Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2/2021 „Budowa domu opieki wyręczającej przy wrocławskim hospicjum dla dzieci” – etap2 – roboty elewacyjne część A i B, rozprowadzenie c.o. część A i B, roboty instalacyjne - niskie prądy

Termin:
Zamieszczenia : 12-07-2021 22:28:00
Składania : 03-08-2021 15:00:00
Otwarcia : 03-08-2021 17:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 230.27 2021-07-12 22:28:00 Postępowanie
SWZ-hospicjum_elewacje_prądy_co_v1.pdf pdf 920.04 2021-07-12 22:28:00 Postępowanie
Zalacznik 26 Instrukcja składania oferty dla Wykonawcy 09.04.2021.pdf pdf 255.43 2021-07-12 22:28:00 Postępowanie
Zał 7 SWZ wzór umowy_v1.pdf pdf 741.17 2021-07-12 22:28:00 Postępowanie
Załączniki nr 1-6 do SWZ.docx docx 29.63 2021-07-12 22:28:00 Postępowanie
Zał 8-9 wspólne.zip zip 21211.58 2021-07-12 22:28:00 Postępowanie
Zał 10-13 część 1.zip zip 39967.06 2021-07-12 22:28:00 Postępowanie
Zał 14-17 część 2.zip zip 35762.7 2021-07-12 22:28:00 Postępowanie
Zał 18-21 część 3.zip zip 16322.58 2021-07-12 22:28:00 Postępowanie
Zał 22-25 część 4.zip zip 37935.84 2021-07-12 22:28:00 Postępowanie
odpowiedzi na pytania_v1.pdf pdf 437.55 2021-07-26 21:39:42 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 48.09 2021-07-26 21:39:42 Publiczna wiadomość
Zał 7 SWZ wzór umowy_v1_po zmianach_26072021.pdf pdf 740.89 2021-07-26 21:39:42 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania2_v1.pdf pdf 361.62 2021-07-28 19:33:52 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 2.pdf pdf 35.81 2021-07-28 19:33:52 Publiczna wiadomość
SWZ-hospicjum_elewacje_prądy_co_v1_po zmianie z 28072021.pdf pdf 919.14 2021-07-28 19:33:52 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 74.23 2021-08-04 14:10:41 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty Tesla część 4.pdf pdf 147.73 2021-08-18 20:51:00 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty cz1,2,3.pdf pdf 141.32 2021-09-01 08:47:19 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 144.25 2021-09-22 21:22:44 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-22 21:22 Patryk Fidecki Ogłoszenie o wyniku postępowania

ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2021-09-01 08:47 Patryk Fidecki Wrocław, dnia 1.09.2021 r.

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym pn.: „Budowa domu opieki wyręczającej przy wrocławskim hospicjum dla dzieci” – etap2 – roboty elewacyjne część A i B, rozprowadzenie c.o. część A i B, roboty instalacyjne - niskie prądy (2/2021) – część nr 1, 2, 3.

Działając na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129.), zwanej dalej „ustawą Pzp”, Zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu dla części nr 1, 2 i 3.

Część nr 1
Nazwa oferenta:
Partner Firma Budowlana Sp. z o.o.
Topola Mała ul. Odolanowska 45
63-400 Ostrów Wlkp.

Cena oferty na Część nr 1: 1.775.953,72 zł, okres gwarancji: 60 miesięcy.
Przyznana punktacja:
Kryterium Cena ofertowa (C) - 60 pkt.
Kryterium Okres gwarancji (G) – 0 pkt.
Łączna punktacja: 60 pkt.

Część nr 2
Nazwa oferenta:
Partner Firma Budowlana Sp. z o.o.
Topola Mała ul. Odolanowska 45
63-400 Ostrów Wlkp.

Cena oferty na Część nr 2: 1.603.034,28 zł, okres gwarancji: 60 miesięcy.
Przyznana punktacja:
Kryterium Cena ofertowa (C) - 60 pkt.
Kryterium Okres gwarancji (G) – 0 pkt.
Łączna punktacja: 60 pkt.

Część nr 3
Nazwa oferenta:
Partner Firma Budowlana Sp. z o.o.
Topola Mała ul. Odolanowska 45
63-400 Ostrów Wlkp.

Cena oferty na Część nr 3: 788.447,40 zł, okres gwarancji: 60 miesięcy.
Przyznana punktacja:
Kryterium Cena ofertowa (C) - 60 pkt.
Kryterium Okres gwarancji (G) – 0 pkt.
Łączna punktacja: 60 pkt.


W przedmiotowym postępowaniu dla części nr 1,2 i 3 nie zostały złożone inne oferty, żadna oferta nie została odrzucona i żaden wykonawca nie został wykluczony.
Zamawiający zawiadamia, iż zgodnie z art. 308 ust. 3 pkt. 1a, umowa z wybranym Wykonawcą może zostać zawarta w terminie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.
O terminie zawarcia umowy Zamawiający poinformuje wybranego Wykonawcę.


Zatwierdził: Beata Hernik - Janiszewska

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-08-18 20:51 Patryk Fidecki Wrocław, dnia 18.08.2021 r.

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym pn.: „Budowa domu opieki wyręczającej przy wrocławskim hospicjum dla dzieci” – etap2 – roboty elewacyjne część A i B, rozprowadzenie c.o. część A i B, roboty instalacyjne - niskie prądy (2/2021) – część nr 4.

Działając na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), zwanej dalej „ustawą Pzp”, Zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w części nr 4 przedmiotowego postępowania:

Najkorzystniejsza oferta:
Nazwa oferenta
Tesla System Marek Nowicki
Ul. Elizy Orzeszkowej 10, Miłoszyce
55-220 Jelcz Laskowice
Cena oferty
928.200,00 zł brutto
Okres gwarancji
72 miesiące
Przyznana punktacja:
Kryterium : Cena ofertowa (C) - 60 pkt.
Kryterium : Okres gwarancji (G) - 40 pkt.
Łączna punktacja: 100 pkt.

W przedmiotowym postępowaniu żadna oferta nie została odrzucona i żaden wykonawca nie został wykluczony.

Pozostałe oferty złożone w części nr 4 przedmiotowego postępowania:
Nazwa oferenta
Partner Firma Budowlana Sp. z o.o.
Topola Mała ul. Odolanowska 45
63-400 Ostrów Wlkp.
Cena oferty
1.544.121,78 zł brutto
Okres gwarancji
60 miesięcy

Przyznana punktacja:
Kryterium : Cena ofertowa (C) - 36,07 pkt.
Kryterium : Okres gwarancji (G) - 0 pkt.
Łączna punktacja: 36,07 pkt.

Zamawiający zawiadamia, iż zgodnie z art. 308 ust. 2 umowa z wybranym Wykonawcą może zostać zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
O terminie zawarcia umowy Zamawiający poinformuje wybranego Wykonawcę.

Zatwierdził: Beata Hernik - Janiszewska

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-08-04 14:10 Patryk Fidecki Wrocław, dnia 04.08.2021r.

Wykonawcy w postępowaniu
nr 2/2021

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym pn.: „Budowa domu opieki wyręczającej przy wrocławskim hospicjum dla dzieci” – etap2 – roboty elewacyjne część A i B, rozprowadzenie c.o. część A i B, roboty instalacyjne - niskie prądy

Zgodnie z treścią art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) w imieniu Zamawiającego, tj. Fundacji Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci, informuję, że do upływu terminu składania ofert wpłynęły dwie oferty:

1. Tesla System Marek Nowicki,
ul. Elizy Orzeszkowej 10, Miłoszyce
55-220 Jelcz-Laskowice
Cena oferty na Część IV: 928.200,00 zł, okres gwarancji: 72 miesiące.

2. Partner Firma Budowlana Sp. z o.o.
Topola Mała ul. Odolanowska 45
63-400 Ostrów Wlkp.
Cena oferty na Część I: 1.775.953,72 zł, okres gwarancji: 60 miesięcy.
Cena oferty na Część II: 1.603.034,28 zł, okres gwarancji: 60 miesięcy.
Cena oferty na Część III: 788.447,40 zł, okres gwarancji: 60 miesięcy.
Cena oferty na Część IV: 1.544.121,78 zł, okres gwarancji: 60 miesięcy.

informacja z otwarci [...].pdf

2021-08-03 15:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 4 334 399,82 zł, w tym dla:
część 1: 1 102 977,60 zł
część 2: 1 195 751,02 zł
część 3: 1 134 199,78 zł
część 4: 901 471,42 zł
2021-07-28 19:33 Patryk Fidecki Wrocław, dnia 28.07.2021 r.

Wykonawcy w postępowaniu
nr 2/2021

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym pn.:
„Budowa domu opieki wyręczającej przy wrocławskim hospicjum dla dzieci” – etap2 – roboty elewacyjne część A i B, rozprowadzenie c.o. część A i B, roboty instalacyjne - niskie prądy (2/2021).

Na podstawie art. 284 ust 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 poz. 1129), zwanej dalej „ustawą” w imieniu Zamawiającego, tj. Fundacji Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci informuję, że w związku z postępowaniem o udzielenie ww. zamówienia Wykonawca zwrócił się do Zamawiającego w trybie art. 284 ust. 1 ustawy z prośbą o udzielenie wyjaśnienia na następujące pytania:
Zwracamy się z pytaniami:
1) W związku z sezonem urlopowym co wpływa na trudność w otrzymaniu ofert na zakres instalacji niskoprądowych i elektrycznych zwracamy się z wnioskiem o przedłużenie terminu składania ofert do dnia 03.08.2021 roku.
Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 3.08.2021 r.

Jednocześnie Zamawiający zmienia SWZ w następujący sposób:
XIV. SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT, A TAKŻE TERMIN OTWARCIA OFERT
2. Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami, o których mowa m. in. w Rozdziale XIII, należy złożyć w terminie do dnia 3.08.2021 r., do godz. 15.00.
6. Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert tj. w dniu
3.08.2021 r., o godzinie 17.00.
XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert tj. do dnia 1.09.2021 r. włącznie, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.

Zamawiający dokonuje również adekwatnych zmian w Ogłoszeniu o zamówieniu sekcja VIII.
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-03 15:00
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-03 17:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-01

odpowiedzi na pytani [...].pdf

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

SWZ-hospicjum_elewac [...].pdf

2021-07-26 21:39 Patryk Fidecki Wrocław, dnia 26.07.2021 r.

Wykonawcy w postępowaniu
nr 2/2021

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym pn.:
„Budowa domu opieki wyręczającej przy wrocławskim hospicjum dla dzieci” – etap2 – roboty elewacyjne część A i B, rozprowadzenie c.o. część A i B, roboty instalacyjne - niskie prądy (2/2021).

Na podstawie art. 284 ust 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 poz. 1129), zwanej dalej „ustawą” w imieniu Zamawiającego, tj. Fundacji Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci informuję, że w związku z postępowaniem o udzielenie ww. zamówienia Wykonawca zwrócił się do Zamawiającego w trybie art. 284 ust. 1 ustawy z prośbą o udzielenie wyjaśnienia na następujące pytania:

Pytanie I. Wnosimy o wprowadzenie dodatkowych/zamiennych zapisów w treści umowy (§ 14 Zmiany postanowień umowy ust. 2 lit. a) wzoru umowy):
1) ze względu na sytuację rynkową spowodowaną warunkami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu wykonywania elewacji lekkiej-mokrej budynku części A i B, na podstawie informacji zwrotnej od dostawców stolarki PCV oraz ślusarki aluminiowej, których terminy nie są możliwe do potwierdzenia na etapie składania oferty Wykonawcy.
Na dzień dzisiejszy terminy dostaw elementów stolarki PCV oraz ślusarki aluminiowej po złożeniu zamówienia przez Wykonawcę są określane telefonicznie na poziomie:
1) stolarka PCV - dostawa i montaż 7 tygodni od daty wniesienia przedpłaty i przyjęcia zamówienia do realizacji
2) ślusarka aluminiowa - 10 tygodni od daty wniesienia przedpłaty i złożenia i przyjęcia zamówienia do realizacji

Odpowiedź: Zamawiający modyfikuje wzór umowy (Załącznik nr 7 do SWZ) oraz Ogłoszenie o zamówieniu w następujący sposób:

§ 14 Zmiany postanowień umowy ust. 2 lit. a) wzoru umowy (Załącznik nr 7 do SWZ) oraz Ogłoszenie o zamówieniu 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia ppkt. a) otrzymują brzmienie:

a) zmiany terminu realizacji zamówienia na skutek wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy oraz z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności:
- w przypadku wstrzymania przez Zamawiającego lub inne służby nadzoru wykonywania robót, a także w sytuacji powstania obowiązku wstrzymania prac wynikającego z innych przepisów prawnych;
- wskutek wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z warunkami technicznymi, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, technologii wykonania robót i obowiązującymi przepisami i normami;
- w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, nieobjętych przedmiotem zamówienia lub robót zamiennych;
- w przypadku konieczności usunięcia błędów lub nieścisłości w dokumentacji projektowej;
- w przypadku utrudnień w dostępie do materiałów budowlanych lub wydłużonego czasu oczekiwania na wykonanie elementów prefabrykowanych lub na dostawy elementów stolarki PCV oraz ślusarki aluminiowej, ze względu na sytuację rynkową spowodowaną warunkami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy, co zostanie stosownie udokumentowane przez Wykonawcę;


Pytanie II. Wnosimy o wprowadzenie zmiany zapisu treści SWZ i zmniejszenie okresu związania ofertą do minimum. W tej chwili zapis mówi, że oferent związany będzie ofertą do 27.08.2021 r. Wnosimy o wprowadzenie zmiany, o ile nie jest to w sprzeczności z przepisami prawa, w tym pzp na: termin związania ofertą: 06.08.2021 r.
Zmiana ta zaproponowana jest odzwierciedleniem zmiennej sytuacji rynkowej, gdzie z rynku otrzymujemy oferty z dopiskiem: ważność oferty 5 dni lub skrajnie nawet 2 dni robocze. Poza tym otrzymaliśmy dziś potwierdzenie zamówienia elementów stropowych na I etap realizacji przedmiotowego zadania z dopiskiem: "W przypadku wzrostu kosztów produkcji o min. 10% zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen jednostkowych (stałość cen do 31.07.2021.) W sytuacji takiej zostanie złożona nowa oferta. Uwaga: terminowa realizacja dostaw może być utrudniona. Z góry przepraszamy." To wskazuje, że rynek jest bardzo niestabilny i wnioskowana zmiana do treści SWZ jest podyktowana możliwością spełnienia warunków brzegowych jakim jest niewątpliwie termin realizacji zadania.

Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na wnioskowaną zmianę.

Pytanie III. Wnosimy o rozpatrzenie i ujęcie w treści niniejszej propozycji umowy aby Zamawiający przekazał w ciągu 14 dni kalendarzowych po podpisaniu niniejszej umowy zaliczkę Wykonawcy na poczet zakupu materiałów w wysokości 450 tyś. zł na wskazane konto Wykonawcy. Rozliczenie zaliczki nastąpi w dwóch ostatnich fakturach wystawianych przez Wykonawcę do Zamawiającego.”
Jednocześnie wysokość zaliczki nie będzie wyższa niż 20% wysokości wynagrodzenia wykonawcy określonego w § 5 ust. 1. Dalej Zamawiający może udzielić kolejnych zaliczek, pod warunkiem że wykonawca wykaże, że wykonał zamówienie w zakresie wartości poprzednio udzielonych zaliczek. Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia zaliczki. Zaliczka będzie wypłacona na podstawie wniosku wykonawcy przekazanego Zamawiającemu na piśmie lub pocztą elektroniczną, zawierającego co najmniej kwotę wnioskowanej zaliczki oraz przypisanie tej kwoty lub poszczególnych jej części do konkretnych etapów określonych w Harmonogramie rzeczowo-finansowym. Wypłata zaliczki nastąpi przelewem z konta Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany we wniosku, pod warunkiem, że rachunek bankowy Wykonawcy będzie się znajdował w wykazie podmiotów VAT prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (tzw. biała lista). Rozliczenie zaliczki nastąpi w rozliczeniu za etap prac, do którego zaliczka była przypisana we wniosku o zaliczkę, poprzez pomniejszenie wynagrodzenia należnego wykonawcy za dany etap prac o kwotę zaliczki wypłaconej Wykonawcy na poczet realizacji tego etapu.

Odpowiedź: Zamawiający modyfikuje wzór umowy (Załącznik nr 7 do SWZ) oraz Ogłoszenie o zamówieniu w następujący sposób:
W § 6 Zasady płatności wzoru umowy (Załącznik nr 7 do SWZ) ust. 11 otrzymuje brzmienie:

11. Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki w wysokości nie wyższej niż 20% wysokości wynagrodzenia wykonawcy określonego w § 5 ust. 1.

Ogłoszenie o zamówieniu 7.2.) Informacje na temat zaliczek pkt. 1 otrzymuje brzmienie:
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
1. Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki w wysokości nie wyższej niż 20% wysokości wynagrodzenia wykonawcy określonego w ofercie.

Pytanie IV. Oferent wnioskuje, aby w treści SWZ dotyczącym "V. Terminy wykonania zamówienia" wprowadzić następujące zmiany:
1. Okres realizacji części 1 zamówienia: 120 dni od daty przekazania placu budowy. Przewidywany termin wykonania części 1 zamówienia: od 1.10.2021 r. do 30.01.2022 r.
2. Okres realizacji części 2 zamówienia: 120 dni od daty przekazania placu budowy. Przewidywany termin wykonania części 2 zamówienia: od 1.11.2021 r. do 28.02.2022 r.
4. Okres realizacji części 3 zamówienia: 80 dni od daty przekazania placu budowy. Przewidywany termin wykonania części 3 zamówienia: od 01.10.2021 r. do 20.12.2021 r.
5. Okres realizacji części 4 zamówienia: 80 dni od daty przekazania placu budowy. Przewidywany termin wykonania części 4 zamówienia: od 01.11.2021 r. do 20.01.2022 r.

Zmiany terminów są podyktowane urealnieniem terminów realizacji od podpisania umowy do zamówienia materiałów, ich dostaw do wbudowania a dalej uruchomienia urządzeń, w przypadku instalacji sanitarnych. Skrócenie terminów realizacji poszczególnych zadań uzależnione jest od wielu czynników, w tym dostępności materiałów na rynku oraz ekip montażowych. Poza tym realizacja elewacji w systemie lekkim-mokrym uzależniona jest w dużej mierze od warunków pogodowych a te warunkują wykonywanie prac w warunkach określonych w technologii robót budowlanych. Okres wykonywania prac elewacyjnych w tym w szczególności elewacji w systemie lekkim-mokrym od grudnia do końca marca obarczone jest ryzykiem braku możliwości wykonywania takich prac, ze względu na warunki atmosferyczne, w szczególności temperatury niższe od 0 st. C.

Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na wnioskowaną zmianę.

odpowiedzi na pytani [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Zał 7 SWZ wzór umowy [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 767