Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/PROW/138/2020 Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Prowod Sp. z o. o.

Piotr Stolarski
Prowod Sp. z o.o.
Termin:
Zamieszczenia : 29-09-2020 11:39:00
Składania : 01-10-2020 12:00:00
Otwarcia : 01-10-2020 12:05:00
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


W imieniu Prowod Sp. z o. o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest celem uzyskania ofert na: "Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Prowod Sp. z o. o."


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.


Zakres przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku do Zapytania ofertowego (kosztorysie).


Zamawiający wymaga:

- warunki płatności: min. 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury; 

- termin realizacji: do 7 dni od złożenia zamówienia; 

- dodatkowe koszty związane z dostawą: po stronie Wykonawcy;  

- dostawa zamówienia pod adres: Prowod Sp. z o. o. - Biuro Zarządu, ul. Janiny Kłopockiej 3, 45-920 Opole

- Zamawiający wymaga złożenia oferty na cały zakres zamówienia. Nie dopuszcza się składania ofert na wybrane elementy zamówienia;

- Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą Kosztorys szczegółowy, z którego będzie wynikała cena ofertowa, opracowany na podstawie załącznika do niniejszego zapytania ofertowego. 

- Dla pozycji Kosztorysu, w których wpisano konkretnego producenta/model/rodzaj artykułu Zamawiający wymaga dostarczenia dokładnie takiego artykułu. W razie jakichkolwiek pytań dot. zakresu zamówienia należy kontaktować się z Zamawiającym.


Klauzula informacyjna RODO udostępniona została pod adresem:  

https://prowod.pl/download/attachment/1474/klauzula-informacyjna-dla-klientow-i-kontrahentow.pdf


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2020_09_29_Kosztorys ofertowy.xlsx xlsx 16.55 2020-09-29 11:39:00 Postępowanie
2020_09_30_Kosztorys ofertowy_aktualizacja.xlsx xlsx 16.54 2020-09-30 09:44:06 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-09-30 09:44 Piotr Stolarski Zamawiający informuję, iż zmienił zapis poz. 2 kosztorysu na "Długopis automatyczny czerwony BIC Atlantis Soft lub BIC Atlantis Exact lub PILOT RexGrip".
W załączniku zaktualizowany kosztorys.

2020_09_30_Kosztorys [...].xlsx

2020-09-29 14:13 Piotr Stolarski Zamawiający informuje, iż wpłynęło pytanie do przedmiotowego postępowania. Poniżej stanowisko Zamawiającego:
Pyt. "W wielu pozycjach są podane produkty konkretnego producenta/marki, proszę powiedzieć czy w tej pozycji wyceniamy tylko te produkty wszkazane przez Zamawiającego, czy też równoważne produkty."
Odp. "W odpowiedzi na pytanie Zamawiający informuje, iż dla pozycji dla których wpisano konkretną nazwę produktu należy wycenić właśnie taki produkt."

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Materiały biurowe Materiały biurowe wg załącznika 1 kpl. Prowod Sp. z o. o. Biuro Zarządu
Janiny Kłopockiej 3
45-920, Opole
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3335 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - min. 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić. (0)
3 Dostawa - Dostawa pod adres: ul. Janiny Kłopockiej 3, 45-920 Opole. Koszt dostawy po stronie dostawcy. Proszę potwierdzić. (0)
4 Termin dostawy - Do 7 dni od złożenia zamówienia. Proszę potwierdzić. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 311