Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup niszczarek biurowych dla 21WOG w Elblągu

Termin:
Zamieszczenia : 21-04-2021 13:29:00
Składania : 25-04-2021 13:16:00
Otwarcia : 25-04-2021 13:21:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

 

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

 

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

1.       Zamawiający:

21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

82-300 Elbląg

ul. E. Kwiatkowskiego 15

Tel. 261 313 015

Fax;261 313 304

Poczta elektroniczna 21wog@ron.mil.pl

Godziny pracy:

poniedziałek – czwartek: 700-1530

piątek: 700-1300

2. Przedmiot zamówienia:

Zakup niszczarek biurowych dla 21WOG w Elblągu.

3. Wybrany Wykonawca zobligowany jest do dostarczenia urządzeń zgodnie ze złożonym zamówieniem do magazynu 21 WOG w Elblągu przy ul. Królewieckiej 169 na własny koszt.

4. Wybrany Wykonawca zobligowany jest do wystawienia faktury zgodnej z zamówieniem.

5. Termin realizacji zamówienia do 14 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia.

6. Warunki płatności: przelew 30 dni od daty wystawienia faktury po zrealizowanej dostawie.

7. Okres gwarancji: zgodnie z ustaleniami producenta.

8. Wymagania dodatkowe:

a) 21 WOG nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej,

b) 21 WOG wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty,

c) w przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt Wykonawcy,

d) Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.

9. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia dodatkowych negocjacji dotyczących, zależnie od potrzeb zamówienia, cen zaoferowanych w przesłanych ofertach, czy zakresu zamówienia.

10. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia procedury bez podania przyczyn.

Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. punktów i ich akceptacja.

Akceptując powyższe warunki Oferent wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.

Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

Jeżeli nie wyrażasz zgody na powyższe warunki - proszę nie składaj swojej oferty.

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego

 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

·         tel. 22 101 02 02

·         e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

KLAUZULA INFORMACYJNA WS. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, fax: 261 313 304, e-mail: 21wog@ron.mil.pl .

2. Inspektor ochrony danych 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu dostępny jest pod adresem mailowym: 21wog@ron.mil.pl .

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) RODO w celu związanym z procedurą o udzielenie zamówienia publicznego na Zakup niszczarek biurowych dla 21WOG w Elblągu.

4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja związana z procedurą o udzielenie zamówienia publicznego, jak w punkcie wyżej,

5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez obowiązujący okres przechowywania dokumentacji związanej z procedurą o udzielenie zamówienia publicznego.

6. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego przez 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, jak w pkt 3.

7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

8. Posiada Pani/Pan:

1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,

2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,

3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,

4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

9. Nie przysługuje Pani/Panu:

1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e, RODO prawo do usunięcia danych osobowych,

2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art., 20 RODO,

3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2021-04-30 14:13 Sławomir Czyszek Zamawiający informuje, że wybór Wykonawcy TREMARK Sp. z o.o. dokonany w dniu 26.04.2021 został unieważniony z powodu zaoferowania w poz. Nr 1 niszczarki HSM SECURIO B24 nie posiadającej stopnia bezpieczeństwa P-7, który był wymagany dla tej niszczarki. Następny w kolejności Wykonawca EKOCERT Sławomir Golonka również zaoferował niszczarki HSM nie spełniające stopnia bezpieczeństwa P-7. W związku z powyższym do realizacji zamówienia została wybrana oferta firmy PHU JUREX Marcin Jeziorski i Wspólnicy Sp. j., która zaoferowała niszczarki HSM zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
2021-04-26 07:53 Sławomir Czyszek Do realizacji zamówienia została wybrana oferta firmy TREMARK Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.. Modlińska 129/U22, która złożyła ofertę najkorzystniejszą cenowo. Wartość oferty: 9827,82 zł (brutto).

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Niszczarka Niszczarka HSM SECURIO B24 1x5mm, kod produktu 1784111 3 szt. - (0)
2 Niszczarka Niszczarka WALLNER JP526C 2x10mm, kod produktu 110204 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3309 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 14 dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 726