Urząd Dozoru Technicznego zwraca się z prośbą o przedstawienie przez Państwa oferty na przygotowywanie próbek wykorzystywanych przez Zamawiającego do badań własności mechanicznych materiałów oraz złączy spawanych, przeznaczonych do:
- prób rozciągania, próbki okrągłe i płaskie – przewidywana ilość próbek: 250 szt.,
- prób zginania– przewidywana ilość próbek: 250 szt.,
- prób łamania– przewidywana ilość próbek: 50 szt.,
- badań makroskopowych i mikroskopowych – przewidywana ilość próbek 250 szt.,
- pomiarów twardości – przewidywana ilość próbek 150 szt.,
- prób udarności – przewidywana ilość próbek 250 kompletów po 3 sztuki.
Zamówienie realizowane będzie w formie pisemnej umowy. Przewidywany okres umowy od dnia podpisania umowy (I kwartał 2019 r.) do 31.12.2019 r.
Istotne warunki realizacji zamówienia:
- Jako wykonywanie próbek, należy rozumieć zespół czynności, mających na celu nadanie dostarczonemu elementowi określonych cech geometrycznych.
- Próbki należy przygotowywać zachowując warunki obróbki zapewniające uniknięcie umocnienia przez zgniot, nagrzanie materiału mogące zmienić jego własności mechaniczne.
- Po obróbce skrawaniem wszelkie ślady pozostawione przez narzędzia oraz ostre krawędzie muszą być usunięte.
- Przedmiot zamówienia będzie objęty umową od dnia podpisania umowy (I kwartał 2019 r.) do 31.12.2019 r.
- Termin płatności: 21 dni od daty wpływu do UDT wystawionej prawidłowo pod względem formalno-rachunkowym faktury.
- Ważność oferty do 31.03.2019 r.
Wykonawca będzie zobowiązany do:
- Wykonywania usług zgodnie ze specyfikacją techniczną oraz opisem przedmiotu zamówienia podanymi w zleceniu przekazanym przez Zamawiającego,
- Wykonania usług zgodnie z ofertą,
- Wykonywania usług w możliwie najkrótszym okresie czasu, nie później jednak niż 5 dni roboczych, licząc od dnia przekazania materiałów i zlecenia przez Zamawiającego, chyba że strony ustalą inaczej.
- Wykonawca powinien posiadać kwalifikacje i uprawnienia wymagane do prawidłowego wykonania usługi i zobowiązuje się do realizacji umowy z należytą starannością.
- Wykonawca powinien mieć wdrożone procedury postępowania z obiektami do badań zgodnie z punktem 5.8. normy PN-EN ISO/IEC 17025:2005.
Zamawiający będzie zobowiązany do:
- przekazania Wykonawcy zlecenia ze specyfikacją techniczną usług oraz opisem przedmiotu zamówienia,
- przekazania Wykonawcy elementów, z których mają być wykonane próbki,
- wskazania miejsca dostawy,
- odbioru usług potwierdzonych protokołem odbioru.
Informujemy, że przewidujemy możliwość przeprowadzenia drugiego etapu niniejszego postępowania (negocjacje), w formie aukcji zniżkowej lub zapytania ofertowego. Zastrzegamy,że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Osobą wyznaczoną do kontaktu z oferentami jest Pan Paweł Grześkowiak (nr tel.606-498-183).
Kontakt: proszę o wpisaniu w pole “Mój komentarz do oferty” kontaktowego numeru telefonu. Informujemy również, że jest to miejsce na informacje dodatkowe związane z ofertą.
Informacja o RODO:
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353,
- Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej (www.udt.gov.pl),
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie i realizacją zamówienia publicznego ID 176412 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku pytań:
- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel. 606-498-183.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty