Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa druków dla Urzędu Miejskiego w Elblągu

Bożena Murawska
Urząd Miejski w Elblągu Oddział: Departament Obsługi Urzędu
Termin:
Zamieszczenia : 24-03-2020 13:40:00
Składania : 31-03-2020 09:30:00
Otwarcia : 31-03-2020 09:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Postępowanie prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 110/2019 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 06 marca 2019 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równoważności kwoty 30 000 euro w Urzędzie Miejskim w Elblągu.

 

Dostawa druków dla Urzędu Miejskiego w Elblągu

 

I.          ZAMAWIAJĄCY:

GMINA – MIASTO ELBLĄG

82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 

 

II.        Opis przedmiotu zamówienia

1.   Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa druków według wzorów stanowiących ZAŁACZNIK NR 2 do zapytania ofertowego, w ilościach i terminach podanych w załącznikach od nr 1 do nr 3 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁACZNIK NR 1 do zapytania ofertowego.

2.     Zamawiający wymaga, aby treść, forma i jakość druków była zgodna ze wzorami Zamawiającego, przekazanymi w Załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.

3.     Zamawiający informuje, że jeśli wymaga tego forma druku, to należy go zbigować i dostarczyć w formie gotowej do użytku.

4.     Zamawiający zastrzega sobie możliwość wymiany wzorów druków przekazanych jako ZAŁACZNIK NR 2 do zapytania ofertowego na nowe po okazaniu się aktów wykonawczych zmieniających ich treść.

5.     Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia realizowany był według etapów opisanych w załącznikach od nr 1 do nr 3 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁACZNIK NR 1 do zapytania ofertowego.

 

III.      TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

data zakończeni: 31.12.2020

w tym:

I etap – 3 tygodnie od daty podpisania umowy

II etap – do dnia 31 lipca 2020 roku,

III etap – do dnia 30 września 2020 roku,

IV etap – do dnia 31 grudnia 2020 roku.

 

IV.   Opis sposobu obliczenia ceny

1.     Cenę (bez VAT) oferty w ZAŁĄCZNIKU NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO należy obliczyć wypełniając formularze asortymentowo-cenowe do oferty – będące załącznikami do złożonej oferty. Pozycja „Wartość (bez VAT)” z formularzy asortymentowo-cenowych do oferty będzie iloczynem ceny jednostkowej (bez VAT) i ilości. 

2.  CENA NETTO oferty musi odpowiadać wartości podanej w ZAŁĄCZNIKU NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

3.  Cena (brutto) oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

4. Cena nie podlega waloryzacji.

5. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 

V.     Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty najkorzystniejszej wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

1.   Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w zapytaniu ofertowym.

2.   Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o następującym znaczeniu:

(1)     cena (brutto) - 100 %

3.   Sposób oceny ofert:

Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert: XC  x  100%

Sposób obliczenia XC:

XC = cena (brutto) najniższa x 100 pkt / cena (brutto) badanej oferty

 

VI.       termin składania ofert

1.      Oferty należy składać do dnia 31 marca 2020 r. do godziny 09:30

2.      Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.

3.   Składana oferta musi zawierać: wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO –wraz z wypełnionymi formularzami asortymentowo-cenowymi do oferty.

  

VII.     Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami

Bożena Murawska – Departament Obsługi Urzędu, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 304, telefon 55 239 32 00, e-mail: dou@umelblag.pl

Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.

 

VIII.   Wzór umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy albo ogólne warunki umowy określające warunki realizacji zamówienia, które po dokonaniu wyboru Wykonawcy nie podlegają zmianom

Zamawiający przekazuje wzór Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

 

IX.       Informacje dodatkowe

1.      Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.

2.      Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.

3.      Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

4.      W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.

5.      Ofertę należy sporządzić w języku polskim.

 

X.         Załączniki

1.      ZAŁĄCZNIK NR 1 - wzór umowy wraz z załącznikami do umowy od nr 1 do nr 3

2.      ZAŁĄCZNIK NR 2 – WZORY DRUKÓW

3.      ZAŁĄCZNIK NR 3 – WYCENA DOSTAWY i DANE TELEADRESOWE WYKONAWCY

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 3.pdf pdf 1337.9 2020-03-24 13:40:00 Postępowanie
skan druków.zip zip 141784.54 2020-03-24 13:40:00 Postępowanie
Wzór umowy.pdf pdf 1434.38 2020-03-24 13:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.pdf pdf 3550.75 2020-03-24 13:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.pdf pdf 1780.14 2020-03-24 13:40:00 Postępowanie
dane teleadresowe i wycena dostawy.docx docx 18.09 2020-03-24 13:40:00 Postępowanie
tabela do wyceny - zał. nr 1.docx docx 25.21 2020-03-24 13:40:00 Postępowanie
tabela do wyceny - zał. nr 2.docx docx 18.16 2020-03-24 13:40:00 Postępowanie
tabela do wyceny - zał. nr 3.docx docx 17.34 2020-03-24 13:40:00 Postępowanie

Komunikaty

2020-04-08 10:42 Bożena Murawska W wyniku postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równoważności kwoty 30 000 euro Zamawiający zawiadamia, że w postępowaniu
Dostawa druków do Urzędu Miejskiego w Elblągu
wybrano najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryterium oceny ofert określonym w zapytaniu ofertowym do 30 000 euro, tj. cena (brutto) - 100%.

Wybrano ofertę firmy:
IWOBART Iwona Chyrzewska, 11-200 Bartoszyce, z-d prod.: 11-0470 Dobre Miasto ul. Fabryczna 21A, cena (brutto) oferty:
48 098,78 zł.
2020-03-26 10:06 Bożena Murawska dot. Dostawa druków dla Urzędu Miejskiego w Elblągu

Treść Zapytań skierowanych do Zamawiającego i wyjaśnienia udzielone w dniu 26 marca 2020 r.

Pytanie nr 1
Czy dopuszczają Państwo możliwość składania oferty częściowej- na wybrane druki?

Odpowiedź nr 1
Zamawiający informuje, że nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowej.

Pytanie nr 2
W załącznikach brakuje informacji dotyczącej specyfikacji druków- Rodzaj
i gramatura papieru, objętość, sposób łączenia itp. Prosimy o przekazanie takiej specyfikacji, która niezbędna jest do określenia kosztu wykonania druków.

Odpowiedź nr 2
Druki wyszczególnione w załączniku nr 1 – druki standard oraz w załączniku
nr 2 nie wymagają podania specyfikacji. Druki wyszczególnione w załączniku
nr 3 mają potrzebny niezbędny opis charakteryzujący te druki.

Pytanie nr 3
Prosimy również o udostępnienie Załącznika nr, który ma zostać załączony
do oferty wypełniony, w wersji edytowalnej. Załączony dokument to pdf
z wypełnionymi tabelami.

Odpowiedź nr 3
Zamawiający przekazał w wersji edytowalnej „WYCENA DOSTAWY i DANE TELEADRESOWE WYKONAWCY” wraz z tabelami do wyceny.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa druków dla Urzędu Miejskiego w Elblągu Proszę załączyć wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO wraz z formularzami asortymentowo-cenowymi. 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3309 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji zamówienia - data zakończeni: 31.12.2020 w tym: I etap – 3 tygodnie od daty podpisania umowy II etap – do dnia 31 lipca 2020 roku, III etap – do dnia 30 września 2020 roku, IV etap – do dnia 31 grudnia 2020 roku. Proszę potwierdzić. (0)
3 wzór Umowy - Akceptuję wzór umowy, proszę potwierdzić. (0)
4 Wycena dostawy i dane teleadresowe - Proszę wypełnić ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO wraz z formularzami asortymentowo-cenowymi. i załączyć, proszę potwierdzić. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 505