Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZP.271.7.2020.AŁ DZP.271.7.2020.AŁ Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania „Modernizacja i rozwój przestrzeni bibliotecznej filii Nr 4 Biblioteki Elbląskiej ul. Ogólna 59-1”

Alicja Łepkowicz
Urząd Miejski w Elblągu Oddział: Departament Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 07-02-2020 11:34:00
Składania : 18-02-2020 09:30:00
Otwarcia : 18-02-2020 09:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

 Postępowanie prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 110/2019 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 06 marca 2019 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równoważności kwoty 30 000 euro w Urzędzie Miejskim w Elblągu.

 DZP.271.7.2020.AŁ

Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania

„Modernizacja i rozwój przestrzeni bibliotecznej filii Nr 4 Biblioteki Elbląskiej ul. Ogólna 59-1”

 I.          ZAMAWIAJĄCY:

GMINA – MIASTO ELBLĄG

82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 

 

II.        Opis przedmiotu zamówienia

1.      Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla remontu pomieszczeń na parterze budynku Filii Nr 4 Biblioteki Elbląskiej przy ul. Ogólnej 59-1.

 2.      Zakres zamówienia obejmuje:

1)    opracowanie koncepcji aranżacji pomieszczeń w 2 wariantach opracowanej na podstawie przekazanych przez Zamawiającego wytycznych funkcjonalnych i technicznych do projektu sporządzonych przez użytkownika obiektu (Biblioteka Elbląska im. Cypriana Norwida), które stanowią Załącznik nr 1 do wzoru Umowy z uwzględnieniem rozmieszczenia planowanego wyposażenia elektronicznego, które zostało wykazane w zestawieniu stanowiącym Załącznik nr 2 do wzoru Umowy. Dwuwariantowa koncepcja powinna obejmować:

a)    ogólną koncepcję układu funkcjonalno-przestrzennego przestrzeni ogólnodostępnej i pomieszczeń służbowych (minimum rzut z góry wraz z opisem tekstowym);

b)    rozwinięcia ścian pomieszczeń ilustrujące rozwiązania koncepcyjne; w tym rzuty 2D oraz widoki 3D wraz z proponowaną kolorystyką pomieszczeń i wyposażenia;

2)    opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego uwzględniającego uwagi i zalecenia Zamawiającego wniesione na etapie wyboru koncepcji (Zamawiający przekaże Wykonawcy swoją decyzję i uwagi w ciągu 5 dni od otrzymania koncepcji) oraz warunki wynikające z przyjętych rozwiązań technicznych a także z pozyskanych opinii, uzgodnień i pozwoleń. W zakresie działań projektanta jest dokonanie wszelkich uzgodnień, jakie są niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę, działając na podstawie upoważnienia udzielonego przez Zamawiającego;

3)    opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w tym wykazu i specyfikacji wyposażenia meblowego (ruchomego i do zabudowy stałej);

4)    opracowanie przedmiarów robót we wszystkich branżach w układzie specyfikacyjnym;

5)    wykonanie kosztorysu inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie formy i metod sporządzania kosztorysu inwestorskiego;

6)    uzyskanie zgody właścicieli urządzeń technicznych i sieci na udostępnienie terenu oraz innych dokumentów związanych z wykonaniem zamówienia, a wymaganych obowiązującymi przepisami prawa: pozwoleń, odstąpień, porozumień, warunków technicznych, warunków realizacyjnych.

3.      Szczegółowe wymagania i warunki wykonania zamówienia zawiera wzór Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

 

III.      TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

data rozpoczęcia: data udzielenia zamówienia

data opracowania koncepcji: 2 tygodnie od daty udzielenia zamówienia

data zakończenia do 15.04.2020 r.

 

IV.   WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

1.     projektantami z minimum 3-letnim doświadczeniem w następujących branżach:

a)   branży konstrukcyjno-budowlanej – wymagane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,

b)   branży sanitarnej – wymagane uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej bez ograniczeń,

c)   branży elektrycznej,

d)   branży teletechnicznej.

Zamawiający informuje, że dopuszcza łączenie funkcji projektanta branży teletechnicznej z funkcją projektanta branży elektrycznej.

 2.     osobą do aranżacji wnętrz (wykształcenie wyższe techniczne na kierunku architektura lub wyższe plastyczne na kierunku architektura wnętrz lub scenografia/wystawiennictwo plastyczne).

 Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę WYKAZU OSÓB, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

Zamawiający oceniać będzie wyłącznie oferty Wykonawców, którzy spełniają przedmiotowy warunek udziału w postępowaniu.

 

V.     Opis sposobu obliczenia ceny

1. Cena (brutto) oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

2.  Cena nie podlega waloryzacji.

3.  Cena oferty powinna być wyrażona w złotych (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 

VI.   Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty najkorzystniejszej wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

1.   Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w zapytaniu ofertowym.

2.   Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o następującym znaczeniu:

(1)     cena (brutto) - 100 %

3.   Sposób oceny ofert:

Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert: XC  x  100%

Sposób obliczenia XC: XC = cena (brutto) najniższa x 100 pkt / cena (brutto) badanej oferty

 

VII.     termin składania ofert

1.      Oferty należy składać do dnia 18 lutego 2020 r. do godziny 09:30

2.   Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.

3.      Składana oferta musi zawierać:

a)    wypełnione DANE TELEADRESOWE WYKONAWCY – ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO,

b)    wypełniony WYKAZ OSÓB,  którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

 

VIII.   Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami

Alicja ŁepkowiczDepartament Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 406, telefon
55 239 31 27, e-mail: dzp@umelblag.pl

Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.

 

IX.       Wzór umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy albo ogólne warunki umowy określające warunki realizacji zamówienia, które po dokonaniu wyboru Wykonawcy nie podlegają zmianom

Zamawiający przekazuje wzór Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

 

X.         Informacje dodatkowe

1.      Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.

2.      Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.

3.      Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

4.      W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.

5.      Ofertę należy sporządzić w języku polskim.

 

XI.       Załączniki

1. ZAŁĄCZNIK NR 1 - DANE TELEADRESOWE WYKONAWCY

2.      ZAŁĄCZNIK NR 2 - wzór Umowy

3.      ZAŁĄCZNIK NR 3 – WYKAZ OSÓB

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZAŁĄCZNIK NR 2 - WZÓR UMOWY.pdf pdf 203.59 2020-02-07 11:34:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 3 - WYKAZ OSÓB.doc doc 75.5 2020-02-07 11:34:00 Postępowanie
rys 1 rzut parteru.pdf pdf 536.15 2020-02-07 11:34:00 Postępowanie
rys 2 przekrój A-A.pdf pdf 359.14 2020-02-07 11:34:00 Postępowanie
rys 3 przekrój B-B.pdf pdf 456.24 2020-02-07 11:34:00 Postępowanie
zał 1 Wytyczne Ogólna - filia nr 4.pdf pdf 477.57 2020-02-07 11:34:00 Postępowanie
zał 2 Zestawienie wyposażenia elektronicznego dla Filii nr 4.doc doc 45.5 2020-02-07 11:34:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 1 - DANE TELEADRESOWE WYKONAWCY.docx docx 15.14 2020-02-07 11:34:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 1 - DANE TELEADRESOWE WYKONAWCY.docx docx 15.14 2020-02-07 11:34:00 Kryterium
ZAŁĄCZNIK NR 3 - WYKAZ OSÓB.doc doc 75.5 2020-02-07 11:34:00 Kryterium

Komunikaty

2020-02-19 11:40 Alicja Łepkowicz Zamawiający zawiadamia, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równoważności kwoty 30 000 euro:
DZP.271.7.2020.AŁ
Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania „Modernizacja i rozwój przestrzeni bibliotecznej filii Nr 4 Biblioteki Elbląskiej ul. Ogólna 59-1”
wybrano najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryterium oceny ofert określonym w zapytaniu ofertowym do 30 000 euro, tj. cena (brutto) - 100%.
Wybrano ofertę firmy: MW pracownia Projektowa, Małgorzata Wójcik
81-314 Gdynia, ul. Pomorska 57 B/19
cena (brutto) oferty: 58 425,00 zł

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania „Modernizacja i rozwój przestrzeni bibliotecznej filii Nr 4 Biblioteki Elbląskiej ul. Ogólna 59-1” należy podać cenę netto za wykonanie przedmiotu zamówienia 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3335 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA - data rozpoczęcia: data udzielenia zamówienia data opracowania koncepcji: 2 tygodnie od daty udzielenia zamówienia data zakończenia do 15.04.2020 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 wzór Umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dane teleadresowe - Proszę wypełnić ZAŁĄCZNIK NR 1 do zapytania ofertowego i załączyć (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

ZAŁĄCZNIK NR 1 - DAN [...].docx

(0)
5 WYKAZ OSÓB - Proszę wypełnić ZAŁĄCZNIK NR 3 do zapytania ofertowego i załączyć (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

ZAŁĄCZNIK NR 3 - WYK [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 630