Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-03-2020 13:40:00 |
Składania : | 31-03-2020 09:30:00 |
Otwarcia : | 31-03-2020 09:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
ZAPYTANIE
OFERTOWE
Postępowanie prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 110/2019 PREZYDENTA
MIASTA ELBLĄG z dnia 06 marca 2019 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu
udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych
równoważności kwoty 30 000 euro w Urzędzie Miejskim w Elblągu.
Dostawa druków dla Urzędu Miejskiego w Elblągu
I.
ZAMAWIAJĄCY:
GMINA – MIASTO ELBLĄG
82-300 Elbląg, ul. Łączności
1
II.
Opis przedmiotu
zamówienia
1.
Przedmiotem
zamówienia jest wykonanie i
dostawa druków według wzorów stanowiących ZAŁACZNIK NR 2 do zapytania
ofertowego, w ilościach i terminach podanych w załącznikach od nr 1 do nr 3 do
wzoru umowy stanowiącego ZAŁACZNIK NR 1 do zapytania ofertowego.
2. Zamawiający
wymaga, aby treść, forma i jakość druków była zgodna ze wzorami Zamawiającego,
przekazanymi w Załączniku nr 2 do
zapytania ofertowego.
3. Zamawiający
informuje, że jeśli wymaga tego forma druku, to należy go zbigować i dostarczyć
w formie gotowej do użytku.
4. Zamawiający
zastrzega sobie możliwość wymiany wzorów druków przekazanych jako ZAŁACZNIK NR
2 do zapytania ofertowego na nowe po okazaniu się aktów wykonawczych
zmieniających ich treść.
5. Zamawiający
wymaga, aby przedmiot zamówienia realizowany był według etapów opisanych w
załącznikach od nr 1 do nr 3 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁACZNIK NR 1 do
zapytania ofertowego.
III.
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
data zakończeni: 31.12.2020
w tym:
I etap – 3 tygodnie od daty
podpisania umowy
II etap – do dnia 31 lipca
2020 roku,
III etap – do dnia 30
września 2020 roku,
IV etap – do dnia 31 grudnia
2020 roku.
IV. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Cenę (bez VAT) oferty w ZAŁĄCZNIKU NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO należy
obliczyć wypełniając formularze
asortymentowo-cenowe do oferty – będące załącznikami do złożonej oferty. Pozycja „Wartość (bez VAT)” z formularzy
asortymentowo-cenowych do oferty będzie
iloczynem ceny jednostkowej (bez VAT) i ilości.
2. CENA NETTO oferty musi odpowiadać wartości
podanej w ZAŁĄCZNIKU NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
3. Cena (brutto) oferty musi obejmować wszystkie koszty
związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
4. Cena nie podlega
waloryzacji.
5. Cena oferty
powinna być wyrażona w złotych (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
V. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze
oferty najkorzystniejszej wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu
oceny ofert
1.
Zamawiający
wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert
określonego w zapytaniu ofertowym.
2.
Przy
wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o
następującym znaczeniu:
(1)
cena (brutto) - 100 %
3.
Sposób
oceny ofert:
Liczba punktów przyznawana w przyjętym
kryterium oceny ofert: XC x 100%
Sposób obliczenia XC:
XC = cena (brutto) najniższa x 100 pkt / cena (brutto) badanej oferty
VI. termin składania ofert
1. Oferty należy składać do dnia 31
marca 2020 r. do godziny 09:30
2. Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się
za pośrednictwem platformy zakupowej.
3. Składana oferta musi zawierać: wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO –wraz z
wypełnionymi formularzami asortymentowo-cenowymi do oferty.
VII. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami
Bożena Murawska – Departament Obsługi Urzędu, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 304, telefon 55 239 32 00, e-mail: dou@umelblag.pl
Zamawiający informuje, że korespondencja z
Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
VIII. Wzór umowy lub istotne
postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy albo
ogólne warunki umowy określające warunki realizacji zamówienia, które po
dokonaniu wyboru Wykonawcy nie podlegają zmianom
Zamawiający przekazuje wzór Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
IX. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę
handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty
najkorzystniejszej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego
przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez
podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru
oferty.
3. Wykonawca może przed
upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców
wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
X.
Załączniki
1.
ZAŁĄCZNIK NR 1 - wzór umowy wraz z załącznikami do umowy od nr 1 do nr 3
2.
ZAŁĄCZNIK NR 2 – WZORY
DRUKÓW
3.
ZAŁĄCZNIK NR 3 – WYCENA
DOSTAWY i DANE TELEADRESOWE WYKONAWCY
2020-04-08 10:42 | Bożena Murawska |
W
wyniku
postępowania
o
udzielenie
zamówienia,
którego
wartość
nie
przekracza
wyrażonej
w
złotych
równoważności
kwoty
30
000
euro
Zamawiający
zawiadamia,
że
w
postępowaniu
Dostawa druków do Urzędu Miejskiego w Elblągu wybrano najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryterium oceny ofert określonym w zapytaniu ofertowym do 30 000 euro, tj. cena (brutto) - 100%. Wybrano ofertę firmy: IWOBART Iwona Chyrzewska, 11-200 Bartoszyce, z-d prod.: 11-0470 Dobre Miasto ul. Fabryczna 21A, cena (brutto) oferty: 48 098,78 zł. |
2020-03-26 10:06 | Bożena Murawska |
dot.
Dostawa
druków
dla
Urzędu
Miejskiego
w
Elblągu Treść Zapytań skierowanych do Zamawiającego i wyjaśnienia udzielone w dniu 26 marca 2020 r. Pytanie nr 1 Czy dopuszczają Państwo możliwość składania oferty częściowej- na wybrane druki? Odpowiedź nr 1 Zamawiający informuje, że nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowej. Pytanie nr 2 W załącznikach brakuje informacji dotyczącej specyfikacji druków- Rodzaj i gramatura papieru, objętość, sposób łączenia itp. Prosimy o przekazanie takiej specyfikacji, która niezbędna jest do określenia kosztu wykonania druków. Odpowiedź nr 2 Druki wyszczególnione w załączniku nr 1 – druki standard oraz w załączniku nr 2 nie wymagają podania specyfikacji. Druki wyszczególnione w załączniku nr 3 mają potrzebny niezbędny opis charakteryzujący te druki. Pytanie nr 3 Prosimy również o udostępnienie Załącznika nr, który ma zostać załączony do oferty wypełniony, w wersji edytowalnej. Załączony dokument to pdf z wypełnionymi tabelami. Odpowiedź nr 3 Zamawiający przekazał w wersji edytowalnej „WYCENA DOSTAWY i DANE TELEADRESOWE WYKONAWCY” wraz z tabelami do wyceny. |
Komunikaty