Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Przetarg nieograniczony nr 26/SAAUD/DCZP/2018/P na: „Remont pomieszczenia 5A w bud. G „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.”

Termin:
Zamieszczenia : 19-09-2018 13:30:52
Składania : 26-09-2018 10:00:00
Otwarcia : 26-09-2018 11:00:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Wrocław, dnia 19.09.2018 r.

Nrsprawy: 26/SAAUD/DCZP/2018/P  

OGŁOSZENIEO PRZETARGU NIEOGRANICZONYM  

Zgodnie z art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579), „Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. zo.o. ogłasza wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wtrybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia mniejszejod kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawyPrawo zamówień publicznych na: 

„Remontpomieszczenia 5A w bud. G „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. zo.o.” 

data publikacji ogłoszenia wBiuletynie Zamówień Publicznych: 2018-09-19 r.

numer ogłoszenia: nr 619140-N-2018 zdnia 2018-09-19 r.

Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.

Ogłoszeniedotyczy: zamówienia publicznego. 

O zamówienie mogą ubiegać sięwyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lubdziałalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowałyzamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkamigrup społecznie marginalizowanych Nie Należy podać minimalny procentowywskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o którychmowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionychprzez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiającypowierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyliprowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnieprzez zamawiających Nie Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzająpostępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne orazosoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: Postępowanie jest przeprowadzane wspólniez zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi zinnych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajoweprawo zamówień publicznych: Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o., krajowy numeridentyfikacyjny 02118481900000, ul. ul. Wybrzeże JózefaConrada-Korzeniowskiego  18 , 50226   Wrocław, woj. dolnośląskie,państwo Polska, tel. 71 77 66 212, e-mail mczarnecka@dczp.wroclaw.pl; mdziedzic@dczp.wroclaw.pl; lstefanik@dczp.wroclaw.pl, faks 7177 66 200. Adres strony internetowej (URL): www.dczp.ibip.wroc.plAdres profilu nabywcy: Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi iurządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić): Przedsiębiorstwo prowadzące działalność leczniczą I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadkuwspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnegoprzeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich UniiEuropejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzeniepostępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowaniaodpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przezkażdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone wimieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): I.4) KOMUNIKACJA: Nieograniczony, pełny i bezpośrednidostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) Nie Adres strony internetowej, na którejzamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Nie www.dczp.ibip.wroc.pl Dostęp do dokumentów z postępowania jestograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem Nie Oferty lub wnioski o dopuszczenie doudziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie Tak adres https://platformazakupowa.pl/dczp_wroclaw Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie doudziału w postępowaniu w inny sposób: Tak Inny sposób: w wersji papierowej Wymagane jest przesłanie ofert lubwniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie Inny sposób: Adres: Komunikacja elektroniczna wymagakorzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólniedostępne Nie Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi możnauzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przezzamawiającego: „Remontpomieszczenia 5A w bud. G „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. zo.o.” Numer referencyjny: 26/SAAUD/DCZP/2018/P Przed wszczęciem postępowania oudzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny Nie II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane II.3) Informacja o możliwości składaniaofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części: Nie Oferty lub wnioski o dopuszczenie doudziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następującychczęści lub grup części:Maksymalna liczba części zamówienia, naktóre może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilośćdostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określeniezapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są robotybudowlane pod nazwą: „Remont pomieszczenia 5Aw bud. G „Dolnośląskiego CentrumZdrowia Psychicznego” sp. z o.o.” Lokalizacja inwestycji: Wrocław, ul. WybrzeżeJ. C-Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław. Szczegółowy zakres prac objętychprzedmiotem zamówienia określony został w dokumentacji tj.: Opis przedmiotuzamówienia załącznik nr 8 do SIWZ Remont oddziału pomieszczenia 5A: 1) Odbicietynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, filarach,pilastrach o powierzchni odbicia do 5 m2. 2) Dwukrotne odgrzybianie ścianceglanych o powierzchni do 5 m2 metodą smarowania. 3) Uzupełnienie tynkówzwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo wapiennej na ścianach isłupach prostokątnych na podłożu z cegły i pustaków (do 5 m2 w 1 miejscu). 4)Odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na stropach płaskich,belkach, biegach i spocznikach schodów o powierzchni odbicia do 5m2. 5)Dwukrotne odgrzybianie stropów ceglanych o powierzchni do 5 m2 metodasmarowania. 6) Uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawycementowo wapiennej na stropach, belkach, podciągach, biegach i spocznikach napodłożu z cegły i pustaków (do 5 m2 w 1 miejscu). 7) Odbicie tynkówwewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach opowierzchni odbicia ponad 5 m2. 8) Dwukrotne odgrzybianie ścian ceglanych opowierzchni ponad 5 m2 metodą smarowania. 9) Tynki wewnętrzne zwykłe kat. IIIwykonywane ręcznie na podłożu z cegły i pustaków na ścianach w pomieszczeniacho powierzchni podłogi ponad 5 m2. 10) Odbicie tynków wewnętrznych z zaprawycementowo-wapiennej na stropach płaskich, belkach, biegach i spocznikachschodów o powierzchni odbicia ponad 5 m2 11) Dwukrotne odgrzybianie stropówceglanych o powierzchni ponad 5 m2 metoda smarowania. 12) Tynki wewnętrznezwykłe kat. III wykonywane ręcznie na podłożu z cegły i pustaków na stropach wpomieszczeniach o powierzchni podłogi ponad 5 m2. 13) Dwukrotne malowaniefarbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian. 14) Dwukrotne malowaniefarbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów. 15) Wywiezienie gruzuspryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość 15 km II.5) Główny kod CPV: 45215140-0 Dodatkowe kody CPV: Kod CPV 45453000-7 II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podajeinformacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: PLN (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowacałkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lubdynamicznego systemu zakupów) II.7) Czy przewiduje się udzieleniezamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3ustawy Pzp: Tak Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostanąudzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.6 pkt 3 ustawy Pzp: II.8) Okres, w którym realizowane będziezamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na któryzostał ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiącach:    lub dniach: lub data rozpoczęcia:   lub zakończenia: Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia 2 II.9) Informacje dodatkowe: 2 miesiące od dnia podpisania umowy

SEKCJA III: INFORMACJE OCHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonejdziałalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lubekonomiczna Określenie warunków: Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadkuposiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wzakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówieniana kwotę nie mniejszą niż wartość oferty brutto. Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowaOkreślenie warunków: • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcawykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie) zrealizowałco najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie powyższych zadań. Dla każdego zzadania odrębnie. Wartość wymaganej roboty - nie może być mniejsza niż wartośćoferty brutto. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszymzakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej • Zamawiający uznawarunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będziedysponował zdolnością techniczną lub zawodową tj. : Zamawiający, określającwymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszczauprawnienia wydane na podstawie przepisów ustawy Prawo budowlane z dnia7.07.1994 r. lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane napodstawie wcześniej obowiązujących aktów prawnych. Dopuszcza się równieżodpowiadające im uprawnienia, wydane obywatelom państw Europejskiego ObszaruGospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a orazinnych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U z 2016 r. poz. 290) oraz ustawyo zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskichUnii Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65). Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonującychczynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjachzawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak Informacje dodatkowe: III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewidujewykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewidujenastępujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określonaw art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGOPOTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU WPOSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunkówudziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriówselekcji Nie III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WPOSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, OKTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwiewykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym,nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lubdokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 tj.Potwierdzających brak podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji odziałalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestrulub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust. 5 pkt 1 ustawy III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WPOSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, OKTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie wykonawcę, którego ofertazostała najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni,terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentówpotwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 tj. 1)Potwierdzających spełnianie warunków uczestnictwa a) wykazu robót budowlanychwykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminuskładania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz zpodaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzeczktórych roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy teroboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tymczy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowoukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź innedokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane byływykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterzewykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; b) wykazuosób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wszczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lubkierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacjizawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonaniazamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności orazinformacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 2) ubezpieczenie ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczejzwiązanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość ofertybrutto. III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WPOSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, OKTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeliwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RzeczypospolitejPolskiej, zamiast dokumentów, wymienionych w pkt. 7.8.2) litera a) składadokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jegolikwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt 7.9.1)litera a), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływemterminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lubmiejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siędokumentów, o których mowa w pkt. 7.9.1) zastępuje się je dokumentemzawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osóbuprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokumentmiał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwymze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejscezamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków odopuszczenie do udziału w postępowaniu. III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) Dodatkowo Zamawiający wykluczy wykonawcę: 1) wstosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie wpostępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieliprzez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku wtrybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne(Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiemwykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniemsądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidacjęmajątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art.366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015r. poz. 233, z późn. zm.); 2) który w sposób zawiniony poważnie naruszyłobowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca wwyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lubnienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocąstosownych środków dowodowych; 3) jeżeli wykonawca lub osoby, o których mowa wust. 1 pkt 14, uprawnione do reprezentowania wykonawcy pozostają w relacjachokreślonych w art. 17 ust. 1 pkt 2-4 z: a) zamawiającym, b) osobamiuprawnionymi do reprezentowania zamawiającego, c) członkami komisjiprzetargowej, d) osobami, które złożyły oświadczenie, o którym mowa w art. 17ust. 2a - chyba że jest możliwe zapewnienie bezstronności po stroniezamawiającego w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału wpostępowaniu; 4) który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albonienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówieniapublicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3ust. 1 pkt 1-4, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzeniaodszkodowania; 5) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano zawykroczenie przeciwko prawom pracownika lub wykroczenie przeciwko środowisku,jeżeli za jego popełnienie wymierzono karę aresztu, ograniczenia wolności lubkarę grzywny nie niższą niż 3000 złotych; 6) jeżeli urzędującego członka jegoorganu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lubpartnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lubkomandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za wykroczenie, októrym mowa w pkt 5; 7) wobec którego wydano ostateczną decyzję administracyjnąo naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiskalub przepisów o zabezpieczeniu społecznym, jeżeli wymierzono tą decyzją karępieniężną nie niższą niż 3000 złotych; 8) który naruszył obowiązki dotyczącepłatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, zwyjątkiem przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 15, chyba że wykonawca dokonałpłatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lubzdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie wsprawie spłaty tych należności.

SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony IV.1.2) Zamawiający żąda wniesieniawadium: Nie Informacja na temat wadium IV.1.3) Przewiduje się udzieleniezaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert wpostaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogówelektronicznych: Nie Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączeniado ofert katalogów elektronicznych: Nie Informacje dodatkowe: IV.1.5.) Wymaga się złożenia ofertywariantowej: Nie Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem ofertyzasadniczej: IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców,którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwoinnowacyjne) Liczba wykonawców   Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców   Kryteria selekcji wykonawców: IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowejlub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa będzie zawarta: Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: Informacje dodatkowe: Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacjedotyczące dynamicznego systemu zakupów: Informacje dodatkowe: W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenieofert w formie katalogów elektronicznych: Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacjipotrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemuzakupów: IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcjielektronicznej (przetargnieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: Należy wskazać elementy, których wartościbędą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co doprzedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcjielektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakiebędą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokościpostąpień): Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań ispecyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcjielektronicznej: Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania: Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani donastępnego etapu: Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria Kryteria Znaczenie cena 60,00 gwarancja i rękojmia 40,00 IV.2.3) Zastosowanie procedury, o którejmowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Tak IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialogkonkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji zogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawieofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): Informacje dodatkowe IV.3.2) Informacje na temat dialogukonkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tegoopisu: Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogukonkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składaniaofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Wstępny harmonogram postępowania: Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Należy podać informacje na temat etapów dialogu: Informacje dodatkowe: IV.3.3) Informacje na temat partnerstwainnowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którymmuszą odpowiadać wszystkie oferty: Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegającychnegocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych wspecyfikacji istotnych warunków zamówienia: Informacje dodatkowe: IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:Adres strony internetowej, na której jest dostępnyopis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacjiwykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeńinformatycznych: Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej,w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Informacje o liczbie etapów licytacji elektroniczneji czasie ich trwania: Czas trwania: Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani donastępnego etapu: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziałuw licytacji elektronicznej: Data: godzina: Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranejumowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzórumowy: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Informacje dodatkowe: IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowieńzawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboruwykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiącyzałącznik nr 5 do SIWZ stanowiąc jej integralną część. Umowa zostanie zawartana podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmianpostanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którejdokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej zokoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowywarunków ich wprowadzenia. IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania informacji ocharakterze poufnym (jeżelidotyczy): Środki służące ochronie informacji ocharakterze poufnym IV.6.2) Termin składania ofert lubwniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-09-26, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzieleniazamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje zogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczeniedo udziału w postępowaniu > IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (odostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4) Przewiduje się unieważnieniepostępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środkówpochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środkówz pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia oWolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lubczęści zamówienia: NieIV.6.5) Przewiduje się unieważnieniepostępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniuzamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzałprzeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie IV.6.6) Informacje dodatkowe:  

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 4 do SIWZ- grupa kapitałowa.doc doc 34 2018-09-19 13:30:52 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SIWZ– zobowiązanie do udostępniania zasobów.doc doc 36.5 2018-09-19 13:30:52 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SIWZ- wykaz robót_budowlanych.doc doc 37.5 2018-09-19 13:30:52 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SIWZ- wykaz osób.doc doc 38 2018-09-19 13:30:52 Postępowanie
Załącznik nr 8 - opz pomieszczenie 5A.pdf pdf 595.96 2018-09-19 13:30:52 Postępowanie
Załącznik nr 9 do SIWZ - wzór gwarancji.pdf pdf 514.18 2018-09-19 13:30:52 Postępowanie
Załącznik nr 10 do SIWZ - wzór umowy pomieszczenie 5a sierpień do wystawienia.pdf pdf 338.77 2018-09-19 13:30:52 Postępowanie
SIWZ.pdf pdf 947.46 2018-09-19 13:30:52 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy.doc doc 60 2018-09-19 13:30:52 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SIWZ- oświadczenie z art. 25a ustawy PZP – przesłanki wykluczenia.doc doc 37 2018-09-19 13:30:52 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SIWZ– oświadczenie z art. 25a ustawy PZP – spełnianie warunków udziału.doc doc 33.5 2018-09-19 13:30:52 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Remont pomieszczenia 5A w bud. G „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.”a - 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Gwarancja i rękojmia 40% Dodaj opis i wagę lub usuń kryterium (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 251