Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-03-2019 14:37:00 |
Składania : | 19-03-2019 08:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Pruszcz Gdański, 07.03.2019r.
ZAPYTANIEOFERTOWE
I. Zamawiający
Gmina Pruszcz Gdański
ul. Wojska Polskiego 30
83-000 Pruszcz Gdański
II. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek roślin zgodnie z załącznikiem. Dostawa roślin odbywać się będzie w dwóch terminach: do 29 marca 2019r. oraz do 13 maja 2019r.(dostawa roślin jednorocznych). Zamawiany materiał roślinny ma spełniać najwyższe wymagania jakościowe oraz musi być :
- opatrzony etykietą;
- czysty odmianowo;
- prawidłowo uformowany z zachowaniem charakterystycznej dla gatunku i odmiany wysokości, szerokości;
- zdrowy wolny od szkodników i patogenów;
- bez uszkodzeń mechanicznych;
- wyrównany;
- nie zwiędnięty;
- nie może posiadać zeschniętych pąków, korzeni lub liści,
- musi posiadać skupiony, zwarty, silnie przerośnięty,prawidłowo rozwinięty system korzeniowy.
Sadzonki roślin które nie będą spełniać powyższych warunków nie będą przyjęte przez Zamawiającego. Nie będą również przyjęte sadzonki roślin niezgodne z opisem w załączniku (wielkość sadzonki). Wszelkie odstępstwa od warunków zamówienia należy uzgodnić z Zamawiającym.
III.Termin realizacji zamówienia:
1) 29.03.2019r.
2) 13.05.2019r.
IV. Miejsce dostawy: Będzieszyn 113, 83-000 Pruszcz Gdański
V. Kryteria wyboru oferty: cena 100 %
VI. Sposób przygotowania oferty:
1.Ofertę należy złożyć wyłącznie poprzez PlatformęZakupową Open Nexus.
2.Do oceny Zamawiający weźmie pod uwagę łączną wartość brutto przedmiotu zamówienia.
VII.Badanie ofert
1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Dostawcy o udzielnie wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3. Oferta zostanie odrzucona jeśli- jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w zapytaniu ofertowym,
- Dostawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień.
VIII.Informacje dodatkowe
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Dostawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w przypadku gdy cena podana przez Dostawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
2.Zamawiający zastrzega sobie prawo dozmniejszenia ilości zamawianych roślin w zależności od podanej ceny lubrezygnacji z wybranych pozycji.
3. W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej wybrany Dostawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
4. Jeżeli Dostawca którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
5.Zapytania dotyczące zamówienia oraz wszelką korespondencję proszę składać przez Platformę Zakupową Open Nexus.
6. Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru.
7. Termin płatności faktury: 14 dni od daty wpływu.
IX. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzenia bez podania przyczyny.
X. Do prowadzonego postępowania nie przysługują dostawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2018r. , poz. 1986 ze zm.).
XI. Osoby upoważnione do udzielenie informacji ze strony Zamawiającego: Anita Sąpór, teL. 58 692 94 61.
XIII. W sprawie problemów technicznych związanych z obsługą Platformy Zakupowej Open Nexus proszę kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta : tel. 61 679 19 00.
2019-03-26 13:13 | Anita Sąpór | W załączeniu wyniki zapytania. |
Komunikaty