Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Przebudowa pomieszczeń wraz ze zmianą sposobu użytkowania w istniejącym piętrowym budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Czytelnictwa (GOKiCZ) na potrzeby powstania klubu „Senior+

Grzegorz Szański
Gmina Skołyszyn
Termin:
Zamieszczenia : 12-06-2019 12:34:00
Składania : 21-06-2019 10:00:00
Otwarcia : 21-06-2019 10:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

GMINA SKOŁYSZYN38-242 SKOŁYSZYN 12

powiat jasielski     województwo podkarpackie

tel./fax (13) 4491062 – 064www.bip.skolyszyn.pl   e-mail: gmina@skolyszyn.pl           

Skołyszyn, dn. 12.06.2019

GPIR.271.2.40.2019 


ZAPYTANIE OFERTOWE            

Gmina Skołyszyn zwracasię z zapytaniem ofertowym dotyczącym wykonania zadania pn.: „Przebudowa pomieszczeń wraz ze zmianąsposobu użytkowania w istniejącym piętrowym budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Czytelnictwa(GOKiCZ) na potrzeby powstania klubu „Senior+”

Przedmiotzamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowypomieszczeń budynku GOKiCZ w Skołyszynie na potrzeby powstania klubu „Senior+”. 

Zakreszamówienia obejmuje wykonanie m.in następujących robót:

1.   Robotydemontażowe:·         Rozebranie ścian murowanych (ok. 18m2)wraz z ościeżnicami i skrzydłami drzwiowymi (3 szt.);·         Rozebranie ściany z płyt GK (ok. 5,50 m2)wraz z ościeżnicą i drzwiami (1 szt.);·         Demontaż WC (2 szt.), zlewozmywaka (1 szt.)oraz umywalki (1 szt.);·         Skucie posadzek z płytek (ok. 85m2)z cokolikami;·         Skucie okładziny ściennej z płytek (ok. 40m2);·         Wykucie w posadzce pochylni w celu wykonaniazjazdu dla niepełnosprawnych;·         Demontaż istniejącej okładziny korkowej (ok.15m2);

2.   Robotybudowlane:·         Wykonanie dwóch nadproży z belki stalowej2xC220 wraz z obróbką;·         Murowanie ścian z pustaków SIPOREX gr. 12cm(ok. 17m2);·         Obsadzenie ościeżnic wraz z drzwiami zgodnie zprojektem (4 szt.);

3.   Robotybudowlane wykończeniowe:·         Ułożenie posadzek z płytek wraz z cokolikami wpomieszczeniach: WC z przedsionkami (męski, damski, dla niepełnosprawnych), korytarzu, szatni,kuchni oraz pomieszczeniu magazynowym (łącznie ok. 75m2);·         Wykonanie okładziny ściennej z płytek w pomieszczeniachWC i przedsionkach do wysokości 2,0m (ok. 43m2);·         Szpachlowanie i malowanie ścian (ok. 122m2)i sufitów (ok 95m2);·         Montaż luster na ścianie w korytarzu(2,00x4,00m);

4.   Wykonanieaneksu kuchennego wraz z zabudowanymi urządzeniami AGD (urządzeniapowinny posiadać certyfikat CE oraz klasę energetyczną nie gorszą niż A+):·  Meble – rozmieszczenie zgodnie z rzutembędącym częścią załączonej dokumentacji projektowej, zabudowa dolna i górna;· Lodówka - wymiary dostosowane do zabudowy aneksu kuchennego (wysokość min. 185cm), z zamrażarką;·  Zmywarka – wymiary dostosowane do zabudowyaneksu kuchennego (szerokość min. 60 cm):·         Zlewozmywak – dwukomorowy ceramiczny;·         Kuchenka elektryczna zpiekarnikiem:·    Piekarnik elektryczny – wymiary dostosowane dozabudowy aneksu kuchennego (pojemność ok. 70 l);·     Okap z wentylatorem wyciągowym;

5.   Wentylacja:·    Wykonanie wentylacji z wykorzystaniemistniejących przewodów wentylacyjnych zgodnie z załączonym projektem (4 szt.);·  Wykonanie nowych otworów wentylacyjnychzgodnie z załączonym projektem (w pomieszczeniach WC) (2 szt.);·         Wykonanie kurtyny powietrznej o parametrachwynikających z wielkości pomieszczenia do którego jest przeznaczona (szatnia);

6.   Instalacjawodna:·    Wykonanie instalacji wodnej zgodnie zzałączonym projektem (włączenie do istniejącej instalacji wodnej);·   Montaż nowych podgrzewaczy przepływowych włazienkach i kuchni (4 szt.);·Biały montaż z uzbrojeniem tj. WC (2 szt.), WCdla niepełnosprawnych wraz uchwytem dla niepełnosprawnych (1 szt.), umywalka (3szt.);

7.   Instalacjakanalizacji sanitarnej:·         Wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej tj.przeprowadzenie nowej nici kanalizacyjnej przez podłoże (konieczne wykonaniewykopów wąskoprzestrzennych wewnątrz budynku) z wyprowadzeniem na zewnątrz budynku oraz wpięciem do istniejącej studzienki kanalizacyjnej(zgodnie z załączonym projektem) – roboty należy prowadzić z należytąstarannością, zachowując konieczne spadki oraz przewidzieć odtworzenie podłogi (panele) w pomieszczeniu nie będącym częścią załączonego opracowania projektowego oraz odtworzenie kostki na zewnątrz budynku;    Wpięcie projektowanych urządzeń (WC, umywalki,zlewozmywak, zmywarka) oraz pionu kanalizacyjnego znajdującego się w pomieszczeniu nie będącym częścią załączonego opracowania projektowego donowobudowanej nici kanalizacyjnej;· Inne roboty towarzyszące powstałe w wynikuprowadzonych prac związanych z wykonaniem instalacji sanitarnej;

8.   Instalacjacentralnego ogrzewania:·         Przełożenie istniejących grzejników płytowych(3 szt.) z wpięciem do istniejącej instalacji centralnego ogrzewania zgodnie z załączonymprojektem;9.   Instalacjeelektryczne:·         Wykonanie instalacji elektrycznych zgodnie zzałączonym projektem;10. Roboty porządkowe:·         Wywóz gruzu i odpadów powstałych w wynikuprowadzonych robót w miejsce wskazane przez Zamawiającego; 

W zapytaniuofertowym podane są orientacyjne wartości, zaleca się aby Wykonawca dokonałwłasnych pomiarów przed złożeniem oferty.  Wszystkieniezbędne materiały niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca nawłasny koszt, który należy uwzględnić  w złożonejofercie.  Wykonawcy zainteresowani złożeniem oferty powinni dokonać oględzin orazuzyskać dodatkowe informacje w godzinach pracy urzędu tj. pn 7:30-17:00, wt-czw7:30-15:30, pt 7:30-14:00 (informacje pok. nr 19). 

Terminwykonania zamówienia:Zamówienienależy wykonać w terminie: do 30września 2019 r. 

Sposóbzłożenia i sporządzenia oferty:Ofertęnależy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową GminySkołyszyn,  do dnia:  21czerwca 2019 r.  do godz.10:00.Należywypełnić wszystkie pozycje oferty. Kryterium oceny ofert: cena 100%. Ofertaspełniająca wymagania i zawierająca najniższą cenę zostanie wybrana do udzielenia zamówienia. Oprócz wypełnienia formularza na stronie platformyzakupowej Wykonawca jest zobowiązany dołączyć jako załącznik skan wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego oraz skan parafowanego projektu umowy, które są dostępne podnw. adresem postępowania jako załączniki do zapytania ofertowego.  

Ofertyskładane w formie papierowej lub elektronicznej na adresy e-mail Zamawiającegonie będą brane pod uwagę.

Adres platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszynw zakładce POSTĘPOWANIA w części dotyczącej niniejszego postępowania.Zamawiającyzaleca Wykonawcom dokonanie rejestracji na platformie zakupowej w zakładce „zostań wykonawcą”. Uprości to Wykonawcy składanie ofert oraz otrzymywanie na bieżąco informacji o statusie postępowania. Rejestracja jest całkowicie darmowa.Wykonawcaposiadając konto na platformie zakupowej, gdzie sam fakt bycia zalogowanymużytkownikiem automatycznie potwierdza ofertę - jeżeli nie jest zalogowanyzostanie poproszony o zalogowanie się do konta, które zostało przez Wykonawcęutworzone.Wprzypadku gdy Wykonawca nie posiada konta na platformie zakupowej, powypełnieniu formularza składania oferty Wykonawca zostanie przekierowany dokroku drugiego, gdzie zostanie poproszony o podanie danych kontaktowych. Powykonaniu tego procesu system generuje wiadomość na adres e-mail podany wformularzu, który zawiera link potwierdzający złożenie oferty - wystarczy razkliknąć i oferta zostaje potwierdzona. 

Wybórnajkorzystniejszej oferty:Zamawiającydokona wyboru najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną.Wpostępowaniu ocena ofert dokonana będzie wyłącznie w oparciu o poprawniezłożone poprzez platformę zakupową oferty. Zastrzegamy,że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt zapośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślijwiadomość" lub pod nr tel. 13 4491734 od poniedziałku do piątku wgodzinach: poniedziałek: 7:30 – 17:00, wtorek-czwartek: 7:30 – 15:30, piątek:7:30 – 14:00;- związanych z obsługą platformy,proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus podnr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku wgodzinach 7:00 do 17:00. 

Niniejszepostępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986).  

Załączniki:1)    Zał.Nr 1 - Formularz oferty2)    Zał.Nr 1a - Wykaz cen3)    Zał.Nr 2 - Projekt umowy4)    Zał.Nr 3 - Dokumentacja budowlana.

BogusławKręciszWójtGminy Skołyszyn

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe przebudowa GOKiC na Senior+.doc doc 81 2019-06-12 12:34:00 Postępowanie
Zał.Nr 1 - Formularz oferty.doc doc 79 2019-06-12 12:34:00 Postępowanie
Zał.Nr 1a - wykaz cen.xlsx xlsx 55.12 2019-06-12 12:34:00 Postępowanie
Zał.Nr 2 - projekt umowy.doc doc 183 2019-06-12 12:34:00 Postępowanie
Zał.Nr 3 Projekt budowl. SENIOR+.zip zip 16525.89 2019-06-12 12:34:00 Postępowanie
Zał.Nr 2 - projekt umowy.doc doc 183 2019-06-12 12:34:00 Kryterium
Zał.Nr 1 - Formularz oferty.doc doc 79 2019-06-12 12:34:00 Kryterium
Zał.Nr 1a - wykaz cen.xlsx xlsx 55.12 2019-06-12 12:34:00 Kryterium
Informacja o unieważnieniu.pdf pdf 123.22 2019-06-24 16:00:04 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-06-24 16:00 Maciej Jastrząb W załączeniu informacja o unieważnieniu postępowania.

Informacja o unieważ [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pozycja 1 - 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Gwarancja - min.24 Miesiące, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy (0)
4 Projekt umowy - Akceptuję załączony do postępowania projekt umowy - proszę o dołączenie skanu parafowanego projektu umowy (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zał.Nr 2 - projekt u [...].doc

(0)
5 Formularz oferty i wykaz cen - Należy dołączyć skan wypełnionego i podpisanego formularza oferty (zał.nr 1) oraz wykazu cen (zał. nr 1a) - proszę potwierdzić (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zał.Nr 1 - Formularz [...].doc

Zał.Nr 1a - wykaz ce [...].xlsx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 719