Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji sanitariatów w budynku użyteczności publicznej przy ul. Sielanka 8a w Bydgoszczy.

Maciej Grabowski
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 02-08-2019 08:21:00
Składania : 19-08-2019 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

 OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM                                        

nrWIM.271.2.97.2019 z dnia 01.08.2019 r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości odkwoty 6.000 euro do kwoty 30.000 euro, wyłączonego z obowiązku stosowaniaprzepisów prawa zamówień publicznych na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2018.1986 j.t. z  późn. zm.)   

1. Nazwa oraz adresZamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1,85-102 Bydgoszcz                                                           

Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B,85-130 Bydgoszcz  

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotemzamówienia jest wykonanie robótbudowlanych polegających na modernizacji sanitariatów w budynku użytecznościpublicznej przy ul. Sielanka 8a w Bydgoszczy (dz. ew. 39 obręb 167) w ramachzadania pn.:” Modernizacjabudynków Urzędu Miasta i zakupy inwestycyjne”.   

2.1. Zamówienie jak wyżej obejmuje wykonanie: 

1) Wielobranżowego kosztorysu wykonanegometodą szczegółową zgodnego z ofertą Wykonawcy (w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy)

2) Branża budowlana:

a)robotyprzygotowawcze,

b) robotyrozbiórkowe, w tym m.in.:

- rozbiórka istniejących ścian,

- rozbiórka wykładziny ściennej z płytek ceramicznych,

- rozbiórka istniejących posadzek z płytek ceramicznych,

- demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej,

- wywóz gruzu,

- usunięcie uszkodzeń powstałych przy pracach rozbiórkowych.

c) wykonanieelementów nowoprojektowanych, w tym m.in:

- ścianek działowych w systemie G-KB (wraz ze szpachlowaniem i malowaniem),

- położenie glazury i terakoty,

- wykonanie sufitów podwieszanych,

- montaż nowych drzwi wewnętrznych.

d) dostawa imontaż wyposażenia (w uzgodnieniu z Zamawiającym) w tym m.in.:

- stanowisko do przewijania niemowląt i małych dzieci mocowane do ściany,

- poręcze i uchwyty dla niepełnosprawnych,

- suszarki automatyczne do rąk (obudowa metalowa),

- podajniki mydła (stal nierdzewna),

- podajniki papieru toaletowego (stalowe),

- szczotki do wc (stalowe),

- kosze na śmieci (stalowe)

- lustra.

3) Branża sanitarna, w tym m.in.: :

a)demontażprzyborów sanitarnych 

b) wykonanie instalacji wodociągowej na celebytowe, 

c) wykonanie kanalizacji sanitarnej, 

d) wymagane próby i pomiary, 

e) dostawa i montaż wyposażenia m.in.:

- baterie umywalkowe,

- umywalki (w tym dla niepełnosprawnych),

- ustępy (w tym dla niepełnosprawnych),

- pisuar.  

4) Branża elektryczna, w tym m.in.:: 

a) roboty przygotowawcze, 

b) wykonanie instalacji gniazd wtykowych ioświetleniowej, 

c) wymagane badania i pomiary instalacji,

d) wykonanieinstalacji niezbędnej do podłączenia nowego wyposażenia i urządzeń. 

2.2. Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej należywykonać zgodnie z:

1) dokumentacją projektową wzakresie, o którym mowa w pkt. 2 (zał. nr 5),

2) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 6),

3) ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2018.1202j.t. z późn. zm.), zasadami wiedzy technicznej.  

3. Informacje dotyczącewarunków formalnych (podmiotowych),jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:

1) prowadzenie działalnościgospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tymposiadającymi wymagane uprawnienia do wykonania pomiarów instalacji isporządzania stosownych protokołów odbiorowych (instalacji elektrycznej isanitarnej),

3) posiadanie doświadczenia: wykonane w okresie ostatnich trzech latco najmniej jednego zamówienia związanego z realizacją robót o podobnymzakresie i charakterze.  

4. Załączniki do ogłoszenia:

1) Wzór umowy (zał. nr 1),

2) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (dopodpisania) (zał. nr 2),

3) Wykaz wykonanych usług (zał.nr 3),

4) Dokumentacja zdjęciowa - 12 ujęć (zał. nr 4),

5) Projekt architektoniczno - budowlany (zał. nr 5),

6) Specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót (zał. nr 6),

7) Decyzja WAB.II.7643.696.2017.GW z dnia 12.10.2017 r. (zał. nr 7),

8) Pismo BKZ.4120.20.14.54.2017.IJ z dnia 04.09.2017 r. (zał. nr 8),  

5. Zamawiający nie dopuszczaskładania ofert częściowych.  

6. Kryterium oceny ofert: 100% cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówieniapowinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy. Oferty z rażąco niską cenązostaną odrzucone (ceną gwarantującąpozyskanie zamówienia, ale nie oddającą rzeczywistych kosztów wykonaniaokreślonego przedmiotu zamówienia). 

7. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 31.10.2019 r.                    

8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:  

1) Inspektor WIM (koordynator) Maciej Zmorek – tel. 52 58 59 245,

2) Inspektor WIM (br. ogólnobudowlana) Rafał Pyjos – tel. 52 58 58 472,

3) Inspektor WIM (br. elektryczna) Janusz Chmielewski – tel. 52 58 58 209,

4) Inspektor WIM (br. sanitarna) Piotr Janiak –tel. 52 58 59 192, 

9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe: upływa w dniu 19.08.2019r.o  godz. 10.00 .  

10. Składając ofertę wykonawcazobowiązany jest załączyć:

1) Podpisaną informacjędotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. nr 2),

2) Potwierdzenie prowadzenia  działalności w zakresie określonymw zapytaniu ofertowym (pkt. 3, ppkt. 1),

3) Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonaniazamówienia (pkt. 3 ppkt. 2);

4) Wykaz wykonanych usług (zał. nr 3),

5) Dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych wzałączniku nr 3 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takiezamówienie/a zostało/y wykonane). 

11. Oferty bez wymaganych i określonych w pkt. 10 ppkt. ppkt.: 1-5załączników nie będą rozpatrywane.    


DYREKTOR                                                                                              

WYDZIAŁU  INWESTYCJI MIASTA                                                                                                

URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZ                                                                                                                                                                                                                                                                                                  Mirosław Jagodziński        


Bydgoszcz, 01.08.2019  r.   

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
(zał. nr 2) Sielanka 8a- Informacja RODO (do podpisania).pdf pdf 317.86 2019-08-02 08:21:00 Postępowanie
(zał. nr 3) Sielanka 8a - Wykaz wykonanych usług.pdf pdf 393.8 2019-08-02 08:21:00 Postępowanie
(zał. nr 4) Sielanka 8a- Dokumentacja zdjęciowa (12 ujęć).pdf pdf 16360.24 2019-08-02 08:21:00 Postępowanie
(zał. nr 5) Sielanka 8a- Projekt architektoniczno - budowlany.pdf pdf 9318.99 2019-08-02 08:21:00 Postępowanie
(zał. nr 6) Sielanka 8a- Specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót.pdf pdf 44130.12 2019-08-02 08:21:00 Postępowanie
(zał. nr 7) Sielanka 8a- Decyzja WAB.II.7643.696.2017.GW z dnia 12.10.2017 r..pdf pdf 919.31 2019-08-02 08:21:00 Postępowanie
(zał. nr 8) Sielanka 8a- Pismo BKZ.4120.20.14.54.2017.IJ z dnia 04.09.2017 r..pdf pdf 459.2 2019-08-02 08:21:00 Postępowanie
SielankaRBUmowaIII.pdf pdf 2527.51 2019-08-02 08:21:00 Postępowanie
Modernizacja budynków UM.pdf pdf 466.63 2019-08-12 14:22:13 Publiczna wiadomość
SielankaRBWynik.pdf pdf 41.32 2019-10-18 11:16:03 Publiczna wiadomość
SielankaRBIIIUnieważ.pdf pdf 33.64 2019-10-24 15:48:45 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-10-24 15:48 Maciej Grabowski Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

SielankaRBIIIUnieważ [...].pdf

2019-10-18 11:16 Maciej Grabowski Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

SielankaRBWynik.pdf

2019-08-12 14:22 Grażyna Frąckiewicz Odpowiedź na zapytanie Wykonawcy

Modernizacja budynkó [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji sanitariatów w budynku użyteczności publicznej przy ul. Sielanka 8a w Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym, dokumentacji projektowej i wzorze umowy. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 14 dni, zgodnie ze wzorem umowy, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie wykonawcy, warunek obowiązkowy, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1005