Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZO/6/07/2020 „Wycinka drzew, krzewów, usunięcie wiatrołomów oraz sprzedaż drewna pochodzącego z wycinki na terenie Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze.”

Termin:
Zamieszczenia : 17-07-2020 14:58:00
Składania : 27-07-2020 14:56:22
Otwarcia : 28-07-2020 10:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp.z o.o. w Kamiennej Górze zaprasza do złożenia ofert na „Wycinkę drzew, krzewów, usunięcie wiatrołomów oraz sprzedaż drewna pochodzącego z wycinki, na terenie Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze.”

Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w pliku pn. Zapytanie Ofertowe, załączonym do niniejszego postępowania (Opis przedmiotu zamówienia).

Warunki realizacji zamówienia określone zostały we Wzorze umowy - Załącznik nr 3 do niniejszego postępowania. 


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


UWAGA:

Ofertę należy złożyć na Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego postępowania. 

Wraz z ofertą należy złożyć wypełnione przez Wykonawcę Załączniki nr 1.1, 1.2, 2, 4, 5 i 6.


Warunki zaoferowane przez Wykonawcę w Formularzu oferty są wiążące i one będą podlegały ocenie.


Kryterium oceny ofert są ceny brutto (100%), określone przez Wykonawcę w pkt 4 Formularza oferty.


Formularz oferty (Załącznik nr 1) oraz Załączniki nr  1.1, 1.2, 2, 4, 5 i 6 musi podpisać osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy.


1.   Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

2.   Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynie po upływie termin składania wniosku, o którym mowa w pkt 1 lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.

3.  Jeżeli nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostaną złożone oferty o tej samej różnicy pomiędzy ceną wycinki a ceną sprzedaży drewna, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy w ofertach dodatkowych nie będą mogli zaoferować cen wyższych niż zaoferowane wcześniej w złożonych ofertach. W przypadku, gdy złożone zostaną oferty dodatkowe o takiej samej różnicy cen, Zamawiający w celu wyboru oferty może prowadzić negocjacje dotyczące ceny.

4. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

1)      jest niezgodna z postanowieniami niniejszego zapytania ofertowego,

2)      jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia;

3)      jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

4)      zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;

5)      została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert;

6)      zawiera błędy w obliczeniu ceny;

7)      jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

5.  Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:

1)      nie złożono co najmniej jednej oferty niepodlegającej odrzuceniu;

2)   cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;

3)      jeżeli zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;

4)    wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym lub interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;

5)      postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.


KLAUZULA INFORMACYJNA dotycząca RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiający informuje Wykonawców, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze, tel. +48 75 64 59 710.

2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Dolnośląskim Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. jest Pan Jan Suchecki, mail: iod@dcr.org.pl, tel. +48 697 071 511.

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia  pn. Wycinka drzew, krzewów, usunięcie wiatrołomów oraz sprzedaż drewna pochodzącego z wycinki na terenie Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze.”, nr sprawy ZO/6/07/2020 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 75/ 645 96 62

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 4120.01 2020-07-17 14:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Wzór umowy .pdf pdf 76.98 2020-07-17 14:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 7a .pdf pdf 1604.37 2020-07-17 14:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 7b.pdf pdf 6583.39 2020-07-17 14:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 8.pdf pdf 8622.93 2020-07-17 14:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - formularz oferty.doc doc 81.5 2020-07-17 14:58:00 Kryterium
Załącznik nr 1.1 - Część 1 .doc doc 118 2020-07-17 14:58:00 Kryterium
Załącznik nr 1.2 - Część 2 .doc doc 114 2020-07-17 14:58:00 Kryterium
Załącznik nr 2.doc doc 85 2020-07-17 14:58:00 Kryterium
Załącznik nr 4.docx docx 12 2020-07-17 14:58:00 Kryterium
Załącznik nr 5.docx docx 12.02 2020-07-17 14:58:00 Kryterium
Załącznik nr 6.docx docx 11.46 2020-07-17 14:58:00 Kryterium
informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 265.52 2020-07-27 11:19:23 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-07-27 14:56 Patrycja Sadowska Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Zamawiający przewiduje zmianę sposobu kalkulacji ceny ofertowej polegającą na rezygnacji z załączonych formularzy cenowych stanowiących Załącznik nr 1.1 i 1.2 do Zapytania Ofertowego. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie. Zamawiający przeprowadzi nowe postępowanie z uwzględnieniem wyżej wymienionych zmian.
2020-07-27 11:19 Patrycja Sadowska Zamawiający publikuje informację o unieważnieniu postępowania.

informacja o unieważ [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Różnica pomiędzy ceną ofertową wycinki drzew a ceną sprzedaży drewna na terenie Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze.” - 1 usługa Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o.
Janusza Korczaka 1
58-400, Kamienna Góra
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3153 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności za wycinkę drzew - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Warunki płatności za sprzedaż drewna - Przelew 25 dni od daty wpływu faktury do Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Termin realizacji - 5 dni od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Złożenie oferty - Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 należy wypełnić, podpisać, zeskanować i załączyć (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - for [...].doc

(0)
7 Załącznik nr 1.1 - Formularz cenowy dla Zadania 1 należy wypełnić, podpisać, zeskanować i załączyć (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1.1 - C [...].doc

(0)
8 Załącznik nr 1.2 - Formularz cenowy dla Zadania 2 należy wypełnić, podpisać, zeskanować i załączyć (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1.2 - C [...].doc

(0)
9 Wykaz wykonanych usług - Dokument stanowiący Załącznik nr 2 należy wypełnić, podpisać, zeskanować i załączyć (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2.doc

(0)
10 Oświadczenie Wykonawcy - Dokument stanowiący Załącznik nr 4 należy wypełnić, podpisać, zeskanować i załączyć (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 4.docx

(0)
11 Wykaz osób - Dokument stanowiący Załącznik nr 5 należy wypełnić, podpisać, zeskanować i załączyć (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 5.docx

(0)
12 Wykaz narzędzi - Dokument stanowiący Załącznik nr 6 należy wypełnić, podpisać, zeskanować i załączyć (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 6.docx

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 1096