Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej, drogowej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej nad budową parkingu naziemnego typu „Parkuj i jedź” w obszarze ul. Mor...

Termin:
Zamieszczenia : 12-06-2019 13:56:26
Składania : 19-06-2019 23:59:59
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Nowy Dwór Mazowiecki, dnia 12 czerwca 2019 roku
WPI.3033.9.2019

Zapytanie ofertowe

na wykonanie zadania pn: „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
w branży budowlanej, drogowej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej nad budową parkingu naziemnego typu „Parkuj i jedź” w obszarze ul. Morawicza
i Bocznej oraz linii kolejowej Warszawa – Gdańsk w Nowym Dworze Mazowieckim” w ramach zadania: Budowa systemu parkingów „Parkuj i Jedź” w Nowym Dworze Mazowieckim w ramach Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (RPO WM 2014-2020) w ramach działania 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza, poddziałanie 4.3.2 Mobilność miejska w ramach ZIT, oznaczenie sprawy: WPI.3033.9.2019.
Zamawiający zwraca się z uprzejmą prośbą o przygotowanie i złożenie oferty dotyczącej wykonania powyższego zadania.
I. Nazwa i adres zamawiającego
Miasto Nowy Dwór Mazowiecki
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki ul. Zakroczymska 30
tel.(22) 51 22 230; faks: (22) 51 22 101
e-mail: przetargi@nowydwormaz.pl
II. Tryb postępowania
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro ustalonym Zarządzeniem Nr 86/2017 Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z dnia 08 maja 2017 roku, zmienionym Zarządzeniem Nr 62/2018 Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z dnia 06 kwietnia 2018 roku.
III. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej, drogowej, sanitarnej, elektrycznej
i teletechnicznej nad budową parkingu naziemnego typu „Parkuj i jedź” w obszarze
ul. Morawicza i Bocznej oraz linii kolejowej Warszawa – Gdańsk w Nowym Dworze Mazowieckim”.
3. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego.
IV. Termin wykonania zamówienia
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od dnia podpisania umowy do
28 lutego 2020 roku; przy czym Wykonawca w ramach wynagrodzenia określonego w umowie zobowiązany będzie do uczestniczenia w przeglądach i odbiorach w okresie rękojmi i gwarancji jakości udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych.
V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w języku polskim.
2. W postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający
i Wykonawcy przekazują, z uwzględnieniem ust. 5, drogą elektroniczną, za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką - Zamówienia poniżej 30 000 Euro. Zamawiający ma prawo żądać, by każdy dokument został dostarczony do jego siedziby na piśmie w wyznaczonym przez niego terminie.
3. Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę (w postaci krótkiej informacji zwrotnej przesłanej drogą elektroniczną) faktu otrzymania każdego oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji przekazanych drogą elektroniczną, a na żądanie Wykonawcy potwierdzi fakt otrzymania od niego takich dokumentów.
4. Wykonawca składa ofertę drogą elektroniczną.
5. Wszelką korespondencję do Zamawiającego, związaną z postępowaniem, należy kierować za pośrednictwem Platformy zakupowej.
6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści dokumentów dotyczących postępowania. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert, publikując je za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką Zamówienia poniżej 30 000 Euro, pod warunkiem, że wniosek
o wyjaśnienie wpłynął do Zamawiającego poprzez Platformę zakupową nie później niż w terminie 2 dni od dnia publikacji niniejszego Zapytania na powołanej Platformie zakupowej i/lub w Bazie konkurencyjności.
7. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści dokumentów dotyczących postępowania wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w ust. 6, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
8. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami, w tym do potwierdzania wpłynięcia oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych drogą elektroniczną jest p. Dariusz Brzeziński.
VI. Opis sposobu przygotowania i składania ofert
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta powinna zostać sporządzona według formularza oferty, który stanowi załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego i przesłana wraz z załącznikami (Oświadczeniem o braku powiązań osobowych i kapitałowych oraz Wykazem osób) w postaci „skanów” za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką Zamówienia poniżej 30 000 Euro, do dnia 19 czerwca 2018 roku.
3. Oferta przesłana w inny sposób nie będzie uwzględniona przy ocenie ofert – zostanie uznana za odrzuconą.
4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
5. Złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.
6. Wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną
za pośrednictwem Platformy zakupowej.
VII. Warunki udziału w postępowaniu, dokumenty składane na potwierdzenie spełniania tych warunków oraz sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawcy, którzy dysponują:
1) co najmniej jedną osobą na stanowisko inspektora nadzoru inwestorskiego, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania,
2) co najmniej jedną osobą na stanowisko inspektora nadzoru inwestorskiego, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania,
3) co najmniej jedną osobą na stanowisko inspektora nadzoru inwestorskiego, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania,
4) co najmniej jedną osobą na stanowisko inspektora nadzoru inwestorskiego, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania,
5) co najmniej jedną osobą na stanowisko inspektora nadzoru inwestorskiego, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania,
2. Na potwierdzenie spełniania wymaganych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, pod rygorem wykluczenia z postępowania, Wykonawca zobowiązany będzie załączyć do oferty następujące dokumenty:
na potwierdzenie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenie Wykonawcy, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (formularz wykazu osób stanowi załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego) – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje osobami wymienionymi w ust. 1.
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia informacji o podstawie dysponowania osobami wskazanymi w wykazie.
3. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia.
4. Nie spełnienie przez Wykonawcę warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
5. Brak załączenia przez Wykonawcę do oferty wykazu osób lub nie złożenie informacji o podstawie dysponowania osobami wskazanymi w wykazie skutkować będzie uznaniem przez Zamawiającego, jako nie spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu i wykluczeniem Wykonawcy z postępowania bez wzywania do uzupełnienia brakującego dokumentu lub wyjaśnienia dokumentu załączonego do oferty.
VIII. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Ceną oferty będzie zaoferowana przez Wykonawcę cena w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
2. Cena przedstawiona w ofercie musi uwzględniać wszystkie koszty, jakie będzie zobowiązany ponieść Zamawiający z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia i jest ceną ryczałtową w rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 poz. 1025 ze zm.). Tym samym Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w wyliczeniu ceny wynikających z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
3. Jeżeli cena oferty będzie niższa o 30% od wartości zamówienia lub/i średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, Zamawiający będzie mógł odrzucić taką ofertę bez wzywania do wyjaśnienia.
IX. Kryteria oceny ofert
1. Ocenie będą podlegały wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryterium:
Lp. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów
1 Cena 100% 10
Dla porównania ofert zostanie wzięta pod uwagę:
w kryterium Cena – cena brutto oferty, o której mowa w Rozdziale VIII ust. 1 Zapytania ofertowego;
2. Liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert Zamawiający ustali według następującego wzoru:
Kryterium Cena:
Oferta, w której Wykonawca zaoferuje najniższą cenę spośród ofert nieodrzuconych, otrzyma 10 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, według wzoru:
C = Cmin / Coo x 100% x 10 pkt
gdzie:
C – liczba punktów otrzymanych w kryterium Cena;
Cmin – najniższa cena spośród ocenianych ofert;
Coo – cena oferty ocenianej.
3. Oferta może uzyskać maksymalnie 10 pkt. Zamawiający ustali liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert z dokładnością do 2 miejsc po przecinku (wyliczoną według podanego wzoru liczbę punktów Zamawiający zaokrągli do pełnych setnych części punktu, przy czym końcówki poniżej 0,005 punktu pominie, a końcówki 0,005 punktu i wyższe zaokrągli do 0,01 punktu).
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą ilość punktów.
5. Zamawiający podpisze z Wykonawcą, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, umowę o realizację zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 4 do Zapytania ofertowego.
X. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmiany lub odwołania warunków postępowania;
2) unieważnienia postępowania.
2. Zamawiający poinformuje o wyborze oferty najkorzystniejszej poprzez Platformę zakupową.
3. Załącznikami do niniejszego Zapytania ofertowego i jego integralną częścią są:
1) Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia,
2) Załącznik nr 2 - Formularz oferty wraz z Oświadczeniem o braku powiązań osobowych i kapitałowych,
3) Załącznik nr 3 - Formularz wykazu osób,
4) Załącznik nr 4 – Wzór umowy.










Informacja o obowiązku wynikającym z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Zakroczymska 30,
2) W sprawach ochrony danych osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@nowydwormaz.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej, drogowej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej nad budową parkingu naziemnego typu „Parkuj i jedź” w obszarze ul. Morawicza i Bocznej oraz linii kolejowej Warszawa – Gdańsk w Nowym Dworze Mazowieckim, oznaczenie sprawy: WPI.3033.9.2019, prowadzonym w trybie Zapytania ofertowego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia
6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas określony zgodnie
z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miejskim w Nowym Dworze Mazowieckim.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia do równowartości kwoty 30 000,00 euro, prowadzonym zgodnie
z Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej
w złotych równowartości kwoty 30 000 euro ustalonym Zarządzeniem Nr 86/2017 Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z dnia 08 maja 2017 roku, zmienionym Zarządzeniem Nr 62/2018 Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z dnia
06 kwietnia 2018 roku;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
umowa_wzór.pdf pdf 3747.56 2019-06-12 13:56:26 Postępowanie
Zapytanie ofertowe_log.pdf pdf 3049.07 2019-06-12 13:56:26 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 675.45 2019-06-12 13:56:26 Przedmiot zamówienia
Opis techniczny PZT+PAB_MIASTO.pdf pdf 6805.24 2019-06-12 13:56:26 Przedmiot zamówienia
PAB_DROGOWA.7z 7z 13968.94 2019-06-12 13:56:26 Przedmiot zamówienia
PAB_ELEKTRYCZNA.7z 7z 14894.33 2019-06-12 13:56:26 Przedmiot zamówienia
PAB_SANITARNA.7z 7z 13933.86 2019-06-12 13:56:26 Przedmiot zamówienia
PAB_TELETECHNIKA.7z 7z 13905.7 2019-06-12 13:56:26 Przedmiot zamówienia
PZT.7z 7z 15676.91 2019-06-12 13:56:26 Przedmiot zamówienia
Opis techniczny PZT+PAB.pdf pdf 12535.9 2019-06-12 13:56:26 Przedmiot zamówienia
PAB_ARCHITEKTONICZNA_KONSTRUKCYJNA.7z 7z 12988.11 2019-06-12 13:56:26 Przedmiot zamówienia
PAB_DROGOWA.7z 7z 12959.99 2019-06-12 13:56:26 Przedmiot zamówienia
PAB_ELEKTRYCZNA.7z 7z 12751.24 2019-06-12 13:56:26 Przedmiot zamówienia
PAB_SANITARNA.7z 7z 13052.46 2019-06-12 13:56:26 Przedmiot zamówienia
PAB_TELEKOMUNIKACYJNA.7z 7z 12607.08 2019-06-12 13:56:26 Przedmiot zamówienia
PZT.7z 7z 12951.22 2019-06-12 13:56:26 Przedmiot zamówienia
Formularz oferty oraz oświadczenie.doc doc 1553 2019-06-12 13:56:26 Kryterium
Wykaz osób.doc doc 1549 2019-06-12 13:56:26 Kryterium
WPI.3033.9.2019_wyjaśn. treści Zap.ofert_17.06.2019.pdf pdf 622.12 2019-06-17 15:36:41 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 710.86 2019-06-24 13:17:04 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-06-24 13:17 Dariusz Brzeziński W załączeniu kopia zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2019-06-17 15:37 Dariusz Brzeziński W załączeniu kopia pisma z odpowiedzią na pytanie

WPI.3033.9.2019_wyja [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej, drogowej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej nad budową parkingu naziemnego typu „Parkuj i jedź” w obszarze ul. Morawicza i Bocznej oraz linii kolejowej Warszawa – Gdańsk według Opisu przedmiotu zamówienia i dokumentacji projektowej

Opis przedmiotu zamó [...].pdf

Opis techniczny PZT+ [...].pdf

PAB_DROGOWA.7z

PAB_ELEKTRYCZNA.7z

PAB_SANITARNA.7z

PAB_TELETECHNIKA.7z

PZT.7z

Opis techniczny PZT+ [...].pdf

PAB_ARCHITEKTONICZNA [...].7z

PAB_DROGOWA.7z

PAB_ELEKTRYCZNA.7z

PAB_SANITARNA.7z

PAB_TELEKOMUNIKACYJN [...].7z

PZT.7z

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3309 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 cena, waga 100%, oferta może uzyskać maks. 10 pkt - Proszę wypełnić i podpisać załączniki oraz wysłać ich skany

Formularz oferty ora [...].doc

Wykaz osób.doc

(0)
2 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 508