Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-02-2020 11:22:00 |
Składania : | 27-02-2020 10:45:00 |
Otwarcia : | 27-02-2020 11:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
RI.7011.21.2017.S/R
Opis przedmiotu zamówienia
na opracowanie dokumentacji projektowej dla
zadania
„Udrożnienia i oczyszczenia koryta
Strugi Rybnickiej”
Zapraszam Państwa do
złożenia oferty na opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania „Udrożnienia i oczyszczenia koryta Strugi
Rybnickiej”
A.
Charakterystyka zadania:
B.
W zakresie oferty należy uwzględnić:
1.
Wykonawca jest zobowiązany do pozyskania podkładów
mapowych i wykonania inwentaryzacji we własnym zakresie bądź mapy do celów
projektowych jeżeli zajdzie taka konieczność.
2.
Realizacja zamówienia obejmować będzie opracowanie
dokumentacji projektowej w zakresie:
2.1. Wykonania
projektu oczyszczenia i udrożnienia koryta Strugi Rybnickiej – po 3 egzemplarzy
w tym 1 zatwierdzony przez Nadzór Wodny wraz z wersją elektroniczną (2 egz.)
zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf) na nośniku CD.
2.2. Wykonania
projektu wykonawczego – po 3 egzemplarze wraz z wersją elektroniczną (2
egz.) zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf) na nośniku CD.
2.3. Opracowania
kosztorysu inwestorskiego – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw
sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac
projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie
funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389) – po 1 egzemplarzu
wraz z wersją elektroniczną zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc,
.pdf) na nośniku CD.
2.4. Opracowania
specyfikacji technicznej wykonania - po 3 egzemplarze wraz z wersją
elektroniczną zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf) na nośniku
CD.
2.5. Wykonania
przedmiaru robót opracowany – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r.
poz. 1129) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej,
specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu
funkcjonalno-użytkowego – po 2 egzemplarze wraz z wersją elektroniczną zapisaną
w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf) na nośniku CD.
3.
Główne parametry związane z opracowaniem
dokumentacji:
- długość
odcinka koryta rzeki objęta opracowaniem około 1100 m;
- maksymalna
ilość możliwego zrzutu wód opadowych do Strugi Rybnickiej związana
z projektowaniem drogi Piecewo - SSQ = 0,15 m3/s = 150 dm3/s
= 150 l/s;
- około 500 m
poniżej projektowanego wylotu zlokalizowane jest sztuczne tarlisko troci
wędrownej;
- dokumentacja
projektowa musi zawierać lokalizację, profil podłużny z ujętymi rzędnymi dna
istniejącego oraz rzędne dna po oczyszczeniu, charakterystyczne przekroje
poprzeczne koryta cieku, odległość pomiędzy przekrojami winna wynosić około 100
m, na przekrojach należy nanieść warstwy roślinności porastającej dno oraz
namuły jeżeli występują;
- należy część
pasa roślinności jako naturalne schronienie dla organizmów wodnych bytujących i
migrujących.
4.
Uzyskanie wymaganych decyzji, opinii, sprawdzeń,
uzgodnień i zatwierdzenie dokumentacji projektowej z Nadzorem Wodnym w Lęborku
i inne wymagane przepisami zatwierdzenia oraz uzgodnienia z zamawiającym.
5.
Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć i uzgodnić z
Zamawiającym wstępną koncepcję projektu.
6.
Dokumentacja projektowa powinna spełniać wszystkie
wymogi Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Gdańsku
przedstawione w piśmie z dnia 08.08.2019 r. stanowiącym załącznik nr 3 do opisu
przedmiotu zamówienia.
7.
Ponadto dokumentacja musi uwzględniać wytyczne
Polskiego Związku Wędkarskiego Zarząd Okręgu Słupsk przedstawione w piśmie z
dnia 31.05.2019 r. stanowiącego załącznik nr 4 do opisu przedmiotu zamówienia
8. Zamawiający
udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu w sprawie
uzyskania niezbędnych decyzji, warunków, opinii, uzgodnień oraz uzyskania
pozwolenia na budowę lub braku sprzeciwu do zgłoszenia włącznie.
Oświadczenia o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomościami na
cele budowlane, które są wymagane do złożenia z niektórymi wnioskami,
podpisywać będzie Burmistrz Miasta Lęborka.
9. Przed złożeniem
oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy dokładnie przeanalizować
opis przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona
dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności
jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia.
10. Wartość
ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty opisu przedmiotu
zamówienia.
Zgodnie z art.
13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”,
Zamawiający informuje, że:
·
administratorem
danych osobowych jest Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84‑300
Lębork, tel. 59 8624 280;
·
inspektorem
ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Lęborku jest pani Bożena
Steciuk, e-mail: iod@um.lebork.pl, tel.
59 8637 733;
·
dane
osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1
lit c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia;
·
Wykonawca
posiada:
-
na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
-
na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy;
-
na
podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
-
prawo
do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca
uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy
RODO;
·
Wykonawcy
nie przysługuje:
-
w
związku z art. 17 ust. 3 lit. b d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
-
prawo
do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
C.
Uwagi formalne:
1.
Uprawnionym przez Zamawiającego do kontaktów
z Wykonawcami jest mgr inż. Romuald
Babul – Naczelnik Wydziału Realizacji Inwestycji w siedzibie
Zamawiającego, tel. 59 86-37-753, tel. kom. 608 584 785.
2.
W przypadku pytań związanych z obsługą
platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open
Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w
godzinach 7:00 do 17:00.
3.
Załączniki w wersji elektronicznej:
Załącznik nr 1 Mapa z
oznaczeniem projektowanej drogi i odcinka Strugi Rybnickiej
Załącznik nr 2 Plan sytuacyjny
Załącznik nr 3 Pismo z dnia 08.08.2019 r. z PGW WP ZZG
Załącznik nr 4 Pismo z dnia 31.05.2019 r. z Polskiego Związku Wędkarskiego Zarząd Okręgu
Słupsk
Komunikaty