie uchylać się będzie od jej zawarcia, traci wadium a Zamawiający dokona ponownego wyboru spośród pozostałych złożonych ofert, pod warunkiem, że nie upłynął okres związania ofertą.

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Schemat blokowy CSS.png png 97.4 2022-05-09 07:39:00 Postępowanie
Dane o zatrudnieniu - wzór.doc doc 32 2022-05-09 07:39:00 Postępowanie
dane finansowe.doc doc 30.5 2022-05-09 07:39:00 Postępowanie
Funkcjonalność systemu sterowania AV w pawilonie PCC 20220506.docx docx 32.88 2022-05-09 07:39:00 Postępowanie
Oferta Wykonawcy MTP_2022_DNI_1 20220506.doc doc 147.5 2022-05-09 07:39:00 Postępowanie
Warunki techniczne 20220506.docx docx 40.15 2022-05-09 07:39:00 Postępowanie
Wzór umowy _ MTP2022DNI_1 AV_20220506.doc doc 148 2022-05-09 07:39:00 Postępowanie
Schemat Ideowy docelowego systemu CSS.pdf pdf 162.81 2022-05-09 07:39:00 Postępowanie
pytania i odpowedzi MTP_2022_DNI_1 _ Modernizacja AV w pawilonie PCC.pdf pdf 466.89 2022-05-24 10:07:07 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-08-05 14:26 Piotr Krasiński Informacja o rozstrzygnięciu postępowania

Spółka Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania ofertowego pn. „Modernizacja AV w pawilonie Poznań Congress Center” (dokumentacja ofertowa nr MTP/2022/DNI/1)
została wybrana oferta firmy
AV Next sp. z o.o.
ul. Jarzębinowa 8
Kiełpin

Wykonawca zaoferował najkorzystniejsze warunki realizacji zamówienia.
Przewodniczący Komisji Ofertowej
Piotr Krasiński
2022-05-24 10:07 Blanka Pawlak-Szuleta W załączeniu pytania Oferentów wraz z odpowiedziami Zamawiającego w konkursie MTP/2022/DNI/1 _ Modernizacja AV w pawilonie Poznań Congress Center

pytania i odpowedzi [...].pdf

2022-05-23 11:46 Blanka Pawlak-Szuleta Prawidłowy numer konta do wpłaty wadium :
38 1020 4027 0000 1102 0424 2962

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Oferta Modernizacja AV w pawilonie Poznań Congress Center 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3335 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 966