Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-04-2022 14:46:00 |
Składania : | 06-06-2022 16:00:00 |
Otwarcia : | 06-06-2022 16:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 2019 z późn. zm.).
Zamawiający:
Gmina Mikołów
ul. Rynek 16
43-190 Mikołów
NIP: 635-10-02-915
REGON: 000527227
strona internetowa: http://bip.mikolow.eu/?c=431
dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 2019 z późn. zm.) postępowanie prowadzone jest przez:
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów
ul. Karola Miarki 9
43-190 Mikołów
tel. (32) 226 20 54; 48 510 219 434
NIP: 635-18-05-347
REGON: 365421894
strona internetowa: http://cuwmikolow.bip.net.pl/
profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_mikolow
e-mail: zamowienia@cuw.mikolow.eu
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-06-06 16:00 | Komunikat Zamawiającego | Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 795 583,86 zł brutto. |
2022-06-06 15:24 | Patrycja Godlewska | w załączeniu unieważnienie postępowania |
2022-06-01 15:20 | Patrycja Godlewska |
W
załączeniu
zmiana
treści
SWZ,
wyjaśnienia
treści
SWZ,
ogłoszenie
o
zmianie
ogłoszenia
oraz
dokumenty
po
zmianie
z
dnia
01.06.2022: - SWZ, - Załącznik nr 1 formularz ofertowy, - załącznik nr 4 wzór umowy, - załącznik nr 5 OPZ, - załącznik nr 6 - wykaz atestów, certyfikatów dokumenty po zmianie [...].zip TP_1_2022_UM Ogłosze [...].pdf |
2022-05-31 16:36 | Patrycja Godlewska |
W
załączeniu: Zmiana treści SWZ 31.05.2022 r. SWZ po zmianie 31.05.2022 r. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 3 TP_1_2022_UM Ogłosze [...].pdf |
2022-05-10 14:57 | Patrycja Godlewska |
W
załączeniu
: TP/1/2022/UM Zmiana treści SWZ 10.05.2022 r. TP/1/2022/UM SWZ po zmianie 10.05.2022 r. TP/1/2022/UM Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 2 TP/1/2022/UM Załącznik nr 7 wykaz dostaw po zmianie do SWZ. TP_1_2022_UM Ogłosze [...].pdf TP_1_2022_UM SWZ - p [...].pdf |
2022-04-27 12:26 | Patrycja Godlewska |
TP/1/2022/UM
Zmiana
treści
SWZ
27.04.2022
r. TP/1/2022/UM SWZ po zmianie TP/1/2022/UM Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia TP/1/2022/UM Załącznik nr 2.1 do SWZ. TP_1_2022_UM Ogłosze [...].pdf TP_1_2022_UM SWZ - p [...].pdf |
2022-04-19 12:47 | Patrycja Godlewska | Pismo dot. zmiany treści SWZ. |
Komunikaty