Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.270.93.2018 „Modernizacja budynku przy basenie w Jaroszowcu.”

Joanna Kujawa-Popowska
Urząd Gminy Klucze
Termin:
Zamieszczenia : 18-10-2018 13:19:43
Składania : 22-10-2018 09:00:00
Otwarcia : 22-10-2018 09:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

„Modernizacja budynku przy basenie w Jaroszowcu.”

o wartości poniżej 30 000 euro

(nazwa i rodzaj zamówienia)

I. Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze

II. Opis przedmiotu zamówienia:

„Modernizacja budynku przy basenie w Jaroszowcu.”

Zakres rzeczowy robót obejmuje:

1) Remont balkonów i tarasów:

1. Demontaż balustrad schodowych i balkonowych oraz konstrukcji schodów i świetlików stalowych.

2. Rozebranie rynien, obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy,gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku.

3. Rozebranie posadzek z płytek z kamieni sztucznych na zaprawie i kleju.

4. Zerwanie posadzki cementowej.

5. Odcięcie i rozbiórka docieplenia ścian i słupów na wysokości 40cm.

6. Uzupełnienie obróbek blacharskich murów ogniowych, koszów i okapów z blachy ocynkowanej.

7. Wykonanie jednowarstwowej izolacji poziomej murów, z warstwy wyrównawczej z zaprawy, zagruntowaniem podłoża oraz z papy termozgrzewalnej.

8. Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi metodą lekką - mokrą przy użyciu gotowych zapraw klejących. Przyklejenie płyt styropianowych do ościeży.

9. Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm.

10. Montaż rynien dachowych półokrągłych z polichlorku winylu o średnicy 115 mm łącznych na klej.

11. Wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki, z zaprawy cementowej o grubości 20 mm, zatarte na ostro.

12. Balustrady balkonowe proste z pochwytem stalowym.

2) Remont elewacji:

1. Demontaż i ponowny montaż napisu na elewacji.

2. Wymiana rur spustowych z blachy na rury okrągłe z tworzyw sztucznych,odcinki pionowe o średnicy 110 mm.

3. Odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy wapiennej na ścianach, filarach,pilastrach, o powierzchni ponad 5 m2 odbijanych tynków.

4. Przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką –mokrą, poprzez oczyszczenie mechaniczne i zmycie.

5. Nałożenie na podłoże podkładowej masy tynkarskiej.

6. Przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką -mokrą poprzez gruntowanie preparatem wzmacniającym .

7. Ocieplenie ścian budynków przyklejenie warstwy siatki na ścianach.

8. Ręczne wykonanie cienkowarstwowej wyprawy z tynku akrylowy grubości 2 mm, na ścianach płask. powierzchniach poziom. i ościeżach o szer. do 30 cm, na uprzednio przygotowanym podłożu.

9. Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu do 25 cm.

10. Rusztowania ramowe zewnętrzne o wysokości do 10 m.

11. Wywiezienie i utylizacja gruzu.

Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem i kosztorysem nakładczym z zastosowaniem materiałów o parametrach zgodnych lub równoważnych z zawartymi w przedmiarach i kosztorysach nakładczych.

terminy wykonania zamówienia: 30listopad 2018r.

okres gwarancji: minimum 36 miesięcy

warunki płatności :

a) Za wykonane roboty ustala się wynagrodzenie Ryczałtowe Wykonawcy.

b)Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury.

c) Za roboty niewykonane lub roboty dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.

d) Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 14 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.

e) Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

3. Warunki:

Proponowane warunki udziału wykonawców w postępowaniu:

-Kryteria oceny ofert: 100% cena,

-Forma wynagrodzenia – ryczałtowe,

-Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy,

-Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z terminem ważności na dzień zawarcia umowy. W przypadku jej wygaśnięcia zobowiązuję się do jej przedłużenia z terminem ważności przekraczającym co najmniej dwa miesiące termin końcowy wykonania przedmiotu umowy i przedłożyć tak przedłużoną polisę OC Wykonawcy, której potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę

4. Istotne postanowienia umowne:

4.1. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania zgłoszonych wad, nie później niż w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

4.2. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie wskazanym przez Zamawiającego,Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu podmiotowi na koszt i ryzyko Wykonawcy. O zamiarze powierzenia usunięcia wad innemu podmiotowi, Zamawiający powiadomi Wykonawcę co najmniej 14 dni wcześniej. Dodatkowo Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto z tytułu niewykonania usunięcia wad. Poniesione na tej podstawie koszty zastępczego usunięcia usterek Zamawiający jest uprawniony potrącić z wynagrodzenia Wykonawcy.

4.3. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o okres usuwania wad w przedmiocie umowy.

Załączniki do zapytania :

- Druk oferty załącznik nr 1,

- Przedmiar – załącznik nr 2.

III. Forma złożenia oferty:

Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 22.10.2018 do godziny 09:00 w formie:

-pisemnej (osobiście, listownie) na adres:* Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze.

Lub:-platformę zakupową.

Oferta musi zostać opatrzona nazwą przedmiotu zamówienia oraz pieczęcią firmową Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu z dopiskiem:

„Modernizacja budynku przy basenie w Jaroszowcu.”

Uwaga:Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprawidłowego oznakowania opakowania lub braku którejkolwiek informacji podanych w niniejszym punkcie.

W przypadku ofert składanych za pośrednictwem poczty (Poczta Polska,In Post itp) lub przesyłką kurierską, o zachowaniu terminu do złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.

IV. Do oferty należy załączyć:

-Druk oferty- wzór załącznik nr 1 ,

-Kosztorys ofertowy lub wycenę jednostkową,

-Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej,

-Polisa OC – kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem.

 W przypadku pytań:

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 druk oferty 93.doc doc 36 2018-10-18 13:19:43 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 2.doc doc 164.5 2018-10-18 13:19:43 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 2.doc doc 164.5 2018-10-18 13:19:43 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Modernizacja budynku przy basenie w Jaroszowcu.” „Modernizacja budynku przy basenie w Jaroszowcu.”

Załącznik nr 1 druk [...].doc

załącznik nr 2.doc

1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3335 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić (0)
3 Termin realizacji - 30 listopad 2018r. , proszę potwierdzić (0)
4 Gwarancja - min. 36 Miesięcy, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy (0)
5 Przedmiar - proszę o wypełnienie i załączenie kosztorysu wg załączonego przedmiaru

załącznik nr 2.doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 270