Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 043/2021 Uruchomienie, zarządzanie i kompleksowa eksploatacja systemu najmu rowerów publicznych "Bydgoski Rower Aglomeracyjny 2022" sprzętem używanym

Termin:
Zamieszczenia : 01-12-2021 14:19:00
Składania : 11-01-2022 10:00:00
Otwarcia : 11-01-2022 10:20:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


    Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na Platformie Zakupowej przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
043_2021 SWZ + załączniki.7z 7z 1563.23 2021-12-01 14:19:00 Postępowanie
Ogłoszenie zamówieniu 2021-OJS233-613982.pdf pdf 155.77 2021-12-01 14:19:00 Postępowanie
2021-OJS250-664198-pl.pdf pdf 84.36 2021-12-24 11:16:00 Publiczna wiadomość
ZMIANA Nr 1 treści SWZ z dnia 24.12.2021.docx docx 63.74 2021-12-24 11:16:00 Publiczna wiadomość
043_2021 informacje z otwarcia ofert.pdf pdf 812 2022-01-11 14:19:20 Publiczna wiadomość
043_2021 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 850.52 2022-02-02 14:40:30 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-02-02 14:40 Julia Suchocka Zgodnie z art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) – dalej „uPzp”, Zamawiający w załączonym pliku informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty.

043_2021 Informacja [...].pdf

2022-01-11 14:19 Julia Suchocka W dniu 11.01.2022 r. Zamawiający w poniższym pliku zamieszcza informacje z otwarcia ofert.

043_2021 informacje [...].pdf

2022-01-11 10:16 Julia Suchocka Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia kwotę brutto: 1 530 000,00 PLN.
2021-12-24 11:16 Alicja Kruszczyńska W dniu 24.12.2021r. Zamawiający dokonuje ZMIANY Nr 1 treści SWZ, którą udostępnia na stronie prowadzonego postępowania w załączonych plikach wraz ogłoszeniem zmian ogłoszenia o zamówieniu opublikowanym w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej (DUUE) w dniu 24.12.2021r. pod nr 2021/S 250-664198 (pierwotne ogłoszenie nr 2021/S 233-613982), przekazanym do publikacji Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej (UPUE) w dniu 21.12.2021r. Termin składania i otwarcia ofert zostaje przesunięty na dzień 11.01.2022 r. Godziny składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.

2021-OJS250-664198-p [...].pdf

ZMIANA Nr 1 treści S [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 920