Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-02-2020 08:26:00 |
Składania : | 29-02-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | 29-02-2020 10:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
W imieniu Urzędu Miasta i Gminy Kórnik informujemy o
postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest
przez Zamawiającego w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy PZP i ma na celu uzyskanie
ofert na sukcesywne dostawy drobnych artykułów gospodarstwa domowego dla
potrzeb Urzędu Miasta i Gminy Kórnik.
Zamawiającemu dopuszcza możliwość składania ofert
częściowych na poszczególne pakiety, ale nie dopuszcza możliwości składania
ofert częściowych w ramach ustalonego pakietu na poszczególne pozycje.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części
(pakiety):
- Pakiet
1 - Dzbanki filtrujące Brita fill&enjoy style oraz filtry Brita Maxtra+ do
dzbanków Brita fill&enjoy style;
- Pakiet 2 – Filtry zapasowe Brita Maxtra+ do dzbanków Brita fill&enjoy style;
-
Pakiet 3 – Butelki tritanowe wielokrotnego użytku, wykonane z trwałego
materiału z wkładem na owoce, neoprenowym pokrowcem o pojemności 0,8L.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Formularze asortymentowo - cenowe (Załączniki nr 1, 2, 3 do Formularza oferty).
Osoby uprawnione do porozumiewania się
z Wykonawcami:
1) Iwona Pawłowicz-Napieralska, koordynator@kornik.pl, tel. 61 8-170-411 wew. 612,
2) Bartosz Przybylski, bip@kornik.pl, tel. 61
8-170-411 wew. 596,
Warunki przystąpienia do postępowania są zawarte w Formularzu oferty
stanowiącym załącznik do postępowania.
Uwaga!
Zamawiający informuje, iż w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 9 sierpnia 2019 r o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2019 r., poz 1751), od dnia 1 listopada 2019 r. będzie dokonywać płatności od 15.000,-zł brutto należnego wynagrodzenia Zleceniobiorcy z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności tzw. "split payment".
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 61 8 170 411 wew. 596
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty