Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: EZ/65/2022/AP Dostawa i utylizacja solanki inhalacyjnej do tężni solankowej na terenie Doliny Alfonsa Zgrzebnioka w dzielnicy Bykowina w Rudzie Śląskiej

Termin:
Zamieszczenia : 22-03-2022 12:50:00
Składania : 08-04-2022 10:00:00
Otwarcia : 08-04-2022 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zadania pn.:


,,Dostawa i utylizacja solanki inhalacyjnej do tężni solankowej na terenie Doliny Alfonsa Zgrzebnioka w dzielnicy Bykowina w Rudzie Śląskiej"

 

Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
lub pod nr tel. 32 24 20 133 wew. 138 (Biuro Utrzymania Zieleni) w godzinach pracy biura:

  • poniedziałek, wtorek, środa 7:30-15:30
  • czwartek 7:30-17:00
  • piątek 7:30-14:00


- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia zlecenia.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Termin składania ofert upływa w dniu 08 kwietnia 2022 roku o godz. 10:00:00.
Ofertę prosimy składać jedynie za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl.


Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego
Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zadania pn.: 
Dostawa i utylizacja solanki inhalacyjnej do tężni solankowej na terenie Doliny Alfonsa Zgrzebnioka w dzielnicy Bykowina w Rudzie Śląskiej.

Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową sukcesywną dostawę solanki inhalacyjnej przeznaczonej do tężni o właściwościach leczniczych w Mieście Ruda Śląska na terenach zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w roku 2022 r.

Formularz ofertowy należy pobrać, wypełnić, podpisać i odesłać skan w formie załącznika do niniejszego postępowania za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl (załącznik nr 1)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

                   1.     Dostarczana solanka inhalacyjna powinna spełniać podane poniżej kryteria dotyczące właściwości solanki

·         Zasolenie solanki : 8%

·         Zawartość jodu w solance: ponad 50 mg/l

·         Solanka inhalacyjna musi być pozyskiwana z uzdrowiska lub obszaru ochrony uzdrowiskowej dla którego sporządzono operat uzdrowiskowy i dokonano potwierdzenia właściwości leczniczych naturalnego surowca leczniczego zgodnie z wymaganiami art. 36.1. Ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz gminach uzdrowiskowych (Dz. U. 2005nr 167 poz.1399 ze zmianami)

2.    Wymagane dokumenty i świadectwa potwierdzające właściwości lecznicze solanki

·         Udokumentowane świadectwo potwierdzające właściwości lecznicze wydane w trybie art. 36.1. Ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz gminach uzdrowiskowych (Dz. U. 2005nr 167 poz.1399 ze zmianami)

·         Dokument z wykonanych badań (nie starszy niż 1 rok) potwierdzający parametry techniczne solanki( np. analizę fizyko- chemiczną) w tym zawartość jodu/jodków.

3.   Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu, przedmiot zamówienia do miejsca przeznaczenia tj.: Tężnia solankowa zlokalizowana przy ul. Alfonsa Zgrzebnioka w dzielnicy Bykowina w Rudzie Śląskiej (nr działki 1149/142). W załączeniu mapa z lokalizacją miejsca rozładunku i zbiornika na solankę. (Odległość od parkingu do zbiornika solanki po uwzględnieniu nachylenia terenu wynosi około 50 metrów).

4.   Pierwsza dostawa solanki inhalacyjnej będzie polegać na napełnieniu zbiornika w ilości 5 m3 w dniu 28.04.2022 r.- 29.04.2022 r. Kolejne dostawy solanki  inhalacyjnej w ilości 10 m3 Wykonawca będzie dostarczać według poniższego harmonogramu w następujących terminach:


·         13.06.2022 r. – 14.06.2022 r. (w tym odbiór i utylizacja zużytej solanki)
·         25.07.2022 r. – 26.07.2022 r. (w tym odbiór i utylizacja zużytej solanki)
·         05.09.2022 r. – 06.09.2022 r. ( w tym odbiór i utylizacja zużytej solanki)
·         17.10.2022 r.  – 18.10.2022 r.(w tym odbiór i utylizacja zużytej solanki)
·         28.11.2022 r. – 29.11.2022 r. (tylko opróżnienie zbiornika i utylizacja zużytej solanki)


5.   Podane powyżej terminy są terminami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów dostaw lub całkowitej rezygnacji z części dostaw solanki inhalacyjnej w okresie realizacji umowy. Powyższe może wynikać z niekorzystnych warunków atmosferycznych, awarii instalacji, uszkodzenia/zniszczenia tężni, itp.

6.   Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli solanki inhalacyjnej poprzez badanie konduktometrem celem sprawdzenia stężenia zasolenia solanki w dniu dostawy przed napełnieniem zbiornika.

7.   Zamawiający w ramach zawartej umowy przewiduje możliwość zwiększenia i  zmniejszenia ilości zamawianej solanki inhalacyjnej do miejsca przeznaczenia. Ilość wypompowanej i odebranej solanki zostanie wskazana każdorazowo w protokole odbioru, zgodnie z zaoferowaną ceną.

8.   Wykonawca będzie dostarczał solankę inhalacyjną będącą przedmiotem zamówienia do miejsca przeznaczenia tj. Tężni solankowej zlokalizowanej przy ul. Alfonsa Zgrzebnnioka w dzielnicy Bykowina w Rudzie Śląskiej( nr działki 1149/142).

9.   Koszt dostarczanej solanki inhalacyjnej powinien uwzględniać koszt transportu, dostawy, przepompowania wraz z odbiorem i utylizacją zużytej solanki.

 


Sposób złożenia i sporządzenia oferty:

Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową, do dnia:  
08 kwietnia 2022 r. do godziny 10:00. 
Należy wypełnić wszystkie pozycje oferty. Kryterium oceny ofert: cena 100%. Oferta spełniająca wymagania i zawierająca najkorzystniejszą cenę zostanie wybrana do udzielenia zamówienia. Oprócz wypełnienia formularza na stronie platformy zakupowej Wykonawca jest zobowiązany dołączyć jako załącznik skan wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego.


Wybór najkorzystniejszej oferty:

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną.
W postępowaniu ocena ofert dokonana będzie wyłącznie w oparciu o poprawnie złożoną poprzez platformę zakupową ofertę. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku gdy koszt wykonania zadania  podany przez Wykonawcę - przekracza możliwości finansowe Zamawiającego                                                          


Załącznik:

1. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.
2. Załącznik nr 2 - Lokalizacja miejsca rozładunku  i zbiornika na solankę na załączonej mapie.

Otrzymana oferta nie zobowiązuje Spółki do zawarcia umowy.
Termin realizacji: 28 kwietnia 2022r. –28 listopad 2022 r.
Termin płatności: 30 dni od daty wpływu faktury za dany miesiąc.

 

Formularz ofertowy należy pobrać, wypełnić, podpisać i odesłać skan w formie załącznika do niniejszego postępowania za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 52.5 2022-03-22 12:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Lokalizacja miejsca rozładunku i zbiornika na solankę na załączonej mapie.jpg jpg 506.82 2022-03-22 12:50:00 Postępowanie

Komunikaty

2022-04-13 15:11 Justyna Wawrzynczok Uprzejmie informujemy, że z uwagi na niewystarczające środki finansowe na realizację zamówienia, Zamawiający zakończył postępowanie brakiem wyboru oferty.

W najbliższych dniach Zamawiający planuje ponowne wszczęcie postępowania.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sukcesywna dostawa solanki inhalacyjnej Całościowa kwota brutto zamówienia 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3203 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 1039