Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: „Budowa chodnika w ciągu drogi gminnej nr 335018T w miejscowości Nowy Dwór”

Marta Wytrych
Gmina Krasocin
Termin:
Zamieszczenia : 10-01-2019 08:08:25
Składania : 17-01-2019 10:00:00
Otwarcia : 17-01-2019 10:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

W imieniuGminy Krasocin zapraszamy wykonawców do składania ofert na Opracowaniedokumentacji projektowej dla zadania: „Budowa chodnika w ciągu drogi gminnej nr335018T w miejscowości Nowy Dwór” Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniazawierają załączniki do niniejszego rozeznania. 

Regulamin obowiązujący Wykonawców składających za pośrednictwemInternetowej Platformy Zakupowej oferty realizacji zamówień na rzecz GminyKrasocin.

1. Zamówienia realizowane przez Gminę Krasocin za pośrednictwem InternetowejPlatformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu stronyinternetowej www.platformazakupowa.pl.

2. Gmina Krasocin nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż zapośrednictwem Platformy Zakupowej.

3. Pełna specyfikacja zamówienia, ewentualne załączniki i inne niezbędneinformacje są zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca godzisię na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.

4. Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkiekoszty realizacji zamówienia, tzn. że Gmina Krasocin nie ponosi żadnych innychkosztów związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów dostawy.

5. O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto.

6. Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni oddnia upływu terminu składania ofert.

7. Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw, usług i robót budowlanychzaoferowany przedmiot zamówienia lub wykorzystane materiały są zgodne z opisemprzedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.

8. W przypadku realizowania dostawy niezgodnie z opisem przedmiotu zamówieniaoraz ze złożoną przez Wykonawcę ofertą, Gmina Krasocin zwróci niezgodnyprzedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy.

9. Gmina Krasocin wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi wpostępowaniu kryteriami wyboru oferty.

10. Gmina Krasocin zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyćsię wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadneroszczenia. Zamawiający przewiduje unieważnienia postępowania w przypadkach:

1/ powstania przyczyn lub ujawnienia okoliczności, którychnie znano na etapie wszczęcia postępowania, a które uniemożliwią Zamawiającemuwywiązanie się ze złożonych zobowiązań;

2/  w raziewystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nieleży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarciaumowy;

3/ cena najkorzystniejszej oferty będzie wyższa niż kwotajaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.

11. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się oraz akceptacja Wykonawcyniniejszego regulaminu. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem przezWykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowy regulamin oraz wyrażazgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązujesię do ich przestrzegania.

W razie niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nieskładać oferty! 

Wprzypadku pytań:-technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku wprawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji" -związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klientaplatformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym odponiedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
klauzulaRODO.pdf pdf 42.19 2019-01-10 08:08:25 Postępowanie
1_OPIS_PRZEDMIOTU_ZAMÓWIENIA.pdf pdf 75.01 2019-01-10 08:08:25 Postępowanie
2_Mapa_poglądowa.pdf pdf 269.61 2019-01-10 08:08:25 Postępowanie
3_projekt_umowy.pdf pdf 76.69 2019-01-10 08:08:25 Postępowanie
rozeznanie_cenowe.pdf pdf 218.92 2019-01-10 08:08:25 Postępowanie
1_odpowiedzi_na_pytania.pdf pdf 410.5 2019-01-14 08:12:50 Publiczna wiadomość
1_informacja_o_wyborze_oferty.pdf pdf 219.32 2019-01-18 08:24:44 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-01-18 08:25 Marta Wytrych W załączeniu informacja o wyborze oferty

1_informacja_o_wybor [...].pdf

2019-01-14 08:13 Marta Wytrych W załączeniu odpowiedzi na pytania.

1_odpowiedzi_na_pyta [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dokumentacja Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: „Budowa chodnika w ciągu drogi gminnej nr 335018T w miejscowości Nowy Dwór” 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3177 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - zgodnie ze wzorem umowy, proszę potwierdzić TAK (0)
3 Oświadczenie RODO - OŚWIADCZAM, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Proszę wpisać TAK Uwaga: W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa. Proszę wpisać NIE DOTYCZY (0)
4 Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postepowaniu o ktrórych mowa w ust.3 rozeznia cenowego. - proszę potwierdzić TAK (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 294