Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 1/2021 „Budowa domu opieki wyręczającej przy wrocławskim hospicjum dla dzieci” – etap2 – stan surowy otwarty część A

Termin:
Zamieszczenia : 03-06-2021 18:34:00
Składania : 23-06-2021 15:00:00
Otwarcia : 23-06-2021 17:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogloszenie o zamowieniu.pdf pdf 149.72 2021-06-03 18:34:00 Postępowanie
SWZ-hospicjum_surowyA.pdf pdf 927.86 2021-06-03 18:34:00 Postępowanie
Zalacznik 16 Instrukcja składania oferty dla Wykonawcy 09.04.2021.pdf pdf 255.43 2021-06-03 18:34:00 Postępowanie
Zalaczniki 9 - 15.zip zip 55208.13 2021-06-03 18:34:00 Postępowanie
Zał 8 SWZ wzór umowy_v3.pdf pdf 744.65 2021-06-03 18:34:00 Postępowanie
Załaczniki nr 1-7 do SWZ.docx docx 28.15 2021-06-03 18:34:00 Postępowanie
ogłoszenie o wyniku postępowania 1_2021.pdf pdf 63.3 2021-08-21 12:04:10 Publiczna wiadomość
odpowiedź na pytanie wykonawcy_v2.pdf pdf 519.73 2021-06-20 21:08:34 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 58.12 2021-06-20 21:08:34 Publiczna wiadomość
SWZ-hospicjum_surowyA_po zmianach z 20.06.2021.pdf pdf 925.88 2021-06-20 21:08:34 Publiczna wiadomość
Zał 8 SWZ wzór umowy_v3_po zmianach z 20.06.2021.pdf pdf 748.9 2021-06-20 21:08:34 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia.pdf pdf 428.47 2021-06-23 22:32:22 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty.pdf pdf 429.28 2021-07-26 11:19:14 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-08-21 12:04 Patryk Fidecki Ogłoszenie o wyniku postępowania

ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2021-07-26 11:19 Patryk Fidecki Wrocław, dnia 26.07.2021 r.

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym pn.: „Budowa domu opieki wyręczającej przy wrocławskim hospicjum dla dzieci” – etap2 – stan surowy otwarty część A (1/2021).

Działając na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129.), zwanej dalej „ustawą Pzp”, Zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu.

Nazwa oferenta: Partner Firma Budowlana Sp. z o.o., Topola Mała ul. Odolanowska 45, 63-400 Ostrów Wlkp.
Cena oferty (brutto): 2.597.380,97 zł brutto
Termin realizacji zamówienia: 29.10.2021r.
Okres gwarancji: 60 miesięcy

Przyznana punktacja:
Cena ofertowa (C): 60 pkt.
Termin realizacji (TR): 0 pkt.
Okres gwarancji (G): 0 pkt.

Łączna punktacja: 60 pkt.

W przedmiotowym postępowaniu nie zostały złożone inne oferty, żadna oferta nie została odrzucona i żaden wykonawca nie został wykluczony.
Zamawiający zawiadamia, iż zgodnie z art. 308 ust. 3 pkt. 1a, umowa z wybranym Wykonawcą może zostać zawarta w terminie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia.
O terminie zawarcia umowy Zamawiający poinformuje wybranego Wykonawcę.

Zatwierdził: Beata Hernik - Janiszewska

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-06-23 22:32 Patryk Fidecki Informacja z otwarcia ofert.

informacja z otwarci [...].pdf

2021-06-23 15:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 2 009 376,76 zł brutto
2021-06-20 21:08 Patryk Fidecki Odpowiedzi na pytania oraz zmiana Ogłoszenia, SWZ i Zał 8 do SWZ.

Wykonawcy w postępowaniu
nr 1/2021

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym pn.: „Budowa domu opieki wyręczającej przy wrocławskim hospicjum dla dzieci” – etap2 – stan surowy (1/2021).

Na podstawie art. 284 ust 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą” w imieniu Zamawiającego, tj. Fundacji Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci informuję, że w związku z postępowaniem o udzielenie ww. zamówienia Wykonawca zwrócił się do Zamawiającego w trybie art. 284 ust. 1 ustawy z prośbą o udzielenie wyjaśnienia na następujące pytania:

Pytanie I. Wnosimy o wprowadzenie dodatkowych/zamiennych zapisów w treści umowy:
1) ze względu na sytuację rynkową spowodowaną warunkami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu wykonywania poszczególnych elementów konstrukcji budynku na podstawie informacji zwrotnej od dostawców elementów prefabrykowanych zbrojenia oraz konstrukcji żelbetowych (stropy, płyty balkonowe), których terminy nie są możliwe do potwierdzenia na etapie składania oferty Wykonawcy.
Na dzień dzisiejszy terminy dostaw elementów prefabrykowanych po złożeniu zamówienia przez Wykonawcę są określane telefonicznie na poziomie:
1) stal zbrojeniowa prefabrykowana - dostawa do 4 tygodni od daty wniesienia przedpłaty i przyjęcia zamówienia do realizacji
2) elementy stropowe i płyty betonowe - do 11 tygodni od daty wniesienia przedpłaty i złożenia i przyjęcia zamówienia do realizacji
Odpowiedź:
Zamawiający modyfikuje wzór umowy (Załącznik nr 8 do SWZ) w następujący sposób:
§ 14 Zmiany postanowień umowy ust. 2 lit. a) wzoru umowy (Załącznik nr 8 do SWZ) otrzymuje brzmienie:
a) zmiany terminu realizacji zamówienia na skutek wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy oraz z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności:
- w przypadku wstrzymania przez Zamawiającego lub inne służby nadzoru wykonywania robót, a także w sytuacji powstania obowiązku wstrzymania prac wynikającego z innych przepisów prawnych;
- wskutek wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z warunkami technicznymi, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, technologii wykonania robót i obowiązującymi przepisami i normami;
- w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, nieobjętych przedmiotem zamówienia lub robót zamiennych;
- w przypadku konieczności usunięcia błędów lub nieścisłości w dokumentacji projektowej;
- w przypadku utrudnień w dostępie do materiałów budowlanych, w tym elementów prefabrykowanych zbrojenia oraz konstrukcji żelbetowych (stropy, płyty balkonowe) lub wydłużonego czasu oczekiwania na wykonanie elementów prefabrykowanych, ze względu na sytuację rynkową spowodowaną warunkami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy, co zostanie stosownie udokumentowane przez Wykonawcę;

Pytanie II. Poza tym wnosimy o wprowadzenie zmianę zapisu treści umowy o zmniejszenie okresu doświadczenia kierownika robót z 5 lat do 4 lat.
Odpowiedź:
Zamawiający wyraża zgodę poprzez modyfikację zapisów SWZ i ogłoszenia o zamówieniu.
Warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej otrzymują brzmienie:
• Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej:
o minimum jedną robotę budowlaną obejmującą budowę, przebudowę lub rozbudowę obiektu budowlanego kubaturowego obejmującą zakresem co najmniej roboty ziemne i konstrukcyjne, o wartości robót min. 1.000.000,00 zł brutto,
oraz
• Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje personelem posiadającym uprawnienia i doświadczenie w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia tj.: Wymagane jest dysponowanie przez Wykonawcę na potrzeby tego zamówienia:
kierownikiem robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który:
 posiada uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej określone przepisami ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) lub odpowiednie uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Dopuszcza się osoby posiadające równoważne uprawnienia wydane w innych krajach, zgodnie z obowiązującymi przepisami w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych.
 posiada co najmniej 4- letnie doświadczenie w sprawowaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.

Pytanie III. Wnosimy o zmianę treści umowy w paragrafie 11 w następujący sposób:
Po podpisaniu niniejszej umowy Wykonawca wniesie Zamawiającemu zabezpieczenie należytego wykonania umowy stanowiące równowartość 5 % wynagrodzenia netto określonego w §5 ust. 1 niniejszej umowy, tj. ……………………. zł (słownie: …………………), w formie gwarancji ubezpieczeniowej. Treść draftu gwarancji ubezpieczeniowej zostanie uzgodniona w terminie do 7 dni od taty podpisania umowy i musi zostać zaakceptowana przez Gwaranta.
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na wnioskowaną zmianę. Zamawiający oczekuje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przed podpisaniem umowy.
Pytanie IV. Wnosimy o wprowadzenie zmian w treści umowy do paragrafu 12 Ubezpieczenie w taki sposób że:
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu najpóźniej w terminie zawarcia niniejszej umowy kopię polisy OC działalności oraz przedłożyć w terminie do 14 dni od zawarcia niniejszej umowy kopię polisy ubezpieczeniowej od wszelkich ryzyk budowlano-montażowych wraz z potwierdzeniem wniesienia opłaty z tytułu zawartych polis przez Wykonawcę.
Odpowiedź:
Zamawiający modyfikuje wzór umowy (Załącznik nr 8 do SWZ) w następujący sposób:
§ 12 Ubezpieczenie ust. 1 i 3 wzoru umowy (Załącznik nr 8 do SWZ) otrzymują brzmienie:
1. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć (w terminie do 14 dni od daty zawarcia niniejszej umowy) umowę ubezpieczenia wszystkich ryzyk budowy na czas wykonywania przedmiotu niniejszej umowy. Umowa powinna obejmować ubezpieczenie robót w wysokości co najmniej 80% wynagrodzenia umownego.
3. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu najpóźniej w terminie zawarcia niniejszej umowy kopię polisy OC działalności oraz przedłożyć w terminie do 14 dni od zawarcia niniejszej umowy kopię polisy ubezpieczeniowej od wszelkich ryzyk budowlano-montażowych wraz z potwierdzeniem wniesienia opłaty z tytułu polis zawartych przez Wykonawcę, oraz oryginały tych polis do wglądu. Jeśli Wykonawca nie spełni tego obowiązku, Zamawiający będzie miał prawo zawrzeć umowy ubezpieczenia na koszt Wykonawcy, potrącając kwotę składek z wynagrodzenia Wykonawcy.

Pytanie VI. Wnosimy o rozpatrzenie i ujęcie w treści niniejszej propozycji umowy aby Zamawiający przekazał w ciągu 14 dni kalendarzowych po podpisaniu niniejszej umowy zaliczkę na poczet zakupu materiałów w wysokości 100 tyś. zł na wskazane konto Wykonawcy. Rozliczenie zaliczki nastąpi w dwóch ostatnich fakturach wystawianych przez Wykonawcę do Zamawiającego.”
Odpowiedź:
Zamawiający modyfikuje ogłoszenie o zamówieniu oraz wzór umowy (Załącznik nr 8 do SWZ) w następujący sposób:
Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczek: Tak.
W § 6 Zasady płatności wzoru umowy (Załącznik nr 8 do SWZ) dodaje się ust. 11-16:

11. Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki w wysokości do 100.000,00 PLN, lecz jednocześnie w wysokości nie wyższej niż 20% wysokości wynagrodzenia wykonawcy określonego w § 5 ust. 1.
12. Zamawiający może udzielić kolejnych zaliczek, pod warunkiem że wykonawca wykaże, że wykonał zamówienie w zakresie wartości poprzednio udzielonych zaliczek.
13. Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia zaliczki.
14. Zaliczka będzie wypłacona na podstawie wniosku wykonawcy przekazanego Zamawiającemu na piśmie lub pocztą elektroniczną, zawierającego co najmniej kwotę wnioskowanej zaliczki oraz przypisanie tej kwoty lub poszczególnych jej części do konkretnych etapów określonych w Harmonogramie rzeczowo-finansowym.
15. Wypłata zaliczki nastąpi przelewem z konta Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany we wniosku, pod warunkiem, że rachunek bankowy Wykonawcy będzie się znajdował w wykazie podmiotów VAT prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (tzw. biała lista).
16. Rozliczenie zaliczki nastąpi w rozliczeniu za etap prac, do którego zaliczka była przypisana we wniosku o zaliczkę, poprzez pomniejszenie wynagrodzenia należnego wykonawcy za dany etap prac o kwotę zaliczki wypłaconej Wykonawcy na poczet realizacji tego etapu.

Zgodnie z art. 284 ust. 3 ustawy pzp Zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert.
Jednocześnie Zamawiający zmienia SWZ w następujący sposób:
XIV. SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT, A TAKŻE TERMIN OTWARCIA OFERT
2. Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami, o których mowa m. in. w Rozdziale XIII, należy złożyć w terminie do dnia 23.06.2021 r., do godz. 15.00.
6. Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert tj. w dniu
23.06.2021 r., o godzinie 17.00.
XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
7. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.07.2021 r. włącznie, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.

Zamawiający dokonuje również adekwatnych zmian w Ogłoszeniu o zamówieniu sekcja VIII.
8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-23 15:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/hospicjum_wroc
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-23 17:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-22

odpowiedź na pytanie [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

SWZ-hospicjum_surowy [...].pdf

Zał 8 SWZ wzór umowy [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 685