Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-07-2020 11:35:00 |
Składania : | 14-07-2020 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Warunki zakupu:
1. Termin realizacji zamówienia do - zgodnie z załącznikiem "Opis przedmiotu zamówienia"
2. Wszelkie koszty związane z realizacja zamówienia w tym koszt transportu /przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
3. Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 21 dni od dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres.
4. Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl.
5. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt dostawcy/wykonawcy.
6. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy/wykonawcy.
7. Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia.
8. Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.
9. W celu szczegółowej wyceny zalecamy wizje lokalną
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. Regulaminu i jego akceptacja.
Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku braku zgody na powyższe warunki -nie należy składać oferty.
Dostawca oświadcza, że Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z akcyza. Sprzedający dostarcza tylko fakturę Vat.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 67 263 22 33 wew. 420, osoba kontaktowa Jakub Sztekel
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
.
2020-07-06 23:58 | Sekcja Infrastruktury i Logistyki |
W
związku
z
powtarzającymi
się
pytaniami
Zamawiający
załącza
skan
obowiązującej
decyzji
wodnoprawnej.
Pozostałe
dokumenty
(stanowiące
załączniki
do
obowiązującej
decyzji)
tj.
dokumentacja
hydrologiczna,
operat
wodnoprawny
itp.
będą
udostępnione
po
wyłonieniu
Wykonawcy. Dodatkowo Zamawiający informuje o: • Wykonawca musi przewidzieć i ponieść wszystkie opłaty (np. za wydanie pozwolenia wodnoprawnego za pobór wody podziemnej, oceny wodnoprawnej, pełnomocnictwa, kopi map, badań wody itp.) niezbędne do uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia wodnoprawnego; • Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu kopię mapy zasadniczej w formie papierowej dla wszystkich działek (294/3, 299, 300, 301, 302, 303/4, 303/7, 304/9, 304/12, 304/14, 306/7) oraz skan tej mapy w formacie *.jpg. Jeśli zajdzie potrzeba załączenia dodatkowo innej mapy, może ona obejmować jedynie niezbędny teren; • Zamawiający posiada badania wody (będą one udostępnione po wyłonieniu Wykonawcy) jednak obowiązkiem Wykonawcy jest w razie potrzeby aktualizacja ich lub ich rozszerzenie; • Wody popłuczne z SUW odprowadzone są do kanalizacji miejskiej; • Zamawiający nie wykonuje badań zwierciadła, jeśli zajdzie potrzeba obowiązkiem Wykonawcy jest wykonanie niezbędnych badań; • W przypadku rysunku np. mapa terenu wraz z lokalizacją studni i strefy ochronnej, należy załączyć go w formie elektronicznej w formacie *.dwg |
Komunikaty