Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.15.2020.1022 Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pracowni w celu realizacji projektu w obszarze turystyczno-gastronomicznym

Termin:
Zamieszczenia : 12-06-2020 11:58:00
Składania : 14-07-2020 08:00:00
Otwarcia : 14-07-2020 08:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo, 

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pracowni na potrzeby realizacji projektu „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze turystyczno-gastronomicznym”, który jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR.

Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części:

CZĘŚĆ 1 - Zakup, dostawa i montaż mebli szkolnych i biurowych na potrzeby realizacji projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1.1 do niniejszej specyfikacji.

CZĘŚĆ 2  - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pracowni hotelarskiej (s. nr 10) w ZS1 na potrzeby realizacji projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1.2 do niniejszej specyfikacji.

CZĘŚĆ 3 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pracowni organizacji usług kelnerskich (s.nr 14) w ZS1 na potrzeby realizacji projektu . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1.3 do niniejszej specyfikacji.

CZĘŚĆ 4 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pracowni kucharskiej w ZS5 na potrzeby realizacji projektu.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1.4 do niniejszej specyfikacji.

CZĘŚĆ 5 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pracowni cukierniczej w ZS5 na potrzeby realizacji projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1.5 do niniejszej specyfikacji.

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SIWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZAŁĄCZNIK nr 1.1.4.jpg jpg 661.63 2020-06-12 11:58:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK nr 7-Wzór oświadczenia Wykonawcy o wydaniu braku wydania ...doc doc 36 2020-06-12 11:58:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK nr 1.1.3.jpg jpg 682.24 2020-06-12 11:58:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK nr 6-Wzór oświadczenia Wykonawcy o orzeczeniubraku orzeczenia ....doc doc 34 2020-06-12 11:58:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK nr 5-Oświadczenie dotyczace grupy kapitałowej.doc doc 39 2020-06-12 11:58:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK nr 4- wzór umowy.pdf pdf 2417.15 2020-06-12 11:58:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK nr 3-Formularz ofertowy.doc doc 322.5 2020-06-12 11:58:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK nr 2 - JEDZ.xml xml 131.33 2020-06-12 11:58:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK nr 1.5 Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pracowni cukierniczej w ZS5.doc doc 140.5 2020-06-12 11:58:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK nr 1.4 Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pracowni kucharskiej w ZS5..doc doc 145 2020-06-12 11:58:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK nr 1.3 Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pracowni organizacji usług kelnerskich (s.nr 14) w ZS1..doc doc 159 2020-06-12 11:58:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK nr 1.2 Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pracowni hotelarskiej (s. nr 10) w ZS1..doc doc 136.5 2020-06-12 11:58:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK nr 1.1.5.pdf pdf 558.3 2020-06-12 11:58:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK nr 1.1.2.jpg jpg 602.04 2020-06-12 11:58:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK nr 1.1.1.jpg jpg 576.95 2020-06-12 11:58:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK nr 1.1 Zakup, dostawa i montaż mebli szkolnych i biurowych..doc doc 115 2020-06-12 11:58:00 Postępowanie
SIWZ- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia.pdf pdf 14044.95 2020-06-12 11:58:00 Postępowanie
2020-OJS112-271168-pl Ogłoszenie TED.pdf pdf 179.91 2020-06-12 11:58:00 Postępowanie
Odpowiedź do postępowania ZP.271.15.2020.1022 na pytania z dnia 17.06.2020.pdf pdf 411.34 2020-06-18 14:57:12 Publiczna wiadomość
Odpowiedź do postępowania ZP.271.15.2020.1022 na pytania z dnia 29.06.2020.pdf pdf 345.59 2020-06-30 08:47:25 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert 14.07.2020.pdf pdf 710.64 2020-07-14 12:00:16 Publiczna wiadomość
ZAŁĄCZNIK nr 5-Oświadczenie dotyczace grupy kapitałowej.doc doc 39 2020-07-14 12:01:55 Publiczna wiadomość
Zawiadominie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 1691.42 2020-07-17 11:25:06 Publiczna wiadomość
wniosek o zwrot wadium(1).rtf rtf 278.43 2020-07-21 12:47:34 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf pdf 1010.28 2020-07-31 10:11:57 Publiczna wiadomość
2020-OJS150-367579pl Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia TED.pdf pdf 181.17 2020-08-05 09:11:45 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-08-05 09:11 Justyna Polańska Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pracowni w celu realizacji projektu w obszarze turystyczno-gastronomicznym. Zakup dostawa i montaż wyposażenia dotyczy pracowni Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Sączu i Zespołu Szkół nr 5-Specjalnych w Nowym, oraz biura projektu. Zamówienie przeznaczone dla uczestników projektu: „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze turystyczno-gastronomicznym”, który jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR. - OGŁOSZENIE OPUBLIKOWANE NA TED

2020-OJS150-367579pl [...].pdf

2020-07-31 10:11 Justyna Polańska Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pracowni w celu realizacji projektu w obszarze turystyczno-gastronomicznym. Zakup dostawa i montaż wyposażenia dotyczy pracowni Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Sączu i Zespołu Szkół nr 5-Specjalnych w Nowym, oraz biura projektu. Zamówienie przeznaczone dla uczestników projektu: „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze turystyczno-gastronomicznym”, który jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR.

ogłoszenie o udziele [...].pdf

2020-07-21 12:47 Justyna Polańska ZWROT WADIUM OFERENTOM, KTÓRYCH OFERTY NIE ZOSTAŁY WYBRANE JAKO NAJKORZYSTNIEJSZE.
Zamawiający Miasto Nowy Sącz–Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości informuje, że zgodnie z zasadą Wadium zwracane jest po zakończeniu postępowania, tj. po wyłonieniu wykonawcy lub po unieważnieniu postępowania, niezwłocznie po otrzymaniu wniosku o zwrot wadium. Wzór wniosku, można pobrać z załączenia.Wypełniony wniosek należy przedłożyć zamawiającemu w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy.

wniosek o zwrot wadi [...].rtf

2020-07-17 11:25 Justyna Polańska ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY z dnia 17-07-2020.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), Zamawiający Miasto Nowy Sącz–Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Nr ZP.271.15.2020.1022 wybrano najkorzystniejsze oferty dla jednej części zamówienia. Szczegóły w załączonym komunikacie.

Zawiadominie o wybor [...].pdf

2020-07-14 12:01 Justyna Polańska ZAMAWIAJĄCY PRZYPOMINA: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji Z OTWARCIA OFERT przekazuje Zamawiającemu za pośrednictwem Platformy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Oświadczenie w wersji elektronicznej ma być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W załączeniu wzór formularza stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

ZAŁĄCZNIK nr 5-Oświa [...].doc

2020-07-14 12:00 Justyna Polańska INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT ZP.271.15.2020.1022. Zamawiający – Miasto Nowy Sącz -Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości, ul. Wyspiańskiego 13, 33-300 Nowy Sącz, działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zmianami) przekazuje informację z otwarcia ofert, które odbyło się w dniu 14.07.2020 o godz. 08:30. Informacja w załączeniu.

Informacja z otwarci [...].pdf

2020-06-30 08:47 Justyna Polańska ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA- W odpowiedzi na pytanie do postępowania przetargowego, które wpłynęło na platformie zakupowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/355931 dnia 29.06.2020r. Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości udziela odpowiedzi. Treść zapytań i odpowiedzi w załączniku.

Odpowiedź do postępo [...].pdf

2020-06-18 14:57 Justyna Polańska ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA- W odpowiedzi na pytania do postępowania przetargowego, które wpłynęły na platformie zakupowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/355931 dnia 17.06.2020r. Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości udziela odpowiedzi. Treść zapytań i odpowiedzi w załączniku.

Odpowiedź do postępo [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1148