Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-09-2018 13:55:28 |
Składania : | 12-10-2018 15:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na:
Wykonanie ekspertyzy dotyczącej odstępstw i zasad użytkowania budynku Oddziału terenowego Urzędu Dozoru Technicznego w Katowicach w zakresie Ppoż. oraz przeprowadzenie uzgodnień z komendantem właściwej jednostki straży pożarnej dopuszczenia odstępstw i zasad użytkowania budynku do chwili zmiany lokalizacji Oddziału.
Prosimy o przedstawienie oferty cenowej zamówienia obejmującego:
I. Sporządzenie - przez uprawnionego rzeczoznawcę do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych - ekspertyzy ppoż. w zakresie ujawnienia wszystkich niezgodności występujących – na dzień dzisiejszy - w siedzibie Oddziału terenowego UDT w Katowicach wraz z zagospodarowaniem terenu w stosunku do obowiązujących przepisów ppoż. dopuszczających budynek UDT wraz z przyległym terenem Urzędu do jego bezpiecznego użytkowania (w treści opracowania w/w ekspertyzy należy uwzględnić szacunkowe wyliczenia kosztów ich usunięcia).
II. Przeprowadzenie uzgodnień z komendantem właściwej jednostki straży pożarnej dopuszczenia odstępstw i zasad użytkowania budynku.
1. Ekspertyza ppoż. powinna zawierać:
a) zakres i przedmiot opracowania,
b) podstawę opracowania,
c) opis techniczny budynku,
d) ustalenia formalne i prawne,
e) analizę stanu zabezpieczenia przeciwpożarowego,
f) propozycję niezbędnych rozwiązań zastępczych w stosunku do wymagań zawartych w przepisach, których realizacja zapewni bezpieczeństwo ludzi, ich życiu i zdrowiu,
g) stosowne podsumowanie całości wraz z końcowymi wnioskami oraz szacunkowe wyliczenia kosztów dostosowania budynku do wymagań z zakresu ochrony przeciwpożarowej,
h) opis warunków budowlano-instalacyjnych, ich stan techniczny (m.in. stan instalacji użytkowych: instalacji elektroenergetycznej, wodnej instalacji przeciwpożarowej, instalacji sygnalizacyjno-alarmowej, instalacji i urządzeń zapobiegających zadymieniu lub służące do usuwania dymu),
i) charakterystykę pożarową budynku,
j) zakres niezgodności z przepisami oraz szczegółową analizę i ocenę wpływu rozwiązań zastępczych na poziom bezpieczeństwa pożarowego,
k) harmonogram wprowadzenia rozwiązań zastępczych
2. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej obiektu UDT Katowice przed złożeniem oferty cenowej (termin ważności 60 dni).
3. Opracowanie należy sporządzić w wersji papierowej ( 3 egz. ) i elektronicznej ( na płycie CD/DVD w formacie PDF)
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: 90 dni od podpisania umowy;
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
- referencje: proszę o załączenie min. 2 listów referencyjnych.
Informacje o RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku pytań:
- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt : Jolanta Banert, tel.: 32/ 784 76 12; e-mail: jolanta.banert@udt.gov.pl Angelika Trzepacz, tel. 32/ 784 76 20; e-mail: angelika.trzepacz@udt.gov.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty