Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Remont średni urządzeń produkcyjnych w cementowni "Górażdże"w 2020r.- Skład klinkieru.

Krystian Raczek
Górażdże Oddział: Grupa GÓRAŻDŻE
Termin:
Zamieszczenia : 17-09-2019 10:05:00
Składania : 08-10-2019 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Górażdże Cement S.A. należącej do grupy Heidelberg Cement zapraszamy Państwa do złożenia oferty wg poniższych wytycznych:

Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest wykonanie remontu średniego urządzeń produkcyjnych w 2020 r w Górażdże Cement S.A, zakład w Choruli zgodnie z zakresem rzeczowym/specyfikacją przedstawioną w załączniku do niniejszego zapytania ofertowego.

 Przed złożeniem oferty należy szczegółowo zapoznać się z miejscem budowy i lokalnymi warunkami, a zwłaszcza z:

  • przestrzennym rozmieszczeniem urządzeń i obiektów na placu budowy
  •  miejscami składowania i miejscami pracy
  • możliwościami dowozu i wywozu materiałów
  • przyłączami wody i prądu oraz warunkami korzystania z w/w mediów
  • lokalizacją zaplecza budowy
  • a także z możliwymi ograniczeniami wynikającymi z innych interesów Górażdże CEMENT S.A.
  • lokalizacją wysypisk, składowisk odpadów itp. – oraz obowiązującymi w tym zakresie w Górażdże CEMENT S.A. procedurami i przepisami.
  • odpady złomu stalowego z prac demontażowych są własnością Zleceniodawcy i zostają na terenie Zakładu Górażdże Cement S.A:
  • Wszelkie pozostałe odpady, które mogą powstać w czasie realizacji prac i/lub dostaw będą własnością Oferenta.
  • W ofercie należy przewidzieć koszt transportu złomu stalowego we wskazane miejsce, jednak nie więcej niż 700 m od miejsca realizacji usługi.

Komunikacja

Wszelka komunikacja w fazie zbierania ofert prowadzona będzie wyłącznie pomiędzy wyznaczonymi przedstawicielami Oferenta a przedstawicielami Górażdże Cement S.A.:

Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zapytania ofertowego udzielą:

- Skład klinkieru – odpowiedzialny P. Artur Szymaniec tel. 77 777 8477, tel. kom. 601 067 038

W kwestiach handlowych: Krystian Raczek - tel. (77) 777 8716

e-mail: wszystkich osób - imię.nazwisko@gorazdze.pl

Oględzin obiektów można dokonać pod adresem: Chorula, ul. Cementowa 1, w godz.8.00-15.00 po wcześniejszym ustaleniu terminu z w/w przedstawicielami ze strony Zlecającego Ponadto przed złożeniem zapytania ofertowego należy zapoznać się z niżej wymienionymi materiałami, które mogą mieć wpływ na sporządzenie wyceny:

  • “ Wymagania BHP wobec podmiotów zewnętrznych obowiązujące w Górażdże CEMENTS.A. stanowiące załącznik do niniejszego zapytania ofertowego
  • Wytycznymi dla firm zewnętrznych realizujących usługi remontowe, inwestycyjne i dostawy w Górażdże Cement S.A. w zakresie ochrony środowiska – stanowiących załącznik do niniejszego zapytania ofertowego

Termin wykonania robót: Planuje się wykonanie remontów nitek technologicznychw okresie stycznia do marca 2020r. Szczegółowy harmonogram realizacji remontówdla poszczególnych nitek produkcyjnych zostanie podany w późniejszymterminie. 

Sposób rozpatrzenia ofert:

  1.  Oferty, które nie są zgodne z zasadami określonymi w niniejszym dokumencie, np. nie zawierające wszystkich wymaganych odpowiedzi, mogą zostać odrzucone.
  2.  Oferty, które nie zostaną otrzymane w terminie określonym w niniejszym zapytaniu mogą zostać odrzucone.
  3.  Górażdże Cement zastrzega sobie prawo wyboru lub odrzucenia oferty bez podania uzasadnienia lub zlecenia wykonania tylko ograniczonego zakresu przedmiotu zapytania.
  4. Wszystkie informacje zawarte w niniejszym zapytaniu ofertowym lub przekazane oferentowi przez Górażdże Cement S.A. w formie pisemnej lub ustnej w trakcie procesu wyboru dostawcy i/lub ewentualnej realizacji niniejszego zadania są poufne i nie mogą być udostępniane stronom trzecim, bez uzyskania uprzedniej zgody na piśmie od Górażdże Cement S.A.
  5. Górażdże Cement S.A. zastrzega sobie możliwość prowadzenia negocjacji techniczno-handlowych z kilkoma oferentami równocześnie.

Załączniki:

  • Wytyczne dla firm zewnętrznych realizujących usługi remontowe, inwestycyjne i dostawy w Górażdże Cement S.A.
  • Wymagania BHP wobec podmiotów zewnętrznych obowiązujące w Górażdże Cement S.A.
  • Harmonogram płatności (roczny)
  • Kodeks Etyczny Dostawców

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
wymagania BHP wobec podmiotów zewnętrznych.docx docx 139.7 2019-09-17 10:05:00 Postępowanie
Ogólne warunki zakupów GC.docx docx 40.36 2019-09-17 10:05:00 Postępowanie
Kodeks_Etyczny_Dostawcow_maj_2017.doc doc 111 2019-09-17 10:05:00 Postępowanie
Ochrona środowiska - wytyczne Górażdże Cement.pdf pdf 10291.87 2019-09-17 10:05:00 Postępowanie
Harmonogram płatności GG_2020.pdf pdf 28.27 2019-09-24 09:54:54 Postępowanie
Harmonogram postoju na 2020r.xlsx xlsx 14.33 2019-09-24 09:55:14 Postępowanie
zakres skład Klinkieru 2020.xls xls 36 2019-09-17 10:05:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakres remontu 2020 - Skład klinkieru. Zgodnie z zakresem podanym w załącznikach.

zakres skład Klinkie [...].xls

1 usługa Cementownia Górażdże
Ul. Cementowa 1, Chorula
47-316, Górażdże
(0)
2 Stawka godzinowa - prace dodatkowe Prosimy podać wartość 1 rbg. Cementownia Górażdże
Ul. Cementowa 1, Chorula
47-316, Górażdże
(0)
3 Stawka za spawanie - prace dodatkowe Prosimy podać wartość 1 mb Cementownia Górażdże
Ul. Cementowa 1, Chorula
47-316, Górażdże
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Spełnienie wymagań określonych w specyfikacji w tym wymagań bhp, środowiska oraz jakościowych 5% Prosimy o potwierdzenie spełnienia wymagań (0)
3 Termin realizacji 5% Zgodnie z harmonogramem - prosimy o potwierdzenie (0)
4 Termin płatności 5% minimum 60 dni (0)
5 Gwarancje 5% Prosimy podać warunki gwarancji - minimum 12 miesięcy. (0)
6 Referencje 5% Prosimy o załączenie co najmniej 3 listów referencyjnych (0)
7 Posiadane certyfikaty 5% proszę dołączyć kopie posiadanych certyfikatów np. jakości, środowiskowe, BHP itp. (0)
8 Sytuacja finansowa oferenta 5% proszę dołączyć dokumenty świadczące o sytuacji finansowej oferenta np. potwierdzenie z ZUS i Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu składek, raport finansowy za poprzedni okres itp. (0)
9 Inne informacje na temat oferenta 5% proszę dołączyć dokumenty rejestrowe firmy, informację na temat potencjału technicznego i intelektualnego np. ilość zatrudnionych, park maszynowy itp (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 542