Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Opis przedmiotu zamówienia na opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania „Udrożnienia i oczyszczenia koryta Strugi Rybnickiej”

Agnieszka Renka
Urząd Miasta Lębork Oddział: Wydział Realizacji Inwestycji (RI)
Termin:
Zamieszczenia : 13-02-2020 11:22:00
Składania : 27-02-2020 10:45:00
Otwarcia : 27-02-2020 11:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

RI.7011.21.2017.S/R                                                                                  

Opis przedmiotu zamówienia

na opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania

„Udrożnienia i oczyszczenia koryta Strugi Rybnickiej”

 

                        Zapraszam Państwa do złożenia oferty na opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania  „Udrożnienia i oczyszczenia koryta Strugi Rybnickiej”

 

A. Charakterystyka zadania:

 

  1. Zadanie polega na wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej udrożnienia i oczyszczenia koryta Strugi Rybnickiej na odcinku około 1100 m od KM 0+470 do 1+567, celem umożliwienia zrzutu wód opadowych w KM 1+567.
  2. Termin realizacji: 3 miesiące od dnia podpisania umowy.

 

B.     W zakresie oferty należy uwzględnić:

1.      Wykonawca jest zobowiązany do pozyskania podkładów mapowych i wykonania inwentaryzacji we własnym zakresie bądź mapy do celów projektowych jeżeli zajdzie taka konieczność.

2.      Realizacja zamówienia obejmować będzie opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie:

2.1.      Wykonania projektu oczyszczenia i udrożnienia koryta Strugi Rybnickiej – po 3 egzemplarzy w tym 1 zatwierdzony przez Nadzór Wodny wraz z wersją elektroniczną (2 egz.) zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf) na nośniku CD.

2.2.      Wykonania projektu wykonawczego – po 3 egzemplarze wraz z wersją elektroniczną (2 egz.) zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf) na nośniku CD.

2.3.      Opracowania kosztorysu inwestorskiego – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389) – po 1 egzemplarzu wraz z wersją elektroniczną zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf) na nośniku CD.

2.4.      Opracowania specyfikacji technicznej wykonania - po 3 egzemplarze wraz z wersją elektroniczną zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf) na nośniku CD.

2.5.      Wykonania przedmiaru robót opracowany – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – po 2 egzemplarze wraz z wersją elektroniczną zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf) na nośniku CD.

3.      Główne parametry związane z opracowaniem dokumentacji:

- długość odcinka koryta rzeki objęta opracowaniem około 1100 m;

- maksymalna ilość możliwego zrzutu wód opadowych do Strugi Rybnickiej związana z projektowaniem drogi Piecewo - SSQ = 0,15 m3/s = 150 dm3/s = 150 l/s;

- około 500 m poniżej projektowanego wylotu zlokalizowane jest sztuczne tarlisko troci wędrownej;

- dokumentacja projektowa musi zawierać lokalizację, profil podłużny z ujętymi rzędnymi dna istniejącego oraz rzędne dna po oczyszczeniu, charakterystyczne przekroje poprzeczne koryta cieku, odległość pomiędzy przekrojami winna wynosić około 100 m, na przekrojach należy nanieść warstwy roślinności porastającej dno oraz namuły jeżeli występują;

- należy część pasa roślinności jako naturalne schronienie dla organizmów wodnych bytujących i migrujących.

4.      Uzyskanie wymaganych decyzji, opinii, sprawdzeń, uzgodnień i zatwierdzenie dokumentacji projektowej z Nadzorem Wodnym w Lęborku i inne wymagane przepisami zatwierdzenia oraz uzgodnienia z zamawiającym.

5.      Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć i uzgodnić z Zamawiającym wstępną koncepcję projektu.

6.      Dokumentacja projektowa powinna spełniać wszystkie wymogi Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Gdańsku przedstawione w piśmie z dnia 08.08.2019 r. stanowiącym załącznik nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia.

7.      Ponadto dokumentacja musi uwzględniać wytyczne Polskiego Związku Wędkarskiego Zarząd Okręgu Słupsk przedstawione w piśmie z dnia 31.05.2019 r. stanowiącego załącznik nr 4 do opisu przedmiotu zamówienia

8.      Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu w sprawie uzyskania niezbędnych decyzji, warunków, opinii, uzgodnień oraz uzyskania pozwolenia na budowę lub braku sprzeciwu do zgłoszenia włącznie. Oświadczenia o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomościami na cele budowlane, które są wymagane do złożenia z niektórymi wnioskami, podpisywać będzie Burmistrz Miasta Lęborka.

9.      Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy dokładnie przeanalizować opis przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia.

10.  Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty opisu przedmiotu zamówienia.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

·                   administratorem danych osobowych jest Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84‑300 Lębork, tel. 59 8624 280;

·                   inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Lęborku jest pani Bożena Steciuk, e-mail: iod@um.lebork.pl, tel. 59 8637 733;

·                   dane osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia;

·                   Wykonawca posiada:

-                  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;

-                  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy;

-                  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

-                  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;

·                   Wykonawcy nie przysługuje:

-                  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

-                  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

     na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż   podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

 

C.    Uwagi formalne:

1.      Uprawnionym przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami jest mgr inż. Romuald Babul – Naczelnik Wydziału Realizacji Inwestycji w siedzibie Zamawiającego, tel. 59 86-37-753, tel. kom. 608 584 785.

2.      W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.

3.      Załączniki w wersji elektronicznej:

Załącznik nr 1 Mapa z oznaczeniem projektowanej drogi i odcinka Strugi Rybnickiej

Załącznik nr 2 Plan sytuacyjny

Załącznik nr 3 Pismo z dnia 08.08.2019 r. z PGW WP ZZG

Załącznik nr 4 Pismo z dnia 31.05.2019 r. z Polskiego Związku Wędkarskiego Zarząd Okręgu Słupsk

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 3.pdf pdf 61.08 2020-02-13 11:22:00 Postępowanie
Załącznik nr 4.pdf pdf 546.96 2020-02-13 11:22:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.pdf pdf 6260.17 2020-02-13 11:22:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.pdf pdf 12992.37 2020-02-13 11:22:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dokumentacja projektowa - 1 szt. Urząd Miejski w Lęborku
Armii Krajowej 14
84-300, Lębork
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3309 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 725