Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa wykładzin podłogowych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie

Termin:
Zamieszczenia : 15-01-2016 08:18:24
Składania : 28-01-2016 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

I.Oferty cenowe:
Złożyć należy za pomocą platformy zakupowej KWP w Lublinie.

Dla ważności oferty Zamawiający wymaga:
- podania wszystkich cen i wartości poszczególnych usług wyszczególnionych w załączniku nr 1, na podstawie, którego Zamawiający będzie mógł określić prawidłowość sporządzenia oferty cenowej,

- złożenia oferty na drukach określonych przez Zamawiającego wydrukowane, podpisane i załączone do oferty jako skan w formacie pdf lub jpg. Przedmiotowe druki mogą również być przesłane pocztą elektroniczną na adres: Anna.lagoda@lu.policja.gov.pl

- załączenia do oferty dokumentów potwierdzających posiadanie przez zaoferowane rodzaje wykładziny wymaganych parametrów technicznych wyszczególnionych w załączniku nr 1,



II. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wykładziny dywanowej i PCV, taśmy samoprzylepnej oraz listew: aluminiowej, przypodłogowej i samoprzylepnej na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie.

III. Opis odpowiednich części zamówienia
Dla ważności oferty Zamawiający wymaga podania wszystkich cen i wartości oferowanych materiałów określonych w ofercie cenowej (zgodnie z załącznikiem nr 1), na podstawie którego Zamawiający będzie mógł określić prawidłowość sporządzenia oferty cenowej (pod względem rachunkowym i merytorycznym).

IV. Wymagania stawiane oferentom
1. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania materiałów, na własny koszt i ryzyko, w formie zamówień cząstkowych, w terminie nie dłuższym niż 5 dni od dnia otrzymania zapotrzebowania od Zamawiającego (dopuszczalna droga faksowa, mailowa), określającego ilość, rodzaj materiału oraz miejsce dostawy na terenie miasta Lublin.
2. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego (tel.: 81- 535 46 62 lub 81-535 41 95) o terminie dostawy z dwudniowym wyprzedzeniem.
3. Materiały będące przedmiotem dostawy będą dostarczone w opakowaniach zabezpieczających je przed uszkodzeniem lub zniszczeniem. Każde opakowanie musi zawierać etykietę informacyjną.
4. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały wyszczególnione w załącznikach będą pełnowartościowe, w klasie I gatunku materiałów.
5. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wady dostarczonego materiału Wykonawca zobowiązuje się do wymiany na materiał wolny od wad w terminie określonym przez Zamawiającego nie dłuższym niż 5 dni.
6. W przypadku zmiany stawek podatku VAT na materiały będące przedmiotem niniejszego zamówienia, ceny jednostkowe brutto wyszczególnione w załącznikach mogą ulec zmianie, kosztem zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianych materiałów. Zmiana dotyczy ceny brutto z zachowaniem ceny netto.
7. Od 2017 roku ceny jednostkowe brutto określone w ofercie mogą ulec zmianie raz w roku, nie więcej niż o wskaźnik zmian cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany w obwieszczeniu Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w biuletynie GUS z zachowaniem formy pisemnego powiadomienia, na jeden miesiąc przed planowaną podwyżką. Ceny będą zawierać obowiązujący podatek VAT.
8. Akceptacja w całości wzoru umowy - załącznik nr 3.

V. Termin wykonania umowy
Umowa będzie realizowana przez okres 2 lat od dnia podpisania umowy przez obie strony.

VI. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- cena oferty brutto – 100%
Cena oferty określona przez oferenta w druku oferty traktowana będzie jako ostateczna i nie będzie ona podlegała dodatkowym negocjacjom.

VII. Sposób obliczenia ceny
1. Podstawą oceny będzie wartość brutto „Razem”.
2. Wartość brutto „Razem” winna być sumą wartości brutto materiałów z poszczególnych wierszy.
3. „Wartość brutto [zł]” materiałów winna być iloczynem kolumny „Ilość” oraz „Cena jednostkowa brutto [zł]”.
4. Zamawiający w toku badania oferty poprawi oczywiste omyłki rachunkowe.

VIII. Termin płatności
Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktur za zrealizowane dostawy cząstkowe w terminie 21 dni od dnia otrzymania faktur.

IX. Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:
Anna Łagoda i Marzena Konieczny- tel.: (81) 535 41 95 - Wydział Inwestycji i Remontów KWP w Lublinie

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
dane oferenta2.doc 0 2016-01-15 08:18:24 Postępowanie
Wzór umowy 3.doc 0 2016-01-15 08:18:24 Postępowanie
oferta cenowa 1.xls xls 0 2016-01-15 08:18:24 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa wykładzin podłogowych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie -

oferta cenowa 1.xls

1 komplet - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3177 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 cena oferty brutto – 100% - - (0)
4 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 211