Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-01-2019 08:08:25 |
Składania : | 17-01-2019 10:00:00 |
Otwarcia : | 17-01-2019 10:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
W imieniuGminy Krasocin zapraszamy wykonawców do składania ofert na Opracowaniedokumentacji projektowej dla zadania: „Budowa chodnika w ciągu drogi gminnej nr335018T w miejscowości Nowy Dwór” Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniazawierają załączniki do niniejszego rozeznania.
Regulamin obowiązujący Wykonawców składających za pośrednictwemInternetowej Platformy Zakupowej oferty realizacji zamówień na rzecz GminyKrasocin.
1. Zamówienia realizowane przez Gminę Krasocin za pośrednictwem InternetowejPlatformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu stronyinternetowej www.platformazakupowa.pl.
2. Gmina Krasocin nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż zapośrednictwem Platformy Zakupowej.
3. Pełna specyfikacja zamówienia, ewentualne załączniki i inne niezbędneinformacje są zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca godzisię na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.
4. Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkiekoszty realizacji zamówienia, tzn. że Gmina Krasocin nie ponosi żadnych innychkosztów związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów dostawy.
5. O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto.
6. Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni oddnia upływu terminu składania ofert.
7. Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw, usług i robót budowlanychzaoferowany przedmiot zamówienia lub wykorzystane materiały są zgodne z opisemprzedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.
8. W przypadku realizowania dostawy niezgodnie z opisem przedmiotu zamówieniaoraz ze złożoną przez Wykonawcę ofertą, Gmina Krasocin zwróci niezgodnyprzedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy.
9. Gmina Krasocin wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi wpostępowaniu kryteriami wyboru oferty.
10. Gmina Krasocin zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyćsię wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadneroszczenia. Zamawiający przewiduje unieważnienia postępowania w przypadkach:
1/ powstania przyczyn lub ujawnienia okoliczności, którychnie znano na etapie wszczęcia postępowania, a które uniemożliwią Zamawiającemuwywiązanie się ze złożonych zobowiązań;
2/ w raziewystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nieleży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarciaumowy;
3/ cena najkorzystniejszej oferty będzie wyższa niż kwotajaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
11. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się oraz akceptacja Wykonawcyniniejszego regulaminu. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem przezWykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowy regulamin oraz wyrażazgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązujesię do ich przestrzegania.
W razie niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nieskładać oferty!
Wprzypadku pytań:-technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku wprawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji" -związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klientaplatformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym odponiedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
2019-01-18 08:25 | Marta Wytrych | W załączeniu informacja o wyborze oferty |
2019-01-14 08:13 | Marta Wytrych | W załączeniu odpowiedzi na pytania. |
Komunikaty