Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TZ.26.34.2021 Dostawa - Meble biurowe.

Termin:
Zamieszczenia : 31-05-2021 12:47:00
Składania : 02-06-2021 10:00:00
Otwarcia : 02-06-2021 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Przedmiot zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli z płyty meblowej laminowanej wg załączonego schematu.

Informacje ogólne 
  1. Dostarczone meble do Zamawiającego muszą być wykonane z najwyższą starannością. 

  2. Dostarczone meble do Zamawiającego muszą być wstawione i zamontowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 

  3. Meble dostarczone zostaną do miejsca montażu transportem własnym Wykonawcy. 

  4. Wykonawca zobowiązuje się do wywozu transportem własnym opakowań po dostarczonych meblach. 

  5. Zastosowane materiały powinny odpowiadać, co, do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. 


UWAGA!!!

Kolor mebli zostanie wybrany po przedstawieniu wzornika (preferowany kolor płyty - popiel)


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 756-459-714.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Regał z półkami i szufladami.png png 132.27 2021-05-31 12:47:00 Przedmiot zamówienia
Biurko.png png 92.75 2021-05-31 12:47:00 Przedmiot zamówienia
Szafa na leki.jpeg jpeg 59.62 2021-05-31 12:47:00 Przedmiot zamówienia
Informacja o wyborze oferty.pdf pdf 415.87 2021-06-07 08:05:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-07 08:05 Robert Pilarczyk Dzień dobry,

w załączeniu informacja o wyborze oferty

Informacja o wyborze [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Regał z półkami i szufladami Wg załącznika

Regał z półkami i sz [...].png

1 szt. Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o.
Janusza Korczaka 1
58-400, Kamienna Góra
(0)
2 Biurko Wg załącznika

Biurko.png

1 szt. Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o.
Janusza Korczaka 1
58-400, Kamienna Góra
(0)
3 Szafa zamykana z półkami Wg załącznika

Szafa na leki.jpeg

4 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 10 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 246