Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZP-RJ-TP.002.2021-COVID19 „Realizacja projektu w zakresie działań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 oraz innych chorób zakaźnych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 Osi priorytetowej IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia pn. „Zakup jednego ambulansu wraz ze specjalistycznym wyposażeniem medycznym oraz środków ochrony indywidualnej w związku z realizacją działań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem „COVID-19” oraz innych chorób zakaźnych”

Robert Judek
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Poznaniu Oddział: Zamówienia publiczne
Termin:
Zamieszczenia : 02-04-2021 14:56:00
Składania : 15-04-2021 10:00:00
Otwarcia : 15-04-2021 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ambulans_MZ_Formularz oferty_Załącznik nr 1 do SWZ.docx docx 23.22 2021-04-02 14:56:00 Postępowanie
Ambulans_MZ_Formularz parametrów oferowanych Ambulans Załącznik 11.1.docx docx 50.63 2021-04-02 14:56:00 Postępowanie
Ambulans_MZ_Formularz parametrów oferowanych Defibrylator Załącznik 11.3.docx docx 19.67 2021-04-02 14:56:00 Postępowanie
Ambulans_MZ_Formularz parametrów oferowanych Kombinezon ochronny Załącznik 11.4.docx docx 17.76 2021-04-02 14:56:00 Postępowanie
Ambulans_MZ_Formularz parametrów oferowanych Nosze Załącznik 11.2.docx docx 20.2 2021-04-02 14:56:00 Postępowanie
Ambulans_MZ_Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 133.7 2021-04-02 14:56:00 Postępowanie
Ambulans_MZ_OPZ Ambulans Załącznik 1.1.pdf pdf 523.23 2021-04-02 14:56:00 Postępowanie
Ambulans_MZ_OPZ Defibrylator Załącznik 1.3.pdf pdf 405.17 2021-04-02 14:56:00 Postępowanie
Ambulans_MZ_OPZ Kombinezon ochronny Załącznik 1.4.pdf pdf 575.3 2021-04-02 14:56:00 Postępowanie
Ambulans_MZ_OPZ Nosze Załącznik 1.2.pdf pdf 398.39 2021-04-02 14:56:00 Postępowanie
Ambulans_MZ_SWZ.pdf pdf 1035.86 2021-04-02 14:56:00 Postępowanie
Ambulans_MZ_Załącznik 4.1 projektowane postanowienia umowy Część I.pdf pdf 824.19 2021-04-02 14:56:00 Postępowanie
Ambulans_MZ_Załącznik 4.2 projektowane postanowienia umowy Część II.pdf pdf 801.3 2021-04-02 14:56:00 Postępowanie
Ambulans_MZ_Załącznik 4.3 projektowane postanowienia umowy Część III.pdf pdf 801.53 2021-04-02 14:56:00 Postępowanie
Ambulans_MZ_Załącznik 4.4 projektowane postanowienia umowy Część IV.pdf pdf 789.19 2021-04-02 14:56:00 Postępowanie
Ambulans_MZ_Załącznik nr 2 do SWZ Oświadczenie wykonawcy art. 108 i 109.docx docx 17.4 2021-04-02 14:56:00 Postępowanie
Ambulans_MZ_Załącznik nr 3 Klauzula RODO.pdf pdf 475.49 2021-04-02 14:56:00 Postępowanie
Ambulans_MZ_Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 38.47 2021-04-09 11:04:36 Postępowanie
Ambulans_MZ_Odpowiedzi na zadane pytania.pdf pdf 725.21 2021-04-09 11:02:38 Publiczna wiadomość
Ambulans_MZ_Odpowiedzi na zadane pytania część 2.pdf pdf 578.38 2021-04-12 13:29:21 Publiczna wiadomość
Ambulans_MZ_Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia.pdf pdf 383.17 2021-04-15 08:57:24 Publiczna wiadomość
Ambulans_MZ_Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 471.39 2021-04-15 14:56:31 Publiczna wiadomość
Ambulans_MZ_Zawiadomienie wykonawców o unieważnieniu postępowania w zakresie części 1 i 2 podpis..pdf pdf 747.17 2021-04-30 14:47:04 Publiczna wiadomość
Ambulans_MZ_Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty strona postępowania.pdf pdf 758.05 2021-04-30 15:13:08 Publiczna wiadomość
Ambulans_MZ_Zawiadomienie o unieważnieniu wyboru oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 542.71 2021-05-11 09:57:44 Publiczna wiadomość
Ambulans_MZ_Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty strona postępowania czynność powtórzona.pdf pdf 751.3 2021-05-14 09:25:33 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-05-14 09:25 Robert Judek INFORMACJA O WYBORZE OFERTY – część nr 4 (czynność powtórzona)

Dotyczy: „Realizacja projektu w zakresie działań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 oraz innych chorób zakaźnych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 Osi priorytetowej IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia pn. „Zakup jednego ambulansu wraz ze specjalistycznym wyposażeniem medycznym oraz środków ochrony indywidualnej w związku z realizacją działań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem „COVID-19” oraz innych chorób zakaźnych”

Ambulans_MZ_Informac [...].pdf

2021-05-11 09:57 Robert Judek ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU CZYNNOŚCI WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W CZĘŚCI Nr 4 – kombinezony ochronne.

Zamawiający, działając na podstawie art. 17 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych unieważnia czynność oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty dokonanej w dniu 30 kwietnia 2021 roku oraz zawiadamia o powtórzeniu czynności badania i oceny ofert dla części nr. 4 – kombinezony ochronne.

Ambulans_MZ_Zawiadom [...].pdf

2021-04-30 15:13 Robert Judek INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

Dotyczy: „Realizacja projektu w zakresie działań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 oraz innych chorób zakaźnych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 Osi priorytetowej IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia pn. „Zakup jednego ambulansu wraz ze specjalistycznym wyposażeniem medycznym oraz środków ochrony
indywidualnej w związku z realizacją działań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem „COVID-19” oraz innych chorób zakaźnych”

Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych – dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej.

Ambulans_MZ_Informac [...].pdf

2021-04-30 14:47 Robert Judek Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.) – dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie:
1. Część nr 1 Ambulans drogowy
2. Część nr 2 Nosze główne, transporter noszy

Ambulans_MZ_Zawiadom [...].pdf

2021-04-15 14:56 Robert Judek INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Dotyczy: „Realizacja projektu w zakresie działań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 oraz innych chorób zakaźnych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 Osi priorytetowej
IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia pn. „Zakup jednego ambulansu wraz ze specjalistycznym wyposażeniem medycznym oraz środków ochrony indywidualnej w związku z realizacją działań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem „COVID-19” oraz innych chorób zakaźnych”

Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęły następujące oferty - Załącznik.

Ambulans_MZ_Informac [...].pdf

2021-04-15 08:57 Robert Judek INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA

Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji – art. 275 pkt. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 roku prawo zamówień publicznych, pn.: „Realizacja projektu w zakresie działań związanych
z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 oraz innych chorób zakaźnych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 Osi priorytetowej IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia pn. „Zakup jednego ambulansu wraz ze specjalistycznym wyposażeniem medycznym oraz środków ochrony indywidualnej w związku z realizacją działań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem „COVID-19” oraz innych chorób zakaźnych”.

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 417 000,00 PLN netto (słownie: czterysta siedemnaście tysięcy złotych).

Ambulans_MZ_Informac [...].pdf

2021-04-12 13:29 Robert Judek Zamawiający informuje, że zostały złożone pytania do treści SWZ dotyczącej ww. postępowania. W związku z tym, zgodnie z art. 284 ust. 2 i ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający przedstawia w załączniku treść zapytań wraz z odpowiedziami i informuje, że są one wiążące dla Wykonawców składających ofertę.

Ambulans_MZ_Odpowied [...].pdf

2021-04-09 11:03 Robert Judek Zamawiający informuje, że ulega zmianie termin składania ofert z:
 12-04-2021r. godz. 10:00 (składanie ofert);
 12-04-2021r. godz. 10:05 (otwarcie ofert)
na:
 15-04-2021r. godz. 10:00 (składanie ofert);
 15-04-2021r. godz. 10:05 (otwarcie ofert)
2021-04-09 11:02 Robert Judek Zamawiający informuje, że zostały złożone pytania do treści SWZ dotyczącej ww. postępowania. W związku z tym, zgodnie z art. 284 ust. 2 i ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający przedstawia w załączniku treść zapytań wraz z odpowiedziami i informuje, że są one wiążące dla Wykonawców składających ofertę.

Ambulans_MZ_Odpowied [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1673