Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: zaprasza do złożenia oferty cenowej dotyczącej opracowania dokumentacji projektowej modernizacji istniejącego placu zabaw dla realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja istniejącego placu zabaw pomiędzy ulicami Armii Krajowej i Monte Cassino na osiedlu Zielony Jar” w Płocku.– zlokalizowanego w Płocku w sąsiedztwie parkingu, pomiędzy ulicami Armii Krajowej, Monte Cassino i Batalionu Parasol na działce o nr ewid 3690/16 – obręb ewidencyjny nr 1.

Andrzej Księżycki
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 06-07-2020 15:20:00
Składania : 13-07-2020 15:25:00
Otwarcia : 13-07-2020 15:40:00
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający - Gmina Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w trybie przetargu na realizację zamówienia o wartości poniżej 30 tyś. euro 

pn. :„Opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji istniejącego placu zabaw dla realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja istniejącego placu zabaw pomiędzy ulicami Armii Krajowej i Monte Cassino na osiedlu Zielony Jar” w Płocku.zlokalizowanego w Płocku w sąsiedztwie parkingu, pomiędzy ulicami Armii Krajowej, Monte Cassino i Batalionu Parasol na działce o nr ewid 3690/16 – obręb ewidencyjny nr 1.

I.Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy.

II.Termin realizacji zamówienia -  Termin wykonania kompletnej dokumentacji projektowej z wymaganymi uzgodnieniami wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę lub dokonaniem zgłoszenia robót: 8 tygodni od daty podpisania umowy.

III.Kryteria oceny ofert - cena - 100 %

IV. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. 

Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty. 

V. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.  

VI. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.  

VII. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

VIII. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.  

IX. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.  

X. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.  

XII. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Jarosław Machowski 24 3671506; Andrzej Księżycki 24 3671460


KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO

Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że: 

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;  
  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,  
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: 
    "Opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji istniejącego placu zabaw dla realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja istniejącego placu zabaw pomiędzy ulicami Armii Krajowej i Monte Cassino na osiedlu Zielony Jar” w Płocku.zlokalizowanego w Płocku w sąsiedztwie parkingu, pomiędzy ulicami Armii Krajowej, Monte Cassino i Batalionu Parasol na działce o nr ewid 3690/16 – obręb ewidencyjny nr 1."
  4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.8 oraz art.96 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień publicznych.  
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;  
  6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.  
  7. Posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;  
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*; 
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;  
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

______________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2. OPZ - modernizacja pl zabaw Zielony Jar.pdf pdf 88.44 2020-07-06 15:20:00 Postępowanie
UMOWA-_2- wzór umowy.pdf pdf 199.17 2020-07-06 15:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do umowy - Karta pobytu nadzoru autorskiego.doc doc 34 2020-07-06 15:20:00 Postępowanie
Zalącznik nr 3 do opz.pdf pdf 484.5 2020-07-06 15:20:00 Postępowanie
Załacznik nr 1 do opz.pdf pdf 386.59 2020-07-06 15:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do opz.pdf pdf 410.21 2020-07-06 15:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do opz.pdf pdf 469.67 2020-07-06 15:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 a do opz.pdf pdf 451.85 2020-07-06 15:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 5b do OPZ - zamiana zabawki.pdf pdf 249.74 2020-07-06 15:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do opz -Ocena geotechniczna..pdf pdf 12026.91 2020-07-06 15:20:00 Postępowanie
e-fakturowanie.odt odt 18.41 2020-07-06 15:20:00 Kryterium
Tabela elementów scalonych.odt odt 18.58 2020-07-06 15:20:00 Kryterium

Komunikaty

2020-07-21 15:01 Andrzej Księżycki Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
W wyznaczonym terminie do składania ofert złożono 4 oferty:
1. Primtech Szymon Kita - netto  7900,00 PLN,
2. Outside Studio Projektowe Sp. z o.o. - netto 7 090,00 PLN,
3. Active Line Marcin Taczalski - netto 8 650,00 PLN,
4. Lege Artis Łukasz Wyka - netto 8 700,00 PLN

Za najkorzystniejszą uznano ofertę złożoną przez firmę Outside Studio Projektowe Sp. z o.o.



Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wynagrodzenie za dokumentacje projektową zgodnie z par. 8 ust 2. pkt. 1) wzoru umowy 1 usługa Urząd Miasta Płock
Pl. Stary Rynek 1
09-400, Płock
(0)
2 Wynagrodzenie za nadzór autorski zgodnie z par. 8 ust 2. pkt 2) wzoru umowy 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3309 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Termin realizacji umowy - Proszę potwierdzić (0)
4 E-fakturowanie - Proszę wpisać odpowiedni: faktura papierowa/faktura ustrukturyzowana.

e-fakturowanie.odt

(0)
5 Tabela elementów scalonych - Proszę wypełnić i dołączyć do oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Tabela elementów sca [...].odt

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 578