Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Przygotowywanie próbek do badań własności mechanicznych materiałów oraz złączy spawanych.

Hanna Paluszkiewicz
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Centralne Laboratorium Dozoru Technicznego (CLDT)
Termin:
Zamieszczenia : 06-12-2018 09:04:47
Składania : 13-12-2018 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Urząd Dozoru Technicznego zwraca się z prośbą o przedstawienie przez Państwa oferty na przygotowywanie próbek wykorzystywanych przez Zamawiającego do badań własności mechanicznych materiałów oraz złączy spawanych, przeznaczonych do:

  • prób rozciągania, próbki okrągłe i płaskie – przewidywana ilość próbek: 250 szt.,
  • prób zginania– przewidywana ilość próbek: 250 szt.,
  • prób łamania– przewidywana ilość próbek: 50 szt.,
  • badań makroskopowych i mikroskopowych – przewidywana ilość próbek 250 szt.,
  • pomiarów twardości – przewidywana ilość próbek 150 szt.,
  • prób udarności – przewidywana ilość próbek 250 kompletów po 3 sztuki.

Zamówienie realizowane będzie w formie pisemnej umowy. Przewidywany okres umowy od  dnia podpisania umowy (I kwartał 2019 r.) do 31.12.2019 r.

Istotne warunki realizacji zamówienia:
  1. Jako wykonywanie próbek, należy rozumieć zespół czynności, mających na celu nadanie dostarczonemu elementowi określonych cech geometrycznych.
  2. Próbki należy przygotowywać zachowując warunki obróbki zapewniające uniknięcie umocnienia przez zgniot, nagrzanie materiału mogące zmienić jego własności mechaniczne.
  3. Po obróbce skrawaniem wszelkie ślady pozostawione przez narzędzia oraz ostre krawędzie muszą być usunięte.
  4. Przedmiot zamówienia będzie objęty umową od dnia podpisania umowy (I kwartał 2019 r.) do 31.12.2019 r.
  5. Termin płatności: 21 dni od daty wpływu do UDT wystawionej prawidłowo pod względem formalno-rachunkowym faktury. 
  6. Ważność oferty do 31.03.2019 r.

Wykonawca będzie zobowiązany do:

  1. Wykonywania usług zgodnie ze specyfikacją techniczną oraz opisem przedmiotu zamówienia podanymi w zleceniu przekazanym przez Zamawiającego,
  2. Wykonania usług zgodnie z ofertą,
  3. Wykonywania usług w możliwie najkrótszym okresie czasu, nie później jednak niż 5 dni roboczych, licząc od dnia przekazania materiałów i zlecenia przez Zamawiającego, chyba że strony ustalą inaczej.
  4. Wykonawca powinien posiadać kwalifikacje i uprawnienia wymagane do prawidłowego wykonania usługi i zobowiązuje się do realizacji umowy z należytą starannością.
  5. Wykonawca powinien mieć wdrożone procedury postępowania z obiektami do badań zgodnie z punktem 5.8. normy PN-EN ISO/IEC 17025:2005.

Zamawiający będzie zobowiązany do:

  1. przekazania Wykonawcy zlecenia ze specyfikacją techniczną usług oraz opisem przedmiotu zamówienia,
  2. przekazania Wykonawcy elementów, z których mają być wykonane próbki,
  3. wskazania miejsca dostawy,
  4. odbioru usług potwierdzonych protokołem odbioru.

 Informujemy, że przewidujemy możliwość przeprowadzenia drugiego etapu niniejszego postępowania (negocjacje), w formie aukcji zniżkowej lub zapytania ofertowego. Zastrzegamy,że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. 

Osobą wyznaczoną do kontaktu z oferentami jest Pan Paweł Grześkowiak (nr tel.606-498-183). 

 Kontakt: proszę o wpisaniu w pole “Mój komentarz do oferty” kontaktowego numeru telefonu. Informujemy również, że jest to miejsce na informacje dodatkowe związane z ofertą. 

Informacja o RODO:

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że: 
  •  Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353, 
  • Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej (www.udt.gov.pl), 
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie i realizacją zamówienia publicznego ID 176412 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; 
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan: 

−  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;  

−  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

−  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;  

−  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

−  w związku z art. 17 ust. 3lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

−  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.


 W przypadku pytań: 

 - technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel. 606-498-183.

 - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

 Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2. załącznik nr2 - OŚWIADCZENIE RODO.docx docx 18.66 2018-12-06 09:04:47 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przygotowywanie próbek do badań własności mechanicznych materiałów oraz złączy spawanych. próba rozciągania, próbki okrągłe i płaskie - Łącznie dla około 250 szt. zgodnie z opisem wymagań /istotnymi warunkami w okresie od dnia podpisania umowy (I kwartał 2019 r.) do 31.12.2019 r. 250 szt. Centralne Laboratorium Dozoru Technicznego (CLDT)
Małeckiego 29
60-706, Poznań
(0)
2 Przygotowywanie próbek do badań własności mechanicznych materiałów oraz złączy spawanych. próba zginania - Łącznie dla około 250 szt. zgodnie z opisem wymagań /istotnymi warunkami w okresie od dnia podpisania umowy (I kwartał 2019 r.) do 31.12.2019 r. 250 szt. Centralne Laboratorium Dozoru Technicznego (CLDT)
Małeckiego 29
60-706, Poznań
(0)
3 Przygotowywanie próbek do badań własności mechanicznych materiałów oraz złączy spawanych. próba łamania - Łącznie dla około 50 szt. zgodnie z opisem wymagań /istotnymi warunkami w okresie od dnia podpisania umowy (I kwartał 2019 r.) do 31.12.2019 r. 50 szt. Centralne Laboratorium Dozoru Technicznego (CLDT)
Małeckiego 29
60-706, Poznań
(0)
4 Przygotowywanie próbek do badań własności mechanicznych materiałów oraz złączy spawanych. badania makroskopowe i mikroskopowe - Łącznie dla około 250 szt. zgodnie z opisem wymagań /istotnymi warunkami w okresie od dnia podpisania umowy (I kwartał 2019 r.) do 31.12.2019 r. 250 szt. Centralne Laboratorium Dozoru Technicznego (CLDT)
Małeckiego 29
60-706, Poznań
(0)
5 Przygotowywanie próbek do badań własności mechanicznych materiałów oraz złączy spawanych. pomiary twardości - Łącznie dla około 150 szt. zgodnie z opisem wymagań /istotnymi warunkami w okresie od dnia podpisania umowy (I kwartał 2019 r.) do 31.12.2019 r. 150 szt. Centralne Laboratorium Dozoru Technicznego (CLDT)
Małeckiego 29
60-706, Poznań
(0)
6 Przygotowywanie próbek do badań własności mechanicznych materiałów oraz złączy spawanych. próba udarności - Łącznie dla 250 kompletów po 3 sztuki, zgodnie z opisem wymagań /istotnymi warunkami w okresie od dnia podpisania umowy (I kwartał 2019 r.) do 31.12.2019 r. 250 kpl. Centralne Laboratorium Dozoru Technicznego (CLDT)
Małeckiego 29
60-706, Poznań
(0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0276 PLN, EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 RODO - W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa, w tym przypadku w polu „Twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać „nie dotyczy”.

2. załącznik nr2 - O [...].docx

(0)
3 Warunki płatności - 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić. (0)
4 Wykonanie usługi - nie później niż 5 dni roboczych, licząc od dnia przekazania materiałów i zlecenia przez Zamawiającego, chyba że strony ustalą inaczej, proszę potwierdzić. (0)
5 Potwierdzenie usługi - protokół, proszę potwierdzić (0)
6 Ważność oferty - do 31.03.2019 r., proszę potwierdzić (0)
7 Płatność - czy podlega split payment (przelew na rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy czy konto firmowe?), proszę o informację (0)
8 Kwalifikacje i uprawnienia wymagane do prawidłowego wykonania usługi - Proszę potwierdzić (0)
9 Wdrożone procedury postępowania z obiektami do badań zgodnie z punktem 5.8. normy PN-EN ISO/IEC 17025:2005. - Proszę potwierdzić oraz dołączyć skan dokumentów potwierdzających wdrożone procedury postępowania z obiektami do badań zgodnie z punktem 5.8. normy PN-EN ISO/IEC 17025:2005 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 Lokalizacja - Ze względu na dostawę i odbiór po stronie Zamawiającego miejsce wykonania usługi znajduje się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 272