Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-03-2022 12:50:00 |
Składania : | 08-04-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 08-04-2022 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zadania pn.:
,,Dostawa i utylizacja solanki inhalacyjnej do tężni solankowej na terenie Doliny Alfonsa Zgrzebnioka w dzielnicy Bykowina w Rudzie Śląskiej"
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
lub pod nr tel. 32 24 20 133 wew. 138 (Biuro Utrzymania Zieleni) w godzinach pracy biura:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia zlecenia.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Termin składania ofert upływa w dniu 08 kwietnia 2022 roku o godz. 10:00:00.
Ofertę prosimy składać jedynie za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl.
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej
Towarzystwo Budownictwa Społecznego
Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym
zadania pn.:
Dostawa i utylizacja solanki inhalacyjnej
do tężni solankowej na terenie Doliny Alfonsa Zgrzebnioka w dzielnicy Bykowina
w Rudzie Śląskiej.
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową
sukcesywną dostawę solanki inhalacyjnej przeznaczonej do tężni o właściwościach
leczniczych w Mieście Ruda Śląska na terenach zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo
Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w roku
2022 r.
Formularz ofertowy należy
pobrać, wypełnić, podpisać i odesłać skan w formie załącznika do niniejszego
postępowania za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl (załącznik nr 1)
Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia:
1. Dostarczana solanka inhalacyjna powinna spełniać podane poniżej kryteria dotyczące właściwości solanki
·
Zasolenie solanki : 8%
·
Zawartość jodu w
solance: ponad 50 mg/l
·
Solanka inhalacyjna
musi być pozyskiwana z uzdrowiska lub obszaru ochrony uzdrowiskowej dla którego
sporządzono operat uzdrowiskowy i dokonano potwierdzenia właściwości leczniczych
naturalnego surowca leczniczego zgodnie z wymaganiami art. 36.1. Ustawy z dnia
28 lipca 2005 r. o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony
uzdrowiskowej oraz gminach uzdrowiskowych (Dz. U. 2005nr 167 poz.1399 ze
zmianami)
2. Wymagane dokumenty i świadectwa potwierdzające właściwości lecznicze solanki
·
Udokumentowane
świadectwo potwierdzające właściwości lecznicze wydane w trybie art. 36.1.
Ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i
obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz gminach
uzdrowiskowych (Dz. U. 2005nr 167 poz.1399 ze zmianami)
·
Dokument z wykonanych
badań (nie starszy niż 1 rok) potwierdzający parametry techniczne solanki( np.
analizę fizyko- chemiczną) w tym zawartość jodu/jodków.
3. Wykonawca jest zobowiązany
dostarczyć Zamawiającemu, przedmiot zamówienia do miejsca przeznaczenia tj.:
Tężnia solankowa zlokalizowana przy ul. Alfonsa Zgrzebnioka w dzielnicy
Bykowina w Rudzie Śląskiej (nr działki 1149/142). W załączeniu mapa z
lokalizacją miejsca rozładunku i zbiornika na solankę. (Odległość od parkingu
do zbiornika solanki po uwzględnieniu nachylenia terenu wynosi około 50
metrów).
4. Pierwsza dostawa solanki inhalacyjnej będzie polegać na napełnieniu zbiornika w ilości 5 m3 w dniu 28.04.2022 r.- 29.04.2022 r. Kolejne dostawy solanki inhalacyjnej w ilości 10 m3 Wykonawca będzie dostarczać według poniższego harmonogramu w następujących terminach:
·
13.06.2022
r. – 14.06.2022 r. (w tym odbiór i utylizacja zużytej solanki)
·
25.07.2022
r. – 26.07.2022 r. (w tym odbiór i utylizacja zużytej solanki)
·
05.09.2022
r. – 06.09.2022 r. ( w tym odbiór i utylizacja zużytej solanki)
·
17.10.2022
r. – 18.10.2022 r.(w tym odbiór i
utylizacja zużytej solanki)
·
28.11.2022
r. – 29.11.2022 r. (tylko opróżnienie zbiornika i utylizacja zużytej solanki)
5. Podane powyżej terminy są terminami
szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów dostaw lub
całkowitej rezygnacji z części dostaw solanki inhalacyjnej w okresie realizacji
umowy. Powyższe może wynikać z niekorzystnych warunków atmosferycznych, awarii instalacji,
uszkodzenia/zniszczenia tężni, itp.
6. Zamawiający zastrzega
sobie prawo do kontroli solanki inhalacyjnej poprzez badanie konduktometrem
celem sprawdzenia stężenia zasolenia solanki w dniu dostawy przed napełnieniem
zbiornika.
7. Zamawiający w ramach
zawartej umowy przewiduje możliwość zwiększenia i zmniejszenia ilości zamawianej solanki
inhalacyjnej do miejsca przeznaczenia. Ilość wypompowanej i odebranej solanki
zostanie wskazana każdorazowo w protokole odbioru, zgodnie z zaoferowaną ceną.
8. Wykonawca będzie dostarczał solankę inhalacyjną
będącą przedmiotem zamówienia do miejsca przeznaczenia tj. Tężni solankowej
zlokalizowanej przy ul. Alfonsa Zgrzebnnioka w dzielnicy Bykowina w Rudzie Śląskiej( nr działki 1149/142).
9. Koszt dostarczanej solanki inhalacyjnej powinien uwzględniać koszt transportu, dostawy, przepompowania wraz z odbiorem i utylizacją zużytej solanki.
Sposób złożenia i sporządzenia oferty:
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej
poprzez platformę zakupową, do dnia:
08 kwietnia 2022 r. do godziny 10:00. Należy wypełnić wszystkie pozycje
oferty. Kryterium oceny ofert: cena 100%. Oferta spełniająca wymagania i
zawierająca najkorzystniejszą cenę zostanie wybrana do udzielenia zamówienia.
Oprócz wypełnienia formularza na stronie platformy zakupowej Wykonawca jest
zobowiązany dołączyć jako załącznik skan wypełnionego i podpisanego formularza
ofertowego.
Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej
oferty z najniższą ceną.
W postępowaniu ocena ofert dokonana będzie wyłącznie w oparciu o poprawnie
złożoną poprzez platformę zakupową ofertę. Zastrzegamy, że postępowanie może
zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku gdy koszt wykonania
zadania podany przez Wykonawcę - przekracza możliwości finansowe
Zamawiającego
Załącznik:
1. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.
2. Załącznik nr 2 - Lokalizacja miejsca rozładunku i
zbiornika na solankę na załączonej mapie.
Otrzymana oferta nie zobowiązuje Spółki do
zawarcia umowy.
Termin realizacji: 28 kwietnia 2022r. –28 listopad 2022 r.
Termin płatności: 30 dni od daty wpływu faktury za dany
miesiąc.
Formularz ofertowy należy pobrać, wypełnić, podpisać i odesłać skan w formie załącznika do niniejszego postępowania za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl
2022-04-13 15:11 | Justyna Wawrzynczok |
Uprzejmie
informujemy,
że
z
uwagi
na
niewystarczające
środki
finansowe
na
realizację
zamówienia,
Zamawiający
zakończył
postępowanie
brakiem
wyboru
oferty. W najbliższych dniach Zamawiający planuje ponowne wszczęcie postępowania. |
Komunikaty