Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-10-2018 13:19:43 |
Składania : | 22-10-2018 09:00:00 |
Otwarcia : | 22-10-2018 09:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
„Modernizacja budynku przy basenie w Jaroszowcu.”
o wartości poniżej 30 000 euro
(nazwa i rodzaj zamówienia)
I. Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze
II. Opis przedmiotu zamówienia:
„Modernizacja budynku przy basenie w Jaroszowcu.”
Zakres rzeczowy robót obejmuje:
1) Remont balkonów i tarasów:
1. Demontaż balustrad schodowych i balkonowych oraz konstrukcji schodów i świetlików stalowych.
2. Rozebranie rynien, obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy,gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku.
3. Rozebranie posadzek z płytek z kamieni sztucznych na zaprawie i kleju.
4. Zerwanie posadzki cementowej.
5. Odcięcie i rozbiórka docieplenia ścian i słupów na wysokości 40cm.
6. Uzupełnienie obróbek blacharskich murów ogniowych, koszów i okapów z blachy ocynkowanej.
7. Wykonanie jednowarstwowej izolacji poziomej murów, z warstwy wyrównawczej z zaprawy, zagruntowaniem podłoża oraz z papy termozgrzewalnej.
8. Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi metodą lekką - mokrą przy użyciu gotowych zapraw klejących. Przyklejenie płyt styropianowych do ościeży.
9. Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm.
10. Montaż rynien dachowych półokrągłych z polichlorku winylu o średnicy 115 mm łącznych na klej.
11. Wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki, z zaprawy cementowej o grubości 20 mm, zatarte na ostro.
12. Balustrady balkonowe proste z pochwytem stalowym.
2) Remont elewacji:
1. Demontaż i ponowny montaż napisu na elewacji.
2. Wymiana rur spustowych z blachy na rury okrągłe z tworzyw sztucznych,odcinki pionowe o średnicy 110 mm.
3. Odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy wapiennej na ścianach, filarach,pilastrach, o powierzchni ponad 5 m2 odbijanych tynków.
4. Przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką –mokrą, poprzez oczyszczenie mechaniczne i zmycie.
5. Nałożenie na podłoże podkładowej masy tynkarskiej.
6. Przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką -mokrą poprzez gruntowanie preparatem wzmacniającym .
7. Ocieplenie ścian budynków przyklejenie warstwy siatki na ścianach.
8. Ręczne wykonanie cienkowarstwowej wyprawy z tynku akrylowy grubości 2 mm, na ścianach płask. powierzchniach poziom. i ościeżach o szer. do 30 cm, na uprzednio przygotowanym podłożu.
9. Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu do 25 cm.
10. Rusztowania ramowe zewnętrzne o wysokości do 10 m.
11. Wywiezienie i utylizacja gruzu.
Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem i kosztorysem nakładczym z zastosowaniem materiałów o parametrach zgodnych lub równoważnych z zawartymi w przedmiarach i kosztorysach nakładczych.
terminy wykonania zamówienia: 30listopad 2018r.
okres gwarancji: minimum 36 miesięcy
warunki płatności :
a) Za wykonane roboty ustala się wynagrodzenie Ryczałtowe Wykonawcy.
b)Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury.
c) Za roboty niewykonane lub roboty dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.
d) Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 14 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.
e) Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
3. Warunki:
Proponowane warunki udziału wykonawców w postępowaniu:
-Kryteria oceny ofert: 100% cena,
-Forma wynagrodzenia – ryczałtowe,
-Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy,
-Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z terminem ważności na dzień zawarcia umowy. W przypadku jej wygaśnięcia zobowiązuję się do jej przedłużenia z terminem ważności przekraczającym co najmniej dwa miesiące termin końcowy wykonania przedmiotu umowy i przedłożyć tak przedłużoną polisę OC Wykonawcy, której potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
4. Istotne postanowienia umowne:
4.1. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania zgłoszonych wad, nie później niż w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
4.2. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie wskazanym przez Zamawiającego,Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu podmiotowi na koszt i ryzyko Wykonawcy. O zamiarze powierzenia usunięcia wad innemu podmiotowi, Zamawiający powiadomi Wykonawcę co najmniej 14 dni wcześniej. Dodatkowo Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto z tytułu niewykonania usunięcia wad. Poniesione na tej podstawie koszty zastępczego usunięcia usterek Zamawiający jest uprawniony potrącić z wynagrodzenia Wykonawcy.
4.3. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o okres usuwania wad w przedmiocie umowy.
Załączniki do zapytania :
- Druk oferty załącznik nr 1,
- Przedmiar – załącznik nr 2.
III. Forma złożenia oferty:
Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 22.10.2018 do godziny 09:00 w formie:
-pisemnej (osobiście, listownie) na adres:* Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze.
Lub:-platformę zakupową.
Oferta musi zostać opatrzona nazwą przedmiotu zamówienia oraz pieczęcią firmową Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu z dopiskiem:
„Modernizacja budynku przy basenie w Jaroszowcu.”
Uwaga:Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprawidłowego oznakowania opakowania lub braku którejkolwiek informacji podanych w niniejszym punkcie.
W przypadku ofert składanych za pośrednictwem poczty (Poczta Polska,In Post itp) lub przesyłką kurierską, o zachowaniu terminu do złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
IV. Do oferty należy załączyć:
-Druk oferty- wzór załącznik nr 1 ,
-Kosztorys ofertowy lub wycenę jednostkową,
-Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej,
-Polisa OC – kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem.
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Komunikaty